בכל הכוח: הפועל באר שבע מוכנה לשלם 2 מיליון דולר על דיא סבע

דיא סבע
דיא סבע | לירון מולדובן

האלופה נחושה לצרף את קפטן מכבי נתניה. גיא מלמד עשוי לעשות את הדרך ההפוכה, אם נתניה תסכים להשלים את שכרו שמסתכם כיום בכ-250 אלף דולר בשנה

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הולכת בכל הכוח על דיא סבע ומוכנה לשלם עליו יותר מ-2 מיליון דולר. כפי שפרסמנו בחודש יוני, האלופה מוכנה לרכוש את מלך שערי הליגה ולהעביר בהשאלה את אחד משחקניה. נתניה, מצידה, מעוניינת בשירותיו של החלוץ גיא מלמד.

בעלי נתניה אייל סגל לא ממהר למכור את הקפטן, אך בכל אופן, במהלך השיחות עלתה האופצייה שבמסגרת העסקה יעבור גיא מלמד, שעל מועמדותו לנתניה פורסם כאן באתר. בשורות האלופה לא יידעו את החלוץ בסוגיית העסקה, אך אם נתניה תשלים את שכרו (סביב 250 אלף דולר), מלמד לא צפוי להביע התנגדות למהלך. עם זאת, בשל העובדה כי מעמדו של בן שהר לא ידוע, נראה כי העניין יתעכב. כפי שפרסמנו, הבעלים של הפועל ב"ש, אלונה ברקת, מעוניינת עדיין למכור את מלמד  בסכום ששילמה (300 אלף יורו), דבר שהכשיל עד כה את העסקה.

מכבי נתניה השלימה אתמול (רביעי) את החתמתו של החלוץ פאטוס בצ'יראיי, שעבר בדיקות רפואיות ויצטרף עד תום העונה. בקבוצה הביעו שביעות רצון מכושרו הגופני של החלוץ ששיחק בשני המשחקים האחרונים של נבחרתו מונטנגרו בליגת האומות. במקביל, במועדון ממשיכים לנסות לחזק את הסגל בשחקן אחד לפחות עד תום חלון ההעברות, ביום שני הקרוב.

במקביל, ביומיים האחרונים חודשו המגעים בין המועדון לבין הפועל תל אביב בנוגע להשאלתו של הקשר מוטי ברשצקי. בשיחות בין הצדדים מדובר כמובן על השאלה לעונה אחת ואופציה לנתניה לרכוש את השחקן בתום העונה (כפי שעשו עם רמזי ספורי בעונה שעברה). במהלך השיחות הבהירה הפועל ת"א  שהדרישה היא מיליון שקל על רכישתו. כרגע, נתניה היא המועמדת המובילה לקלוט את הקשר, ואם המגעים לא יבשילו הוא צפוי להישאר בשורות האדומים לפחות עד חודש ינואר.

ברשצקי. אם נתניה לא תיקח אותו, יישאר בהפועל תל אביב (עדי אבישי)
ברשצקי. אם נתניה לא תיקח אותו, יישאר בהפועל תל אביב (עדי אבישי)

שחקן נוסף שמעניין את היהלומים הוא הקשר סגאס תאמבי. תאמבי סיים את חוזהו בבני סכנין בקיץ וסוכנו דודו דהאן מנסה למצוא לו קבוצה בחו"ל כאשר במקביל גם בנתניה התענינו. המכשול כרגע נובע בקשיים שמערימה סכנין, שהבהירה לשחקן שרוצה לשחק בנתניה כי היא מתכוונת לדרוש עליו דמי השבחה שצפויים לנוע סביב חצי מיליון שקלים. למרות הרצון של הצוות המקצועי לצרף קשר אחורי נוסף, בנתניה לא מתכוונים כרגע להשקיע סכום שכזה.

דיא סבע ודני עמוס, ששהו עם הנבחרת הבוגרת בשבוע האחרון בסבב המשחקים באלבניה ובצפון אירלנד, ישובו להתאמן היום עם הקבוצה לראשונה לקראת המשחק החשוב ביום ראשון מול עירוני קריית שמונה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי