הרצוג סימן את מנהיגי הנבחרת: סולומון, אצילי, פרץ וגלזר

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | Gettyimages

הצעירים יקבלו את המושכות כבר במשחקי ליגת האומות הבאים. גורמים בנבחרת: שחקנים דיברו ביניהם על שכר הלגיונרים בקבוצות במקום להתמקד במשימה הלאומית

(גודל טקסט)

הצוות המקצועי של נבחרת ישראל, בראשותם של המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר והמאמנים אנדי הרצוג ואלון חזן, מאוכזבים מהיכולת הנוכחית של רוב שחקני נבחרת ישראל ומהכושר של שחקני הסגל ובעיקר הוותיקים, שחלקם היו בנבחרות של המאמנים הקודמים אלי גוטמן ואלישע לוי.

בשיחות ראשונות שהחלו כבר בטירנה לאחר ההפסד 1:0 לנבחרת אלבניה, ונמשכו לאחר ההשפלה בבלפאסט 3:0 לנבחרת צפון אירלנד, החלו ההתפכחות והתיקון המקצועי.

בנבחרת לא מסתירים או מטאטאים והאמירה הבוקר לאחר שיחות בין הצוות המקצועי היא: "יש הכרה בכך שאין היום בנבחרת ישראל למשימת ליגת האומות שחקנים בכושר טוב, כאלו שיכולים להביא את השינוי בכדורגל הישראלי מלמעלה למטה ".

הרצוג. שיטת המשחק שלו לא מוכרת לשחקנים (Gettyimages)
הרצוג. שיטת המשחק שלו לא מוכרת לשחקנים (Gettyimages)

אנשי הצוות המקצועי האוסטרי מכינים תוכנית עבודה חדשה אשר תוביל למהפכה ושינוי. "הדרך לשינוי לא תהיה מהירה ויש צורך לפעול בקו מוביל ברור", אמרו בצוות, "התוכנית היא להשתמש בהמשך משחקי ליגת האומות כדי להעביר את המושכות לדור הצעיר ולשלב במשחקים הבאים שמות מדור ההמשך כפי שהדבר נעשה במדינות כדורגל מובילות. המשימה תיפול על מנור סולומון, עומר אצילי, עיאד חבשי, דור פרץ ודן גלזר".

כבר לאחר המחזור השלישי בליגת העל יועברו שמות של שחקנים אחריהם נעשה מעקב לקראת הזימונים בעוד כשלושה שבועות. ההחלטה התקבלה לאחר השהות הצמודה של הצוות האוסטרי ולמידת הנבחרת מתוך חדרי ההלבשה וכר הדשא באימונים. לפי הצוות המקצועי, אין בנבחרת מנהיגים והשחקנים בזבזו חלק גדול מזמנם בשיחות על השכר וההתנהלות בקבוצות שבהם משחקים הליגיונרים, מה שהפריע מן הסתם להתמקדות במשימת הנבחרת. גם מבחינה מקצועית, המסע הוגדר ככישלון, לאחר ששחקנים טענו כי שיטת המשחק והמערך אינם מוכרים להם. ואכן, בשני המשחקים בהם הפסידה נבחרת ישראל נראתה כמו נבחרת לא מאומנת.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי