בכר אישר שיהיו עוד שינויים: "מי שלא נמצא בתוכניות מודע לכך"

ברק בכר
ברק בכר | מאיר אבן חיים

באר שבע קיימה מס"עת לקראת אשדוד בשבת (20:30, ישיר בספורטHD4) והמאמן התייחס למהפכה: "מתקנים את הטעויות שעשינו". האסלביינק: "באתי לזכות בתארים". לבנוני: "מי שאין לו אומץ לשנות - טועה"

(גודל טקסט)

אלופת השלוש השנים האחרונות הפועל באר שבע עדיין ללא ניצחון אחרי שני מחזורי הפתיחה בליגת העל, והיא תנסה לשנות את המאזן ולאסוף שלוש נקודות יקרות כשתתארח בשבת אצל מ.ס אשדוד (20:30, ישיר בספורטHD4). מאז ה-1:1 מול קריית שמונה במחזור הפתיחה והתיקו במחזור שעבר ב"טרנר" מול מכבי תל אביב, המשיכה הפועל באר שבע לבצע שינויים רבים בסגל ומאז כבר הונחתו במועדון נייג'ל האסלביינק מקריית שמונה ואריק סאבו מבית"ר ירושלים, כשדן איינבינדר צפוי להשלים את מעברו לבית"ר ירושלים וגם עתידם של גיא מלמד ובן שהר בבירת הנגב בספק, לאור הגעתו האפשרית של מלך שערי העונה שעברה דיא סבע, שעל רכישתו מתנהל מו"מ.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר ערך את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המפגש בשבת והתייחס לשינויים שבוצעו בסגל, כמו גם לכשירות שחקניו וביניהם המגן אורן ביטון, אך עוד קודם לכן דובר המועדון, גיל לבנוני, פתח והתייחס לשינויים בסגל: "לפני פתיחת העונה בנינו קבוצה לשלושה מפעלים ולצערנו כרגע אנחנו רק בשניים. לשם כך הכנו תכנית מסודרת. אנחנו משחררים שחקנים איפה שצריך ומתחזקים בהתאם. כשהתנאים משתנים, צריך להשתנות יחד איתם. מי שאין לו אומץ לשנות – טועה. אחרי סגירת החלון, כשכל התכנית שלנו תתגבש, אסי רחמים יגיע לכאן ויענה לכם על השאלות".

ברק בכר פתח את דבריו והתייחס לעמדת המגן השמאלי: "שחררנו את שמואל שיימן ואורן ביטון פצוע, אך יש לי לא מעט תחליפים. אני עדיין בודק מי ישחק בשבת. קורהוט נכנס לכושר, הוא שיחק באימון מול אשדוד ויש עוד שני אימונים על מנת לבחון את הדברים ולראות מי ישחק. טאהא כרגע פצוע ולא מתאמן. היום ומחר אני אדע מה קורה לגביו. לשמחתי, שיר צדק ואריאל הרוש כשירים. יש לי סגל טוב ואנחנו נהיה עם הרכב טוב וסגל טוב כבר בשבת מול אשדוד".


"צריך להודות להנהלה על כך שלא הרימה ידיים" (דני מרון)

המשחק מול אשדוד: "אני מצפה לראות רוח חדשה בקבוצה ואני רואה את זה כבר באימונים. השינויים שעשינו צריכים להביא משהו אחר לקבוצה. התחלנו את העונה לא טוב וזה לא סוד. הבנו שצריך שינוי ואני רואה את זה כבר באימונים. אני מקווה שגם באשדוד זה יבוא לידי ביטוי. כל קבוצה מתקשה באשדוד, המגרש שם מאוד ביתי וקשה. בשנתיים האחרונות ניצחנו שם בשיניים. נצטרך לבוא ולעשות את הדברים בצורה נכונה ולהשתפר. אנו מודעים לכך שלא יהיה קל, אבל נגיע בכל הכוח בשביל להביא את הנקודות. אני רוצה שהקהל שיגיע בהמוניו ירגיש קבוצה שבאה ומרימה את הרמה מבחינת מחויבות ואיכות. חשוב שנראה להם, אחרי שאכזבנו אותם, שיש פה קבוצה שתחזור לעצמה ככל שהליגה תתקדם".

צירוף האסלביינק: "אני לא צריך גול כזה או אחר בשביל לדעת איזה שחקן אני רוצה. כולם ראו את היכולות של נייג'ל. רצינו אותו עוד לפני הקיץ וזה לא הסתדר. לשמחתי נוצרה הזדמנות להביא אותו בשבוע האחרון וזה קרה. כל הכבוד להנהלה שהוציאה את המהלך לפועל. אני שמח שהוא איתנו ובטוח שהוא יוסיף לנו המון גיוון".

התחושה שכל שחקן בסגל עלול לקבל הודעה שהוא עוזב: "אנחנו עושים שינויים. כל השינויים שעשינו ונעשה מתבצעים בשקיפות מלאה מול השחקנים. מי שלא נמצא בתוכניות שלנו מודע לכך. כל אחד יודע בדיוק מה הוא צריך לעשות. אנחנו מגבשים סגל פחות גדול, אך יותר איכותי. אנחנו מתקנים את הטעויות לאט לאט. השחקנים דרוכים ויש תחרות טובה על ההרכב".


"מי שלא נמצא בתוכניות מודע לכך" (מאיר אבן חיים)

השינויים הרבים בסגל: "צריך להגיד תודה שיש לנו הנהלה שלא הרימה ידיים למרות האכזבה באירופה בפתיחת העונה. אנחנו כאן כדי ללכת עד הסוף ורואים את זה בפועלות שהמועדון עשה בתקופה האחרונה. קיבלנו את כל הכלים בשביל להצליח ועכשיו נצטרך להוכיח על המגרש".

הפציעה של אורן ביטון: "אנחנו עדיין בודקים את זה, עוד יש לו טיפה כאבים. בשבוע שבועיים הקרובים אנחנו נדע האם הוא יעבור ניתוח או רק שיקום. כרגע מוקדם לדעת".

נייג'ל האסלביינק התייציב לצד מאמנו החדש ואמר: "באתי לכאן בשביל לזכות בתארים, כמו שעשו כאן בשלוש השנים האחרונות. אני אעשה את הטוב ביותר שלי בשביל שהקבוצה תצליח".

ההשוואות לוואקמה: "אני לא כאן בשביל לדבר על טוני. הוא שחקן טוב שעשה היסטוריה בבאר שבע, אבל אני פה בשביל להוכיח את עצמי ולעשות את הדברים שלי".

האווירה בטרנר: "אני לא חושב יותר על קריית שמונה. היה לי שם תקופה טובב, אבל עכשיו אני כאן. באר שבע מועדון גדול יותר עם קהל גדול יותר. האוהדים תמיד תומכים בקבוצה וזה נתן לי מוטיבציה להגיע לכאן. כולם עוזרים לי להשתלב ואני מקווה שתהיה לנו עונה מוצלחת ביחד".


"לא הגעתי לכאן בשביל לדבר על טוני וואקמה" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי