רשמית: דן איינבינדר סיכם בבית"ר ירושלים לשלוש שנים

דן איינבינדר
דן איינבינדר | ערן לוף

אחרי מעברו של סאבו להפועל ב"ש, הודיעו הצהובים-שחורים על חזרתו של הקפטן לשעבר בחוזה ארוך טווח. במקביל, הקבוצה ממשיכה בניסיונותיה להעביר משורות האלופה גם את בן שהר

(גודל טקסט)

אחרי עזיבתו של אריק סאבו להפועל באר שבע, דן איינבינדר סיכם רשמית בבית"ר ירושלים לשלוש שנים והוא ישוב לקבוצה בה גדל ובמדיה שימש כקפטן לפני שעזב לבירת הנגב לפני כשנה וחצי. במועדון מקווים כי איינבינדר ישלים את מעברו ויחתום רשמית לכל המאוחר מחר בבוקר, כך שיוכל להתאמן ולהשתלב בסגל לקראת המשחק ביום שני מול הפועל חיפה.


איינבינדר, שהחזיק בחוזה לשנתיים בהפועל באר שבע, ישוב לבירה בתנאי שכר שונים מאלה שיש לו כיום בבירת הנגב. כזכור, איינבינדר סיים את דרכו בבית"ר לפני כשנה וחצי לטובת חוזה גדול יותר בדרום ואף זכה עם הפועל באר שבע באליפות בעונה שעברה. כעת וכאמור לאחר הגעתו של סאבו שעשה את הדרך ההפוכה מבית"ר דרומה, הבין איינבינדר כי מוטב לו לחפש קבוצה אחרת וכאמור ישוב למועדון נעוריו.

במקביל, בבית"ר עדיין לא התייאשו מהניסיונות לצרף גם את החלוץ בן שהר, שחוזהו בבאר שבע נאמד בכ-2.5 מיליון דולר לחמש השנים הקרובות. גורמים בבית"ר העריכו שבעקבות מערכת היחסים הקרובה בין הבעלים משה חוגג לבין אלי ברקת, בעלה של נשיאת הפועל באר שבע אלונה ברקת, תיסלל הדרך למעברו של שהר לבית וגן. יחד עם זאת ציינו בסביבתו של החלוץ שגם מכבי תל אביב, שהביעה בעבר הלא רחוק עניין לקלוט את השחקן, היא עדיין אופציה.

 


דן איינבינדר במדי הקבוצה. הקפטן לשעבר שוב בצהוב-שחור (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי