נופלת מהחלון: הפועל ב"ש רק 2 מ-9 נק' ומקום עשירי

יוסיפ איבנצ'יץ'
יוסיפ איבנצ'יץ' | לירון מולדובן

צפו בתקציר: האלופה הפסידה 1:0 למ.ס. אשדוד, משער של יוסיפ איבנצ'יץ' בדקה ה-13. האסלביינק וסאבו שפתחו בהרכב ב"ש לא הצליחו לשדרג את ההתקפה

(גודל טקסט)
מ.ס. אשדוד ניצחה הערב (שבת) כנגד כל הסיכויים 0:1 את הפועל באר שבע באצטדיון הי"א. הקבוצה הביתית עלתה ליתרון בדקה ה-13 משער של יוסיפ אינבצ'יץ' שניצל הגנה לא מסודרת של באר שבע אחרי כדור קרן.


שני שחקני הרכש החדשים של האלופה, נייג'ל האסלביינק ואריק סאבו שפתחו בהרכב לא הצליחו לשדרג את החלק ההתקפי של באר שבע וקבוצתו של ברק בכר לא הצליחה לנצל מספר מצבי כיבוש בטוחים.


בעקבות הניצחון, מ.ס אשדוד עלתה למקום השלישי, ומנגד הפועל באר שבע שלא השיגה ניצחון בליגה אחרי שלושה משחקים לראשונה מאז 2016 ירדה אל המקום העשירי.



בכורה לאריק סאבו במדי הפועל באר שבע (לירון מולדובן)


הרכבים
מ.ס אשדוד: יואב ג'רפי, טום בן זקן, ניר ברדע, עמית ביטון, קרלו ברוצ'יץ', גיל כהן, יובל יעקובוביץ', לאונרדו אווסו, בנצי מושל (חן עזריאל 69), רומן הבראן (בן רייכרט 81), יוסיפ איבנצ'יץ' (פיליפ קנזביץ' 53). 

הפועל באר שבע: אריאל הרוש, בן ביטון, שיר צדק, מתן אוחיון, ז'וליאן סטו, ג'ון אוגו, אריק סאבו, חנן ממן (ניב זריהן 58), מאור מליקסון, עדן בן בסט (חן עזרא 38), נייג'ל האסלביינק.



מהלך המשחק
דקה 13: מ.ס. אשדוד עלתה ליתרון 0:1: יוסיפ איבנצ'יץ' ניצל כדור קרן מסורבל וכבש את שער הבכורה שלו במדי אשדוד.


דקה 20: שיתוף פעולה ראשון בין סאבו להאסלביינק הוליד מצב מסוכן ראשון כשהסלובקי מסר אל ההולנדי שבעט לחיבורי הקורות. יואב ג'ראפי עצר שער כמעט ודאי וסיפק עצירה נהדרת.


דקה 41: אריאל הרוש ניסה לקלוט כדור מחוץ לרחבה ללא הצלחה שהגיע ליוסיפ איבנצ'יץ' הקרואטי ניסה לבעוט מ-30 מטרים מול שער חשוף אבל הכדור לא פגש את המסגרת.


דקה 46: שיר צדק העביר כדור עומק לאורך 40 מטרים שהגיע אל נייג'ל האסלביינק אך ההולנדי בעט למרכז השער וג'ראפי עצר ללא קושי.


ג'ון אוגו מקבל כרטיס צהוב (לירון מולדובן)


דקה 74: מאור מליקסון העביר כדור קרן שפגש את ראשו של חאתם עאבד אלחמיד אך הבלם נגח אל מחוץ למסגרת.


דקה 89: ג'ון אוגו היה קרוב לכיבוש כשהוא השתלט על הכדור ברחבה ובעט בעוצמה כדור שלא היה רחוק מהסגרת.


דקה 90: בובי מילבסקי הורחק מהמשחק בגלל התפרצות על השופטים.



שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים בסיום (לירון מולדובן)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי