ראלי חתם, לוזון: "יש שחקנים טובים, אבל אנחנו עדיין לא קבוצה. אלה העובדות"

גיא לזון
גיא לזון | אודי ציטיאט

מאמן נועלת הטבלה בית"ר ירושלים ערך מסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר מול הפועל חיפה: "אנחנו עוברים תהליך שכל קבוצה אחרת עברה לפני חודש וחצי". הקשר שסיים חוזה בהפועל אשקלון הגיע כגיבוי לקונטה הפצוע

(גודל טקסט)
נועלת הטבלה בית"ר ירושלים שהפסידה בשני מחזורי הפתיחה ומתכוננת למשחק מחר (שני, 21:00) מול הפועל חיפה במסגרת המחזור השלישי בליגת העל, במה שיהיה שחזור של גמר הגביע האחרון. היום בצהריים חתם בקבוצה המגן/קשר עוז ראלי לעונה אחת. ראלי הובא כגיבוי לתקופת ההחלמה של המגן הצרפתי אנטואן קונטה, שמחלים מניתוח מיניסקוס וצפוי לשוב בתוך כשלושה שבועות לאימונים עם הקבוצה.


המאמן גיא לוזון התייחס למצב הקבוצה במסיבת עיתונאים: "אין לנו מה להלין על המצב הנתון. אנחנו קבוצה שפורקה לפני חודש ומורכבת מחדש. אנחנו עוברים תהליך שכל קבוצה אחרת עברה לפני חודש וחצי. עדיף שזה מה שקורה מאשר מצב של חוסר אונים או בלי שחקנים בעמדות מסוימות. מעדיפים את המצב הזה על מה שיכול היה להיות אם משה חוגג לא היה מגיע".


האחריות שלו למצב: "מי שרוצה להפיל עליי את כל מה שקרה בשלושת החודשים האחרונים לבית"ר כמועדון שירגיש נוח עם זה. אני לא מתעסק בזה. מי שכן שיבושם לו".

המשחק מחר: "אנחנו בסך הכל אחרי שני משחקי ליגה. אנחנו לא חושבים שלילי או על הפסד. חושבים לבוא מחר עם ההרכב הכי טוב שיש, לשחק טוב ולנצח".


אם איתמר ניצן נשאר: "לא שמעתי על שום דבר אחר, הוא נשאר".

אם טל בן חיים כעס שלא יפתח בהרכב ויודח מה-11: "לא הבנתי איפה הוא כעס. כמאמן יש זכות מלאה לתרגל הרכבים שונים. עוד לא החלטתי מה ההרכב והשחקנים יידעו בערב. אני לא מתכוון להגיד לתקשורת מה ההרכב. קודם השחקנים יידעו אותו".

הסיבה לעזיבת אריק סאבו: "הפועל באר שבע רצתה אותו, אנחנו רצינו את דן איינבינדר והיה טרייד בין המועדונים".



סאבו. טרייד בין המועדונים (לירוןן מולדובן)


אם מרוצה מהסגל: "יש שחקנים טובים, אנחנו עדיין לא קבוצה. אלה עובדות. גם השבוע התווספו שחקנים שלא היה בסגל בשבוע שעבר. תפקידנו להיראות טוב ולהביא תוצאות. אנחנו לא צריכים לדבר, צריכים לעשות. תפקידנו שיבואו למגרש ויראו קבוצה אחרת. צריכים לעשות את זה במעשים לא בדיבורים. אין מושג כזה התקפי או הגנתי. בכדורגל המודרני כולם מתקיפים וכולם מגנים וצריכים לעשות את זה ביחד".

הפועל חיפה: "קבוצה שרצה ביחד עוד מוקדם מאירופה, קבוצה שיחקה יוצא מהכלל מול מכבי נתניה. קבוצה טובה שעשתה עונה נפלאה שנה שעברה"

ההתקפה: "אנחנו במצב שהתחלנו לבנות את הסגל מאוד מאוחר מקוצר זמן והיצע. אם נמצא לנכון שיש מישהו שיכול לחזק אותנו, נביא. ואם לא, אז לא".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי