ארבעה שחקנים מתחרים על 2 עמדות: "באים לנצח את בית"ר"

נס זמיר
נס זמיר | דני מרון

אלבז, זמיר, פאפאזוגלו והרכש החדש אז'ובל נאבקים על שני מקומות בחלק הקדמי של הפועל חיפה, ורמוט ישוב ל-11, קלינגר יחזור לארבעה בהגנה. שחקן: "נגיע לקחת שלוש נקודות מחר". צפי ל-10,000 אוהדים

(גודל טקסט)

הפועל חיפה קיימה הערב (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר ב-21:00 בסמי עופר מול בית"ר ירושלים. ניר קלינגר, כהרגלו, ערך אספת וידאו וציין בפני השחקנים שהוא אינו יודע באיזה הרכב תעלה הקבוצה מהבירה ולכן הם צריכים להתמקד אך ורק במה שהם צריכים לעשות.

"זה בכלל לא משנה מי ישחק בהרכב של בית"ר, הפועל חיפה באה לנצח את המשחק", אמר שחקן במועדון. בצוות המקצועי בהירו שבניגוד להפסד 1:0 להפועל תל אביב, הקבוצה חייבת לשוב למה שאפיין אותה במהלך השנה שעברה – נחישות והקרבה.

הצוות המצקועי של מחזיקת הגביע החליט לחזור לשיטת ארבעה שחקני הכנה. המשמעות: ריקי מיטרבסקי יאבד את מקומו במרכז ההגנה ויתחיל את המשחק על הספסל. קלינגר לא תרגל את ההרכב באימון המסכם וביצע מספר משחקונים שמעידים על ההתלבטות שקיימת לגבי הציוות במרכז השדה ובחלק הקדמי.


שוב יפתיע את כולם? קלינגר (דני מרון)

מסתמן שגל אראל, רסמוס סטויטדט וראדו גינסארי יפתחו בקישור. גילי ורמוט צפוי לשוב ל-11 וארבעה שחקנים מתמודדים על עוד שני מקומות בחלק ההתקפי: אלי אלבז, נס זמיר, אתנסיס פאפאזוגלו והרכש החדש בן אז'ובל. "כבר למדנו שקלינגר יכול להפתיע את כולם. הוא עשה זאת כמה פעמים בשנה שעברה", אמרו במועדון

בכרמל מצפים ל-10,000 צופים שיגיעו לאצטדיון סמי עופר כאשר כיממה לפני המשחק כ-6,500 אוהדים הבטיחו את מקומם במגרש. עוד לפני המשחק תערוך חיפה טקס מיוחד למגן שמואל שיימן שפתח את העונה בהפועל באר שבע ובשבוע שעבר הצטרף לביתר ירושלים.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, שון גולדברג, רסמוס סטויטדט, גל אראל, ראדו גינסארי, גילי ורמוט, אתנסיס פאפאזוגלו (אלי אלבז), בן אז'ובל (נס זמיר).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי