גורש ושיימן יערכו בכורה בבית"ר ירושלים נגד הפועל חיפה‎

גיא לוזון
גיא לוזון | דני מרון

גיא לוזון, שרוצה להשיג נקודות ראשונות העונה, יציב ב-11 את שני שחקני הרכש מהפועל באר שבע כשגם דן איינבינדר ולירוי צעירי בתמונת ההרכב. באסיפה המסכמת הוקרנו חלקים מהניצחון של ליברפול על טוטנהאם

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים, שהחלה את הליגה עם שני הפסדים רצופים, תצא מחר (שני) למשחק חוץ קשה נגד הפועל חיפה בסמי עופר. שחקני הקבוצה יצאו בשעות הבוקר למלון בחיפה ובו יעשו את ההכנות האחרונות למשחק.

המאמן גיא לוזון, שערך מוקדם יותר מסיבת עיתונאים, הפתיע את שחקניו ובאסיפת הוידאו הקרין להם קטעים ממשחק הניצחון של ליברפול נגד טוטנהאם אתמול כשהוא שם דגש מיוחד על משחק הלחץ של חוליית ההתקפה עם סאלח, מאנה ופירמינו.

לוזון לא תרגל הרכבים באימון המסכם, אך לפי אימוני השבוע מסתמן שהשוער דודו גורש, המגן שמואל שיימן והקשר דן איינבינדר יערכו הופעת בכורה בהרכב. למאמן יש התלבטות גדולה בין טל בן חיים ומיקי סירושטיין בעמדת הבלם לצידו של טל כחילה, כאשר אפונסו טיירה יפתח יחד עם לירוי צעירי או אופיר קריאף בקישור האחורי.

איינבינדר. גם הוא יערוך בכורה מחר (בית
איינבינדר. גם הוא יערוך בכורה מחר (בית"ר ירושלים, רשמי)

בחלק הקדמי, מסתמן שערן לוי יסופסל והשלישייה הקדמית תורכב מעידן ורד, אור אינברום ויאקוב סילבסטר. דוד קלטינס נמצא בספק למשחק אך עשוי להיכלל בסגל. אנטוני וארן הפצוע צפוי לשוב רק בשבוע הבא.

הרכב משוער: דודו גורש, מתן פלג, טל כחילה, טל בן חיים (מיקי סירושטיין), שמואל שיימן, אפונסו טיירה, לירוי צעירי(אופיר קריאף), דן איינבינדר, עידן ורד, אור אינברום, יאקוב סילבסטר

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי