נאתכו: "עם שער ניצחון בדקה ה-92, מותר לך להשתגע". צפו

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | האתר הרשמי

הלגיונר הסביר את החגיגה האמוציונאלית שלו אחרי שכבש אתמול (ראשון) בתוספת הזמן ב-1:2 על אסטרס טריפוליס: "זה נורמאלי לחלוטין, הניצחון היה חשוב עבורנו, כולם רוצים לשחק וזה היה התור שלי היום"

(גודל טקסט)
אחרי שלא הצליח להושיע את הנבחרת במשחקיה האחרונים מול אלבניה וצפון אירלנד, אחד הליגיונרים הבכירים שלנו, ביבראס נאתכו, כבש אמש (ראשון) שער בכורה בקבוצתו החדשה אולימפיאקוס שמדורגת ראשונה בליגה אחרי שגברה על אסטרס טריפוליס 1:2. זה שער הבכורה של נאתכו העונה והרביעי שהוא כובש במסגרת הליגה היוונית אחרי שבזמנו בפאוק סלוניקי כבש שלושה שערים בחצי העונה בה שיחק בקבוצה ב-2013/14. נאתכו נכנס כמחליף רק בדקה ה-84, אבל שבע דקות הספיקו לו לכבוש שער ניצחון. הוא הבקיע בדקה ה-91 ויצא לריצת אמוק של שמחה מאחורי השער לעבר אוהדי קבוצתו.


שער הניצחון הדרמטי העניק לאולימפיאקוס ניצחון שלישי בשלושה משחקים בליגה העונה. בתקשורת היוונית התייחסו לחגיגה שלו בסיום, וגם נאתכו עצמו הודה כשאמר ששחקן שכובש בדקה ה-92 שער ניצחון חשוב מותר לו להתפרק כך: "שאתה כובש שער ניצחון בזמן פציעות אתה לא יכול שלא להשתגע משמחה. זה נורמלי לחלוטין. זה היה שבוע מאוד חשוב עבורנו".


נאתכו המשיך: "השגנו עד כה שלושה ניצחונות ליגה ועכשיו נרצה לעשות את העבודה שלנו גם בליגה האירופית במשחק הראשון נגד בטיס. הקבוצה במצב טוב כרגע ויש מלחמה גדולה על חולצת ההרכב בין כמה שחקנים איכותיים. כולם רוצים לשחק וזה היה התור שלי היום. אני עושה את המיטב עבור קבוצה ומה שאני יכול כדי להשיג ניצחונות. זה חשוב לנצח כזה משחק אם אנחנו רוצים לזות שוב באליפות". אולי אחרי השער הזה יקבל הישראלי יותר יותר קרדיט.


Στο τέλος… Ολυμπιακός https://t.co/Wt9r1WE0LJ

— Goal Cyprus (@goal_cy) 16 בספטמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי