בבית"ר ירושלים מעודדים: "ראו את הפוטנציאל שיש בקבוצה"

עידן ורד, מיקי סירושטיין
עידן ורד, מיקי סירושטיין | ערן לוף

לוזון ושחקניו צברו נקודה ראשונה ב-2:2 מול הפועל חיפה ובמועדון הבהירו לגבי ספסול בן חיים ולוי: "מסר שמי שלא יעבוד, לא יפתח". החלוץ האיטלקי מרסלו טרוטה מסאסואולו דחה הצעה, תיבחן אפשרות לצרף שחקן חופשי

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים סוף סוף הצליחו לחייך אחרי שהקבוצה סיימה אמש (שני) בתיקו 2:2 נגד הפועל חיפה, במשחק חוץ לא פשוט בסמי עופר בסיומו צברה נקודה ראשונה העונה ובעיקר שוב נראתה כקבוצה ולא כאוסף שחקנים, כפי שהיה בשני מחזורי הפתיחה.

לפני המשחק היה לא מעט לחץ סביב השחקנים והצוות המקצועי ולכולם היה ברור שהפסד נוסף, או הופעה חלשה, יערערו מאוד את המערכת אחרי שני ההפסדים הדי מביכים בשני מחזורי הפתיחה. הפעם הראתה בית"ר ניצוצות רבים של כדורגל התקפי כשהגיעה למספר מצבי הבקעה טובים ונראה שכרגע עקב האכילס הוא דווקא בחלק האחורי, שעדין לא מתואם מספיק ונראו בו לא מעט טעויות.

מי שקיבלו את מירב המחמאות היו שלושת שחקני הרכש, דודו גורש, שמואל שיימן ובעיקר דן איינבינדר, שנתן משחק מצוין במרכז המגרש. גם אור אינברום ועידן ורד, שכבשו את שני השערים וגילו יכולת טובה בחלק הקדמי, זכו למחמאות. בקבוצה התייחסו לספסולם של טל בן חיים וערן לוי ואמרו: "גיא הוא המאמן וזכותו להחליט. זה מסר לכל השחקנים שמי שלא יעבוד ומי שלא ייתן מספיק, יסופסל. גיא לא עושה חשבון ולוקח החלטות לפי שיקולים מקצועיים בלבד".


איינבינדר. בכורה מחודשת מוצלחת בצהוב-שחור (ערן לוף)

"המשחק הזה כבר מתחיל להיות דומה למה שאנחנו רוצים לראות", אמר גורם במועדון לאחר התיקו. "המחצית הראשונה הייתה בסדר, החצי השני כבר היה טוב. פה ושם עוד יש תקלות, אבל הסך הכל הוא באמת מאוד מעודד לקראת ההמשך. המשחק הזה הראה את הפוטנציאל שיש בקבוצה הזו ואם לא היינו מקבלים את הגול השני מקרן, גם היינו יוצאים עם שלוש נקודות. קודם כל עצרנו את רצף ההפסדים, והפעם כבר נראינו כקבוצה וזה בהחלט מעודד. תהיה פה קבוצה טובה. גם יחזרו כמה פצועים שאמורים להיות משמעותיים ובסך הכל יש כאן הרבה איכות בסגל הזה".

למרות ניסיונות להתחזק במהלך היום האחרון של חלון ההעברות, לא הצליחו ראשי המועדון להחתים אמש אף שחקן נוסף. בבית"ר הבהירו הבוקר שאם יצליחו למצוא עכשיו שחקן התקפה חופשי, שיוכל להגיע ולחזק את החלק הקדמי, האופציה בהחלט נמצאת על הפרק. לספורט1 נודע כי החלוץ האיטלקי מרסלו טרוטה, 25, שחקנה של סאסואולו מהליגה הראשונה באיטליה, שכבש בעונה שעברה שבעה שערים במדי קרוטונה שירדה לליגה השנייה, קיבל הצעה כספית גבוהה ביותר ונעשה ניסיון לצרפו לקבוצה, אולם הוא בחר בסופו של דבר שלא להגיע לישראל.

בבית"ר מחכים כעת להחלמתם של מספר שחקנים פצועים שאמורים לחזור בקרוב לסגל. דוד קלטינס החלים לגמרי ואמור לעמוד לרשות הצוות המקצועי, כבר במשחק הבית הקרוב נגד בני סכנין וכנראה שגם אנתוני וארן ישוב לסגל. בקבוצה אמרו כי הם מעודדים מאוד מהקשר מאור בוזגלו, שעורך אימונים מלאים ונראה מצוין וההערכה היא שהוא יקבל דקות ראשונות, במחזור השישי, במשחק הבית נגד מכבי תל אביב, בעוד מספר שבועות.

אגב, לקראת המשחק בשבוע הבא מול בני סכנין (שני, 21:00), הודיעה ההנהלה על הוזלת מחירי הכרטיסים ל-55 שקלים כולל עמלה ברכישה מוקדמת. המכירה החלה אתמול מיד לאחר המשחק מול הפועל חיפה.


טרוטה. זכה להצעה כספית גבוהה במיוחד (Gettyimages)


מאור בוזגלו. צפוי לשוב לכר הדשא מול מכבי ת"א (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי