ברקת: "ההסבר למהפכה? לא התקדמנו, אז שינינו מדיניות"

אלונה ברקת
אלונה ברקת | דני מרון

עוד לפני שתערוך מסיבת עיתונאים מסודרת, בעלי הפועל באר שבע פרסמה מכתב הסבר לאוהדים על השינויים בסגל: "כשלא עלינו לשלב בתים באירופה הבנו שעלינו לדלל היכן שצריך והחתמנו רק איפה שהיינו חייבים לחזק"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הצהירה שתערוך השבוע מסיבת עיתונאים מסודרת ותסביר את כל השינויים המפתיעים בחודשים האחרונים, בין השאר את שחרור גיא חיימוב והחתמת יאניס אנסטיס שכבר נפרד גם כן – בסך הכל בחודשים האחרונים צירפה האלופה 10 שחקנים חדשים, ארבעה מהם בתשע"ט, השנה העברית החדשה שהחלה לפני כשבוע, שניים מתוך העשרה כבר עזבו ובסך הכל 17 שחקנים נפרדו מהאלופה.

הבוקר (שלישי) בחרה הבעלים אלונה ברקת לפרסם הודעה לאוהדים באמצעות עמוד הפייסבוק של המועדון וכתבה: "אוהדים יקרים, אחרי תקופה של כמה שנים נפלאות עם הצלחות מרובות בגזרה המקומית ובגזרה האירופית, העונה הנוכחית התחילה בצורה לא טובה ולא מאפיינת. בעקבות כך, בשבועות האחרונים ביצענו מה שכל הנהלה מחויבת לבצע – תהליך של חשיבה מחודשת, שאת תוצאותיו אני מעוניינת לפרוש בפניכם.

"בשנה וחצי האחרונות הובלנו מדיניות של סגל רחב, משופע בשחקנים רבים שמתחרים על מעט עמדות, מדיניות שהצליחה כאשר התחרינו הן בליגה והן באירופה והעומס היה גדול. העונה, כאשר לא הצלחנו להעפיל לשלב הבתים, המדיניות הזו אינה רלוונטית ואינה נכונה, לא למועדון ולא לשחקנים. כמוכם, גם אנחנו הבחנו שלמרות ההגדלה המשמעותית בתקציב, במקום שנמשיך להתקדם ולהשתפר, לא התקדמנו כמו שרצינו. אם שאלתם את עצמכם מה ההסבר למהפכת השחרורים וההחתמות שהובלנו בשבועיים האחרונים, ההסבר הוא פשוט: החלטה מושכלת של ההנהלה לשנות מדיניות, מוקדם ככל שניתן".

עוד מסרה ברקת לקראת יום כיפור: "שחררנו שחקנים, מהטובים שיש בכדורגל הישראלי, במקומות שהיינו צריכים לדלל, והחתמנו רק איפה שהיינו חייבים לחזק. למרות שאני מאמינה בכל ליבי שבטווח הארוך כולם יצאו נשכרים מאירועי השבועיים האחרונים, אני רוצה להתנצל מעומק הלב בפני מי שנפגע. זהו תהליך כואב, יקר ומעורר אמוציות, אבל הכרחי ונכון גם למועדון וגם לשחקנים. מי שנח על זרי הדפנה לא יגיע לפסגות אליו הוא שואף להגיע. כמו תמיד, כל החלטה מתקבלת כשטובת המועדון לנגד עינינו. מאחלת לכולנו צום קל, גמר חתימה טובה ושנה מופלאה, שלכם, אלונה".


אלונה ברקת מציגה את הרכש היקר בתולדות הפועל ב"ש, דיא סבע (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי