לבקוביץ' יפתח בשער של הפועל ת"א מול ק"ש, קאיו מחוץ לסגל

רובי לבקוביץ'
רובי לבקוביץ' | דני מרון

השוער שפתח את העונה על הספסל, הרשים את הצוות המקצועי וישחק ב-11 של רפואה במשחק הבית מחר מול המועדון הצפוני (שבת ב-18:00, ישיר בספורט4). הברזילאי לא בכושר משחק, סילבס לא יבצע שינויים בהרכב

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תארח מחר (שבת ב-18:00, ישיר בספורט4) באצטדיון המושבה את עירוני קריית שמונה. בצוות המקצועי הסבירו לשחקנים כי הניצחון במחזור הקרוב הוא קריטי מכיוון שהוא ייתן שבוע שקט של ביטחון לקראת המשחק במחזור הבא נגד מכבי תל אביב באצטדיון בנתניה.

הפועל תל אביב
קשר הרכש הברזילאי ממכבי חיפה קאיו שלא שיחק העונה בשורות הירוקים עושה מאמצים לחזור לכושר משחק אך בכל מקרה מסתמן שקאיו לא יפתח בהרכב ומסתמן שלא יהיה בסגל ואת הופעת הבכורה שלו במדים האדומים יעשה בדרבי נגד מכבי תל אביב. בסביבת הקבוצה הביעו פליאה ששחקן מקצוען במועדון כמו מכבי חיפה אינו בכושר רק בגלל שלא שיחק מתחילת העונה למרות שהתאמן באופן מסודר. הקשר הגנאי עמנואל בואטנג שצורף לקבוצה בסיום חלון העברות לא ישחק מחר.

לרשות המאמן קובי רפואה יעמוד הבלם אוראל דגני שהחלים מפגיעה בראש במחזור שעבר באצטדיון דוחא נגד בני סכנין ויהיה כשיר למשחק. בנוסף לכך אמור לשוב לסגל הקשר רמזי ספורי שנעדר בשל פציעה בכף הרגל ושב להתאמן כרגיל. אמיר עגייב עשוי להחליף בקישור את רז כהן. הברזילאי רוג'ר ברנרדו יפתח בקישור לצדו של ניר לקס. בין הקורות ימשיך רובי לבקוביץ' שגילה יכולת טובה בשני המשחקים בהם פתח כשאריק ינקו ימשיך על ספסל המחליפים.


קאיו עשוי לערוך בכורה בהפועל תל אביב בדרבי התל אביבי (דני מרון)

שחקן בקבוצה אמר: "אנחנו צריכים ליצור המשכיות של ניצחונות כי אחרת המומנטום ייעצר. המשחקים נגד קריית שמונה תמיד קשים ובכלל למדנו שכל משחק נגד כל מועדון מצריך התעלות כקבוצה". הנהלת הפועל תל אביב קבעה מחיר של 60 שקלים לכרטיס.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אדי גוטליב ,אוראל דגני, מרווין פירסמן, רוג'ר ברנרדו, ניר לקס, אמיר עגייב, אחמד עאבד, עומר דמארי, רועי זיקרי.

עירוני קריית שמונה
עירוני קרית שמונה, תגיע כבר היום לבית מלון ברמת גן בו תשהה עד מחר (שבת) לקראת משחק החוץ נגד הפועל תל אביב (17:45, ספורט4) באצטדיון המושבה. הצפוניים ינסו לחבר שני ניצחונות רצופים, אחרי שגברו במחזור הקודם על מכבי נתניה. במועדון מקווים שהנצחון שהושג במחזור שעבר, בתוספת לשני הזרים החדשים שנכנסו להרכב והשתלבו נהדר (זיגוס ברטקוס ואחמדי ואלון), יגרמו להורדת מפלס הלחץ שהורגש במחזורי הפתיחה. המאמן חיים סילבס צפוי לפתוח עם הרכב זהה לזה שפתח בשבוע שעבר, כאשר ישנה אפשרות שחגי גולדנברג שסיים עונש הרחקה, יפתח על חשבון איאד אבו עביד.

"הציפיות שלנו הן תמיד להתחיל ברגל ימין וליישם את מה שעבדנו עליו בקיץ במחנה האימון", אמר הקפטן עדן שמיר לקראת המשחק מחר. "הקבוצה נראתה טוב במשחק הבית נגד באר שבע ומי שראה את המשחק ראה שהגיע לנו לנצח. נגד רעננה הפסדנו במשחק חוץ קשה ואני שמח שנגד מכבי נתניה, הצלחנו להביא מעצמנו דברים שלא הבאנו מול רעננה ואני שמח שזה התבטא בנצחון. עכשיו המטרה היא לחבר רצף של שני נצחונות".

שמיר התבטא גם בנוגע לשני הזרים החדשים, השוער זיגוס ברטקוס והקשר אחמדי ואלון ואמר: "ההתאקלמות שלהם היתה די חלקה ונקייה. הם הגיעו יום לפני המשחק ופתחו ישר בהרכב. בהחלט ראו שהם שני שחקנים שיכולים להוסיף לנו משהו, שאולי היה חסר, במיוחד אחרי העזיבה של נייג'ל האסלביינק. הגיע אלינו שחקן פחות או יותר באותה עמדה. אני שמח שהם הציגו יכולת טובה ורוצה להאמין שנמשיך כקבוצה ונציג יכולת טובה גם נגד הפועל ת"א בשבת"

הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, יובל שפונגין, עידן נחמיאס, מרקוס דיניז, חגי גולדנברג (איאד אבו עביד), עומר לקאו, עדן שמיר, אחמדי ואלון, איסמעיל ריאן, לוי גארסיה, שמעון אבוחצירה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי