צפו בתקציר אלי דסה סידר למכבי ת"א 1:2 מקרי על מכבי נתניה

אלי דסה
אלי דסה | דני מרון

הצהובים לא הרשימו ולא היו רחוקים מהפסד, אלא שאז בעיטה מזווית כמעט בלתי אפשרית של המגן הכניעה את דני עמוס (80). איתי שכטר כבש ראשון (26), דודי תירם איזן זמנית (50). במחזור הבא: הדרבי הגדול של ת"א

(גודל טקסט)

מרשים זה לא היה, אך מכבי תל אביב סימנה הערב (שבת) וי נוסף כשגברה 1:2 בחוץ על מכבי נתניה. איתי שכטר כבש את שערו השלישי העונה (26), דודי תירם איזן בנגיחה (50) והמילה האחרונה הייתה של אלי דסה שמזווית כמעט בלתי אפשרית הכניע את דני עמוס (80) וסידר לצהובים ניצחון ליגה שני ברציפות, שבוע לפני הדרבי הגדול מול הפועל תל אביב. 


 

מכבי נתניה פתחה את המשחק טוב יותר והגיעה למספר חצאי הזדמנויות, אך דווקא אז היא ספגה. כדור עומק מצוין של שרן ייני הגיע לאיתי שכטר שניער את טים הויבך בקלילות, עקף את דני עמוס וכבש את השלישי שלו העונה (26). במחצית השנייה ולדימיר איביץ' העלה את ז'איר אמאדור במקומו של אופיר דוידזאדה שנפצע, הצהובים שינו מערך ובעקבות כך פשוט נעלמו מכר הדשא.



בדקה ה-50 מכבי נתניה השוותה ל-1:1. ניקו אולסק הרים כדור מדוד משמאל היישר לראשו של דודי תירם שנותר חופשי ומאושר ונגח לרשת של פרדראג ראיקוביץ'. בשלב הזה החניכים של סלובודאן דראפיץ' היו מסוכנים יותר, אבל מכבי תל אביב הוכיחה אופי והצליחה לכבוש את השני. עומר אצילי, שנכנס כמה דקות קודם לכן, עקף את ויקי כחלון ומצא בכדור רוחב את אלי דסה. המגן, מזווית כמעט בלתי אפשרית, שלח בעיטה חדה שהכניעה את דני עמוס ורץ לחגוג בטירוף עם הקהל הצהוב.


 

בעקבות הניצחון מכבי תל אביב העלתה את מאזנה ל-10 נקודות מ-12 אפשריות והיא מוליכה את טבלת ליגת העל בתום ארבעה מחזורים. במחזור הבא כאמור הצהובים יארחו את הפועל תל אביב לדרבי הגדול שחוזר אחרי שנת היעדרות. מכבי נתניה, מנגד, שקועה עמוק במקום האחרון ובשבוע הבא היא תצא למשחק חוץ לא פשוט באשדוד.

 
שני בישולים מול רעננה ושער ניצחון נגד נתניה. אלי דסה (דני מרון)


זכה לחולצה ממוסגרת מכבי נתניה. דן גלזר (דני מרון)


הרכבים
מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, דודי תירם, דודי טוויטו, ניקו אולסק, עלי מוחמד (שובל גוזלן, 89), אביב אברהם (דידייה קוגבנייה, 75), גבי קניקובסקי (יונס מלדה, 83), גיא מלמד, פאטוס בצ'יראיי.


מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, שחר פיבן, שרן ייני, אופיר דוידזאדה (ז'איר אמאדור, 46), אייל גולסה, דן גלזר, רוסלן ברסקי (עומר אצילי, 75), דור מיכה, איתי שכטר, אלירן עטר (צ'יקו אופואדו, 64).


מהלך המשחק
דקה 5: מתפרצת נהדרת של נתניה הסתיימה בבעיטה לא מספיק טובה של אביב אברהם שנבלמה על ידי הגנת מכבי תל אביב.



מטריד את הבלמים ללא הרף. איתי שכטר (דני מרון)


דקה 18: גיא מלמד בעט מ-24 מטרים, ראיקוביץ' היה במקום והצליח להדוף.


דקה 22: איתי שכטר עקף את הויבך בקלילות, אך הבעיטה שלו נהדפה ברגע האחרון.


דקה 24: אלירן עטר מצא את עצמו לבד מול השוער, אך ניסיון ההקפצה שלו נעצר ברשת החיצונית של דני עמוס.


דקה 26, מכבי תל אביב עלתה ל-0:1: כדור עומק מצוין של שרן ייני הגיע לאיתי שכטר, שהשתמש בגופו וזרק את הבלם, עקף את דני עמוס וגלגל מקרוב לרשת החשופה. שער שלישי העונה לחלוץ שהגיע מבית"ר ירושלים.



ביצוע מלוטש. איתי שכטר (דני מרון)

מלך השערים של הצהובים עם שלושה שערים (דני מרון)


דקה 32, כמעט שער מרהיב למכבי תל אביב: דור מיכה הכניס כדור גדול לאלירן עטר שניסה במספרת לא מספיק מדויקת.


דקה 50, מכבי נתניה השוותה ל-1:1: כדור קרן של ניקו אולסק הגיע לדודי תירם שנותר חופשי ומאושר ונגח מקרוב לרשת.


דקה 56: התקפה יפה של מכבי נתניה הסתיימה בבעיטה חזקה של גבי קניקובסקי שנהדפה על ידי הגנת מכבי תל אביב.



חופשי ומאושר מול ראיקוביץ'. דודי תירם (דני מרון)

תירם חוגג (דני מרון)


דקה 65: דור מיכה מצא את צ'יקו אופואדו שבמקום להעביר כדור רוחב ניסה לבעוט מזווית קשה.


דקה 70: אביב אברהם שלח כדור חזק מרחוק, ראיקוביץ' היה במקום.


דקה 71: פריצה מסחררת של דור מיכה הסתיימה בהכשלה של דודי טוויטו כ-21 מטרים מהשער של דני עמוס. רוסלן ברסקי בעט את הכדור החופשי לא מספיק טוב.


דקה 80: גבי קניקובסקי ניסה לסובב לפינה הרחוקה אבל ראיקוביץ' קלט בקלות.


דקה 81, מכבי תל אביב עלתה ל-1:2: עומר אצילי עקף את ויקי כחלון והעביר כדור רוחב חד. אלי דסה הגיע הראשון ומזווית כמעט בלתי אפשרית הוא שלח בעיטה שהכניעה את דני עמוס.



דסה בטירוף אחרי שער הניצחון (דני מרון)

מודים לקהל על התמיכה. שחקני מכבי תל אביב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי