במכבי חיפה כועסים על רוטן: "הוא לא מגיב למשחק ומאוד מקובע"

פרד רוטן, עמית זנטי
פרד רוטן, עמית זנטי | ערן לוף

הירוקים מאוכזבים לאחר ההפסד הביתי מול פתח תקווה והחצים מופנים לצוות המקצועי: "למה סומא היה בסגל אם הוא נכנס רק מספר דקות לסיום?" כעס גדול על זנטי שנכנס כמחליף והורחק, מאבוקה ייבדק

(גודל טקסט)

כעס רב בקרב אנשי מכבי חיפה לאחר ההפסד הביתי אתמול (שבת) 1:0 למכבי פתח תקווה. הירוקים אומנם הרשימו במחצית הראשונה אבל התאכזבו קשה מהירידה ביכולת בשנייה.

עיקר הביקורת מופנית כלפי הצוות המקצועי והמאמן פרד רוטן, שלטענת אנשים במועדון לא הגיב על השינויים מצדה של פתח תקווה והשתהה עם החילופים ובעיקר עם כניסתו של הרכש החדש סיידובה סומא. "רוטן לא הגיב למשחק וזאת לא הפעם הראשונה. בכלל, היה נראה שהוא הגיע מקובע ובמקום לעשות שינויים בסגל בעקבות היכולת הבינונית בשבוע שעבר לא ראינו כלום", אמר גורם בחיפה והוסיף: "ציפינו ממנו ליותר. למה סומא היה בסגל אם הוא נכנס רק מספר דקות לסיום? אנחנו מקווים שלא יהיה כאן כדור שלג".

באימון הבוקר היתה אווירה קשה כאשר השחקנים הופתעו לאחר שהמאמן פרד רטן החליט לערוך שיחות אישיות עם רוב שחקני הסגל מהמשחק. בזה אחר זה נכנס כל שחקן לחדרו של המאמן ושמע ממנו את הביקורת על ההתנהלות בעיקר במחצית השנייה. "רוטן רוצה למנוע התדרדרות והשיחות האישיות נועדו מצד אחד להבהיר לשחקנים כי הנפילה ביכולת במחצית השנייה לא מקובלת אך מצד שני גם להסביר כי לצוות המקצועי יש אמונה בסגל שנבנה הקיץ" אמרו במועדון.

רוטן וזנטי.
רוטן וזנטי. "יצטרך להשתנות אם הוא רוצה להישאר במועדון" (ערן לוף)

הבעלים יענקל'ה שחר לא היה במשחק, אך בסביבתו סיפרו כי הרגיש אכזבה כבר בשבוע שעבר מול בני יהודה. גם בקרב האוהדים הסבלנות הייתה קצרה וחלק מהם קראו לרוטן להתפטר והביעו את זעמם כאשר שחקני חיפה ניסו להודות להם לאחר המשחק. בנוסף, במועדון הביעו כעס רב כלפי עמית זנטי שנכנס כמחליף וספג שני כרטיסים צהובים שהשאירו את חיפה בעשרה שחקנים. "כולם היו לא טובים במחצית השנייה וסלליך אף עשה טעות קריטית בגול השני, אבל יש מימד של התנהגות וזנטי יצטרך להשתנות אם הוא רוצה להיות במועדון ולהיות חלק משמעותי ממנו" אמרו בקבוצה.

מי שהיה מנקודות האור במשחק הוא הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדג'ק, שכבש שבוע שני ברציפות. המגן ארסנט מאבוקה הוחלף במחצית לאחר שספג 'רגל עץ' וייבדק במהלך היום לקראת המשחק ביום רביעי מול מכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי