"תיקו נגד ק"ש זה סוג של הפסד, שתי נקודות שלא הרמנו מהדשא"

רועי זיקרי
רועי זיקרי | אודי ציטיאט

אכזבה בהפועל תל אביב מהתיקו המאופס. רפואה: לא מודאג מהדרבי, מודאג מהקבוצה שלי". קאיו הבטיח לאוהדים: "אהיה כשיר למכבי תל אביב". דגני יעבור היום צילום בנוגע לחומרת פציעתו. לבקוביץ' זכה למחמאות

(גודל טקסט)

אכזבה ענקית בהפועל תל אביב מהתיקו 0:0 נגד עירוני קריית שמונה. חלק משחקני הקבוצה ובראשם אחמד עאבד עזבו במהירות את חדר ההלבשה לביתם ואחרים שמעו ביקורת על הנקודה בה זכו. "תיקו נגד קריית שמונה זה סוג של הפסד ושתי נקודות שלא הרמנו מהדשא", אמרו בקבוצה. "חבל שזה קרה ערב הדרבי נגד מכבי תל אביב".

הדאגה הגדולה בקבוצה היא מהפציעה בכתף שמאל של הקפטן אוראל דגני, שחש כאבים ובדרך לספסל הקבוצה בעט באכזבה בבקבוקי מים. במהלך היום יעבור דגני צילום שיקבע את חומרת הפציעה כשנכון לעכשיו לא יוכל לשחק בדרבי נגד מכבי תל אביב ביום שני הבא. המאמן קובי רפואה אמר: "אני מקווה שהפציעה של דגני לא חמורה, נמתין ונראה לאחר הבדיקה". אם דגני לא יוכל לשחק נגד מכבי תל אביב, יחליף אותו כמו אתמול רז שלמה.

7,500 אוהדים באדום הגיעו לתמוך בשחקנים וביציע הכבוד נצפו שחקני עבר רבים בהם שמעון בן יהונתן, דוד הרשליקוביץ', פיני בלילי ושייע פייגנבויים. את הצעקות של בן יהונתן מיציע הכבוד שמעו גם השחקנים על כר הדשא שלא הצליחו להביא ניצחון מוראלי ערב הדרבי התל אביבי. למחמאות גדולות זכה השוער רובי לבקוביץ' שמספר עצירות גדולות שלו מנעו מהכדור לחדור לתוך הרשת. 

"אני לא מודאג מהדרבי נגד מכבי תל אביב במשחק הבא שלנו", אמר רפואה. "אני מודאג מהקבוצה שלי וממתין שהשחקנים המובילים יכנסו לכושר וכשזה יקרה, ניראה טוב יותר. בהחלט מאוכזבים כי רצינו מאוד לנצח את קריית שמונה. לא ביצענו שינוי בקישור האחורי כי היינו מאבדים את האיזון והינו חשופים באמצע המגרש. במחצית השנייה כשעברנו לשחק עם שני החלוצים זה הפך לסוג של הימור בקזינו ואני לא אוהב משחקים כאלה".


רפואה. מודאג מהפועל ת"א (אודי ציטיאט)

הקשר הברזילאי קאיו היה יעד מבוקש אצל האוהדים שהתחננו שישחק נגד מכבי תל אביב, והוא הבטיח: "אהיה כשיר לשחק נגד מכבי תל אביב והמאמן יקבע אם אשחק או אפתח על הספסל". שחקנים בקבוצה יודעים כי שבוע האימונים לפני הדרבי יהיה אחד המרתקים שלהם: "קובי רפואה יטריף אותנו מקצועית בכל אימון ושיחה. לא נאפשר שתוצאה כמו במשחק גביע הטוטו בו הפסדנו 1:4 תחזור שוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי