במכבי חיפה מבקרים בחריפות את עמית זנטי, שעלול להיענש

פרד רוטן, עמית זנטי
פרד רוטן, עמית זנטי | ערן לוף

אכזבה אצל הירוקים מהתנהלות השחקנים בהפסד 2:1 למכבי פתח תקווה, השחקן שנכנס כמחליף והורחק צפוי להיקנס ואף להיות מחוץ לסגל במשחקים הקרובים. אחד השחקנים: "אסור לנו להראות ככה". נגמרו הכרטיסים לגביע הטוטו

(גודל טקסט)

במכבי חיפה עדיין מתקשים לצאת מההלם בעקבות ההפסד הביתי למכבי פתח תקווה. למרות יכולת טובה במחצית בראשונה, במועדון הביעו כעס על היכולת של הקבוצה בחצי השני והיחס של חלק מהשחקנים. כזכור, אתמול זימן המאמן פרד רטן את השחקנים לשיחות אישיות לראשונה מאז הגיע לישראל, כאשר רוב שחקני הסגל מהמשחק בשבת זכו לדבר עם המאמן.

מי שקיבל ביקורת נוקבת היה הקשר הצעיר עמית זנטי שהורחק בכרטיס אדום לאחר התחזות ועבירה מיותרת. יש לציין שזו לא הפעם הראשונה בה השחקן נכנס כמחליף ומורחק. בחיפה היו סבורים בקיץ כי לאחר משא ומתן ארוך בעונה שעברה והרצון לקדם את השחקן גם מבחינה כספית, הקשר הצעיר ירצה לשנות את הרגליו ולהראות מעט יותר רצינות. חלק מהגורמים במועדון אף קראו לקנוס את השחקן ולא מן הנמנע כי זנטי ימצא את עצמו במשחקים הקרובים מחוץ לסגל, אך בשלב זה טרם התקבלה החלטה רשמית בנושא ונראה כי ההתייחסות שלו בשבוע האחרון תהיה מכרעת בהחלטה.

בקרב השחקנים, השיחות האישות של רטן היו במקום ואחד השחקנים אמר הבוקר: "זה נפל על המאמן וגם לנו יש חלק גדול בכישלון במחצית השנייה. אסור לנו להיראות ככה". בינתיים, במועדון מתכוננים לגמר גביע הטוטו ביום רביעי הקרוב מול מכבי תל אביב. אתמול הודיע המועדון באופן רשמי שאזלו הכרטיסים ואוהדי הקבוצה יגיעו בהמוניהם למרות המצב.



רוטן. זימן את השחקנים לשיחות (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי