מי היה מאמין שאחרי ארבעה מחזורים הפועל באר שבע עדיין ללא ניצחון, עם שלוש נקודות בלבד במאזנה אחרי שגם המשחק הביתי מול בני יהודה תל אביב הסתיים ב-0:0 מאכזב מבחינתה. ברק בכר פתח לראשונה עם ההרכב הכל כך יקר שכלל את נייג'ל האסלביינק ודיא סבע, אבל שחקני ההתקפה שלו החמיצו פעם אחר פעם ובמזל גדול מבחינתם לא ספגו ממתפרצות שלא השכילו לנצל שחקני האורחת, בראשם מאוויס צ'יבוטה.



ברק בכר אמר לאחר מעידה רביעית בליגה העונה: "התחושות הן כמו בשבוע שעבר - מייצרים הרבה מצבים ולא מבקיעים. היינו גם חשופים בחלק האחורי, אבל זה חלק מהעניין כשאתה תוקף עם הרבה שחקנים. אנחנו תוקפים ועושים את הדברים הנכון, אבל זו תקופה שדברים לא מתחברים ובסוף זה יסתדר".



מה לא עובד בהפועל ב"ש: "אנחנו צריכים פשוט להיות חדים לנצל מצבים. אני מאמין שאם היינו מבקיעים שער מוקדם דברים היו נראים אחרת. יש טיפה לחץ על השחקנים וזה מובן כי לא פתחנו טוב את העונה, אבל נמשיך בדרך שלנו ובסוף זה יסתדר".



אם הקהל מגביר את הלחץ: "יש פה שחקנים מקצוענים שכבר תיפקדו ברגעי לחץ ועברו דברים בכדורגל, ככה שזה לא תירוץ. ברור שיש לחץ על כל המועדון, אבל הקהל מלחיץ אותנו בצורה חיובית ודוחף אותנו בדקות פחות טובות. האחרונים שאני יכול לבוא אליהם בטענות זה הקהל".



פער שבע נקודות מהספגה: "אנחנו צריכים להסתכל על איך אנחנו מחברים ניצחון ראשון ומבקיעים, הפער פחות חשוב. יש לנו קבוצה טובה. יהיה משחק מעניין מול קבוצה טובה כמו מכבי חיפה".



גם דיא סבע התראיין בסיום וסיפר על הבכורה: "אנחנו מאוכזבים כי ברור שרצינו לנצח, בטח בבית, אבל זה לא קרה. הולך לנו קשה, אבל אנחנו מגיעים למצבים ומשחקים טוב אז בסוף זה ייכנס. אני לא חושב שהמועדון בלחץ, אפילו שהפתיחה היא לא כמו שציפו. את המשחק שעבר נגד אשדוד ראיתי והם הגיעו ל-10-15 מצבים וזה הולך קשה, בסוף זה ייכנס. היום לא הבקעתי, מקווה שבמשחקים הבאים".



עוד אמר הרכש ממכבי נתניה ששב לקדנציה שנייה: "אני שמח לחזור כי יש לי זיכרונות יפים מהתקופה שעברה. זה מועדון גדול ובשלוש השנים האחרונות הפך למועדון הכי טוב בארץ. אני מקווה שנחזור למסלול הניצחונות. את הפער אפשר לסגור כי יש עוד ליגה ארוכה ופלייאוף, אנחנו רק בתחילת הדרך".



כמו הפועל באר שבע, גם בני יהודה תל אביב עדיין ללא ניצחון בתום ארבעה מחזורי ליגה, תיקו שלישי ברציפות לכתומים שכמו האלופה במאזנם שלוש נקודות. בסיום אמר המאמן יוסי אבוקסיס: "היינו פרייארים היום. להגיע לכזו כמות מצבים ולתפוס את הפועל באר שבע כל כך חשופה זה להיות פרייארים. מצד שני מגיע לשחקנים שלנו המון כבוד, הם נתנו משחק הירואי מול קבוצה כזו וקהל כזה שדוחף לשיגעון. השחקנים הצעירים שלנו עמדו בכבוד וגם יצאו ותקפו, אבל לא כבשנו וזה דבר שחוזר עליו. אני לא חזיר, לצאת ממגרש כזה בתיקו מכובד זה בסדר גמור".



עוד אמר אבוקסיס על הבעיה בהתקפה: "אני לא מתעסק במה חסר, אלא במה שקיים. יש כאן שחקנים טובים ולהגיד 'חסר, חסר' זה לא אני. מי שנמצא כאן לא מאכזב אותי, יש פה שחקנים צעירים, אולי לא שמות גדולים, עם לב גדול שבאים ונותנים את הכל בכל משחק. אנחנו שווים יותר משלוש נקודות העונה, אבל כדורגל זה גם קצת מזל ולא רק יכולת. אנחנו לא מנצלים מצבים, אבל אם לא היינו מגיעים למצבים הייתי יותר מוטרד".



אם עוד יש רצון להתחזק: "נגמר חלון ההעברות ואנחנו מנסים להביא שחקנים חופשיים. לא אתעסק במי שחסר, אלא בלתת ביטחון לשחקנים שלי".