צפו בתקציר: צמד לאצילי, 0:2 למכבי תל אביב על בית"ר ירושלים

עומר אצילי
עומר אצילי | דני מרון

הקשר השלים צמד (40, 88) באצטדיון טדי, לא חגג מול קבוצתו לשעבר, ואיביץ' יצא לפגרה במקום השני, שתי נקודות מחדרה. בוזגלו עלה להופעת בכורה בצהוב-שחור (87), אך לא הושיע את לוזון שהקהל קרא לפיטוריו

(גודל טקסט)
למרות שלא הציגה יכולת שיא, מכבי תל אביב גברה הערב (ראשון) 0:2 על בית"ר ירושלים במסגרת המחזור השישי בליגת העל לעיני 18,500 צופים באצטדיון טדי ונשארה במקום השני מתחת להפועל חדרה, כשהירושלמים ייצאו לפגרת הנבחרות כשהם נמצאים במקום האחרון בטבלה.


הצהובים פתחו טוב יותר את המשחק והגיעו להזדמנויות מול דודו גורש בעיקר מרגלי צ'יקו אופואדו, אך עלו ליתרון רק בדקה ה-30. כדור עומק של דור פרץ מצא את עומר אצילי, שבעט שטוח מקצה הרחבה. השוער הבית"רי לא סגר טוב את הפינה, והכדור המשיך לרשת בדרך ל-0:1 לאורחים. אצילי לא חגג מול אוהדי קבוצתו לשעבר, אך זכה לחיבוקים רבים מחבריו לקבוצה.


גיא לוזון פתח את המחצית השנייה עם חילוף כשהכניס את יאקוב סילבסטר במקום אור זהבי, והשינוי בא לידי ביטוי באופן מיידי כשבית"ר הגיעה להזדמנויות, ואנתוני וארן אף החמיץ ברשלנות פעמיים מצבים של אחד על אחד מול פרדראג ראיקוביץ'. האורחים מתל אביב לא נראו טוב מדי, ובצד השני נכנסו ערן לוי ומאור בוזגלו שרשם בכורה בצהוב שחור כשנכנס בדקה ה-87 במקום אפונסו טיירה, אך פחות מדקה לאחר מכן, אצילי שוב שלח כדור שטוח מקצה הרחבה לפינה של גורש, קבע 0:2 ושוב לא חגג, אך התוצאה הספיקה לקבוצתו כדי לרשום ניצחון חשוב.



מיץ' גולדהאר צופה בקבוצתו בטדי (דני מרון)



בוזגלו עם לוי וכחילה על הספסל (דני מרון)


הרכבים:
בית"ר ירושלים: דודו גורש, אור זהבי (יאקוב סילבסטר 46), טל בן חיים, מיקי סירושטיין, שמואל שיימן, אפונסו טיירה (), אופיר קריאף, דן איינבינדר, עידן ורד, אור אינברום, אנתוני וארן (ערן לוי 66).


מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, ז'איר אמאדור, שרן ייני, אנריק סבוריט, דור פרץ, אייל גולסה (דור מיכה 61), דן גלזר, עומר אצילי, צ'יקו אפואדו (אבי ריקן 73), איתי שכטר (ארון שוינפלד 86).



ברקת וחוגג ביציע בטדי (דני מרון)


מהלך המשחק
דקה 18: כדור רוחב של דסה הגיע לאופואדו ברחבה, אך הניגרי בעט גבוה מדי.


דקה 24: אופואדו בעט מזווית קשה, איך מצא את גורש מוכן.



אופואדו. הזדמנויות לצהובים מפתיחת המשחק (דני מרון)


דקה 40, 0:1 למכבי תל אביב! פרץ מסר לאצילי, שבעט שטוח מחוץ לרחבה. גורש הגיב רע והכדור המשיך לרשת. הקשר לא חגג בטדי מול קבוצתו לשעבר.



אצילי לא חגג אחרי השער, החברים דווקא כן (דני מרון)


דקה 55: החמצה איומה של וארן. כדור עומק של ורד הגיע לחלוץ, שלבד מול ראיקוביץ' בעט גבוה מעל המשקוף.

דקה 62: עוד טעות של וארן. הכדור קיבל עוד דכור ברחבה, התגבר על סבוריט, אך רגע לפני בהעיטה החליק ונתן לראיקוביץ' הזדמנות להשתלט על הכדור.


דקה 79: פרץ בעט שטוח כ-25 מטרים מהשער, גורש ירד טוב והדף לקרן.


דקה 87: בוזגלו עלה להופעת בכורה בצהוב שחור על חשבון טיירה, וזכה לתשואות מהקהל.


דקה 88, 0:2 למכבי תל אביב! אצילי קיבל עוד כדור על סף הרחבה, ובעט אותו שטוח, הפעם לפינה הימנית של גורש, ושוב לא חגג מול הקהל הבית"רי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי