צפו בתקציר: חדרה ניצחה את ק"ש 0:1 משער בדקה ה-88 ונותרה בפסגה​

אסי גומה
אסי גומה | אריאל שלום

הפועל חדרה, העולה החדשה לליגת העל, ממשיכה להדהים. משחק העונה של חדרה מול מכבי ת"א ישודר בספורט 4 HD בשבת 20.10, בשעה 17:00

(גודל טקסט)

הפועל חדרה, העולה החדשה לליגת העל, ממשיכה להדהים ולהוביל את הליגה לפחות עוד מחזור נוסף. הערב (ראשון) ניצחה חדרה בבית את הפועל קריית שמונה משער דרמטי של אסי גומא בדקה ה-88. 

המחצית הראשונה התנהלה ברובה הדקות בשליטה של חדרה, אולם שחקניו של ניסו אביטן החמיצו כמה הזדמנויות לא רעות לכבוש שער. במחצית השניה נראה היה כי הקבוצות ייפרדו בתיקו משעמם, אולם אז הגיע הרגע הקסום של חדרה. הקבוצה של ניסו אביטן פשוט מסרבת לעצור, או להתעורר מהחלום המטורף שהיא נמצאת בו, אחרי שישה מחזורים מפתיחת העונה. 

שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה במצב רוח מרומם, כאשר חדרה ממשיכה להיות הלהיט החם של הליגה וקריית שמונה הרשימה עם ניצחון ביתי גדול על ביתר ירושלים. חדרה הגיעה למשחק כאשר הקפטן עלי חטיב פתח על הספסל בגלל פציעה וסלים עמאש פתח במקומו. גם הקשר הצרפתי פרדי פלומיין עלה לאחר שלא התאמן באופן סדיר. מאידך, קריית שמונה הגיעה ללא שני שחקנים משמעותיים: לוי גרסיה ווובה בראון.


אסי גומא חוגג שער ניצחון (צילום: אריאל שלום)

חדרה פתחה את המשחק טוב יותר וכבר בדקה החמישית מצא את עצמו לוסיו לבדו מול שוער קריית שמונה, דוגאס ברטקוס, אבל החלוץ בעט לידיו של השוער. חמש דקות מאוחר יותר היה זה קווין טאפוקו שבעט מחוץ לרחבה, אבל השוער שוב הציל את קבוצתו. בדקה ה-21 עוד מהלך כדור מצוין של חדרה:  פלומיין העביר רוחב ללוסיו, שהיה רחוק סנטימטרים מהכדור.

ארבע דקות מאוחר יותר הגיעה ההתקפה הראשונה של קריית שמונה: שמעון אבוחצירה פרץ סמוך לרחבה, אבל בעט רחוק מהקורה. בדקה ה-34 כדור קרן מבריק של חדרה הגיע לרגליו של פלומיין, שבעט מדויק אבל שוער קריית שמונה הציל מהקו. בדקה ה-36 נפצע שמעון אבוחצירה והוחלף על ידי יואב אביחצירה הצעיר. שלוש דקות מאוחר יותר חילוף גם בחדרה כאשר חסן אבוזייד יצא בגלל פציעה ואליאל פרץ החליף אותו.

המחצית השנייה נפתחה בהתקפות דו צדדיות. אבוחצירה בחן את אוסטין אגידה מצד אחד ואילו טאפוקו ופלומיין בחנו את ברטקוס המצוין. מאמן חדרה ניסו אביטן שלח למגרש את כל הכלים ההתקפיים שלו, שכללו את עלי חטיב ואסי גומה, בעוד שקריית שמונה ניסתה לשמור על תיקו מאופס. בדקה ה-88 הגיע השער כאשר המגן דיאא לבאבידי פרץ מימין והעביר לאסי גומה, שביום הולדותו כבש מקרוב, 0:1. הפועל חדרה יוצאת לפגרת הנבחרות כקבוצה הטובה בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי