המשחק שנעל את המחזור השישי בליגת העל לפני היציאה לפגרת הנבחרות הסתיים ב-0:0 לעיני 5,800 באצטדיון המושבה בין הפועל תל אביב למ.ס. אשדוד. בנוסף, היה זה התיקו המאופס השלישי ברציפות של האדומים, שיכולים לצאת מאוכזבים אחרי משחק טוב שלהם, בו יצרו לא פחות מ-30 מצבי הבקעה ובעטו 10 פעמים למסגרת.
האדומים פתחו נהדר את המשחק ורועי זיקרי הספיק להחמיץ פעמיים תוך פחות מתשע דקות מול יואב ג'ראפי שחזר לשער אחרי פציעה. המארחת המשיכה לתקוף ואחרי פחות מ-20 דקות איבדה את הקפטן עומר דמארי, שנתקל בשחקן יריב והרגיש סיבוב באזור הברך, לא יכול היה להמשיך והוחלף בפייסל מוליץ'. הפועל תל אביב המשיכה לתקוף, אך לא הצליחה להכניע את ג'ראפי שרשם משחק מצוין.
במחצית השנייה ערך בלגויה מילבסקי מספר חילופים שעזרו לייצר מספר התקפות מסוכנות, אך גם הפועל תל אביב המשיכה בשלה והגיעה למספר מצבים קורצים, כולל הרכש הברזילאי קאיו, שעלה מספסל בדקה ה-58 להופעת בכורה באדום והציג יכולת לא רעה, אך ג'ראפי המשיך לעצור כל כדור שהגיע למסגרת והתוצאה נשמרה עד הסיום.

האדומים יוצאים לפגרה כשהם במקום השמיני בטבלה, ועם לא מעט חומר למחשבה עבור מאמנם קובי רפואה, ואחריה מצפה להם משחק לא פשוט מול היריבה העירונית בני יהודה. מנגד, אשדוד סיימה את המחזור בחלק העליון של הטבלה במקום השישי, זאת למרות שרשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. אחרי הפגרה מצפה להם משחק לא פשוט בבית נגד בית"ר ירושלים.
הרכבים
הפועל תל אביב: רובי לבקוביץ', אוראל דגני, אדי גוטליב, רז שלמה, מרווין פירסמן, ניק לקס, שי אליאס, רמזי ספורי (אמיר עגייב 75), אחמד עאבד (קאיו 58), רועי זיקרי, עומר דמארי (פייסל מוליץ' 22).
מ.ס. אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, עמית ביטון, אביב סולומון (רומאן הבראן 81), קרלו ברוצ'יץ', פיליפ קנזביץ', לאונרד אווסו, דור גלילי, יובל יעקובוביץ' (גדי קינדה 46), דן ביטון, יוסיפ איבנצ'יץ' (דן ביטון 53).
מהלך המשחק
דקה 1: שחקני אשדוד עלו למשחק כשעל חזית חולצתם מופיע הסלוגן ״שימו קסדה על מה שכולם חושבים״ ובגב החולצה ״נלחמים על החיים״. על גבי התלבושות הנוספות אותם ילבשו בהמשך העונה יופיעו ״אם שותים לא נוהגים״ ו״כשאתה נוהג פשוט תנהג״. מסרים אלו הם חלק מהחלטת המועדון להוביל קמפיין חברתי נרחב להעלאת המודעות על הסכנות בכביש ולמלחמה בתאונות הדרכים. מדובר בסנונית ראשונה מתוך שורה של פעולות שיבוצעו בהמשך ויכללו הסברה וחינוך בנושא חשוב זה.
קינדה והחולצה של אשדוד (מ.ס. אשדוד, רשמי)
דקה 4: ספורי הגביה כדור לרחב השהגיע לזיקרי, אך ממטרים ספורים החלוץ בעט לרשת החיצונית.
דקה 9: שוב זיקרי, שקיבל הפעם כדור מפירסמן, אך החלוץ בעט למרכז השער וברדע היה במקום.
זיקרי. שתי החמצות בעשר בדקות הראשונות (עדי אבישי)
דקה 10: לקס בעט מ--25 מטרים, ומצא את ג'ראפי.
דקה 22: חילוף כפוי להפועל תל אביב. עומר דמארי נתקל בשחקן יריב ונפל על הדשא, סבל מכאבים, לא יכול היה להמשיך והוחלף בפייסל מוליץ'. החלוץ הרגיש סיבוב באזור הברך, אך ככל הנראה לא מדובר ברצועה הצולבת.
דמארי יורד מאוכזב מהמגרש (עדי אבישי)
דקה 25: מוליץ' בהזדמנות ראשונה. החלוץ קיבל כדור ובעט לשער, אך מחוץ למסגרת.
דקה 33: כדור של לקס השאיר את ספורי לבד מול ג'ראפי, אך הכדור נבעט לגופו של השוער.
דקה 38: הזדמנות ראשונה לאורחים. כדור חופשי שהוגבה הגיע לראשו של בן זקן, והקפטן נגח לידיו של לבקוביץ'.
האדומים לא מצליחים למצוא את הרשת (עדי אבישי)
דקה 41: עאבד בגיע לכדור ברחבה, אך ירה אותו לקורה של ג'ראפי. 
דקה 47: עאבד מסר כדור רוחב שהגיע לאליאס שבעט ממרכז הרחבה, ג'ראפי הדף נהדר.
דקה 77: קנזביץ' הגביה כדור נהדר לגלילי, שבעט ממטרים ספורים מאוויר החוצה.
ג'ראפי. עוצר את האדומים בגופו (עדי אבישי)
דקה 79: קאיו בעט כדור חופשי כ-25 מטרים מהשער, שחלף לי הקורה השמאלית של ג'ראפי.
דקה 90+4: גוטליב החמיץ את ההזדמנות האחרונה במשחק. כדור חופשי של קאיו הוגבה לרחבה והגיע לעגייב, שהרים אותו גם הוא, הבלם היה במקום אך נגח החוצה מחמישה מטרים.