פרסום ראשון: רוג'ר ברנרדו צפוי לעזוב את הפועל תל אביב

רוג'ר  ברנרדו
רוג'ר ברנרדו | דני מרון

הברזילאי ישב על הספסל ב-0:0 מול אשדוד וכלל לא התחמם, סיפר למקורביו כי החליט שלא להמשיך במועדון וינסה להשתחרר לפני ינואר: "רוצה לחזור הביתה". דמארי סובל מכאבים, אך בקבוצה סבורים שלא ייעדר תקופה ארוכה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב צירפה בקיץ האחרון את הקשר הברזילאי רוג'ר ברנרדו כרכש היוקרתי של המאמן קובי רפואה. כאלו שהכירו את ברנרדו מהליגה בגרמניה השוו אותו לקשר הניגרי של הפועל באר שבע, ג'ון אוגו. כגודל הציפייה, כך גודל האכזבה מברנרדו שלא הצליח להפוך את נוכחותו במרכז המגרש למשמעותית וכבר איבד את מקומו בהרכב וירד לספסל.

לפני שבועיים לקח קובי רפואה החלטה מקצועית אמיצה והוריד לספסל את הברזילאי והעלה בהרכב הפותח את הכישרון העולה שי אליאס. אתמול נגד מ.ס. אשדוד ישב ברנרדו 90 דקות על ספסל המחליפים ואפילו לא הוזעק לבצע חימום, לוקסוס גדול למועדון האדום מול השחקן בעל השכר הגבוה ביותר במתחם חודורוב.

הברזילאי המאוכזב שיתף לאחרונה בהרגשתו את חברו הישראלי אלמוג כהן ולמקורביו הודיע כי החליט לעזוב את הפועל תל אביב בחודש נובמבר או דצמבר בשל מעמדו המקצועי והבנתו כי בהפועל תל אביב לא בונים עליו. ברנרדו הבהיר כי אין לו מועדון אחר אליו הוא מכוון או שואף להמשיך את הקריירה שלו. ברנרדו סיפר אתמול: "אני רוצה לחזור הביתה לברזיל, פשוט כך". נכון לאתמול בערב לא התקיימה שיחה בנושא בין ברנרדו למאמן או לראשי הקבוצה.


רוג'ר ברנרדו בראיון פתיחת עונה. לא יגיע לינואר? (דני מרון)

וגם היה משחק אתמול ובו הפועל תל אביב סיימה ב-0:0 מול מ.ס אשדוד. שחקני הפועל תל אביב לא האמינו בסיום כי לא הצליחו להבקיע שער מתוך 32 ניסיונות – מהם 10 בעיטות למסגרת שנבלמו ברובן אצל השוער האשדודי יואב ג'ראפי. גורם בכיר במועדון טען: "זה לא עניין של מזל, פשוט חסרה איכות בהתקפה כי כמות כזאת של מצבים להבקיע לא זוכרים כאן הרבה שנים".

הקשר רמזי ספורי ירד זועם לאחר שהוחלף ובסך הכל הפועל ת"א השלימה 270 דקות ללא כיבוש שער. השער האחרון נגד בני סכנין היה עצמי. החלוץ רועי זיקרי אמר בקצרה: "זה לא מובן איך לא הצלחנו להבקיע. אין לי ספק שהשערים יגיעו בהמשך. אין הסבר לאי הכיבושים, זה קורה גם בקבוצות אחרות".

על ההחלטה להציב את רז שלמה בעמדת הבלם ולהסיט את אוראל דגני לעמדת המגן הימני אמר קובי רפואה:  "אל תעשה מרז שחקן של יובנטוס, כאן כל מי שבועט לקורה טס לחתום בבלגיה. אין ספק שרז שלמה ושי אליאס נמצאים בהרכב לא בשל היותם צעירים, אלא כי הם מוכיחים עצמם באימונים ובמשחקים".

החלוץ עומר דמארי שנפצע בברכו והוחלף אמור לעבור צילום שיקבע את חומרת הפציעה. דמארי עזב את האצטדיון כשהוא סובל מכאבים ובקבוצה סבורים כי לא מדובר בפציעה חמורה שתשבית את הקפטן לתקופה ארוכה.


דמארי. סבל מכאבים, אך במועדון סבורים שלא ייעדר תקופה ארוכה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי