משחק הכיסאות: חילופי מאמנים רבים ברחבי אירופה

דוידה בלרדיני
דוידה בלרדיני | Gettyimages

רק רשת: גנואה, קייבו והואסקה פיטרו את המנג'רים שלהן, שטוטגרט כבר הספיקה למנות מחליף. וגם: מתברר שערן זהבי פיזי ממסי ומכדרר טוב מלוקאקו ודיא סבע מוכיח להרצוג שזימונו היה במקום

(גודל טקסט)
לאו פרנקו פוטר מהואסקה
המאמן הארגנטינאי בן ה-41 סיים את תפקידו בשורות העולה החדשה לליגה הספרדית אחרי שלושה חודשים בלבד, זאת בשל פתיחת עונה רעה שהציבה את קבוצתו במקום האחרון בטבלה עם חמש נקודות בלבד בשמונה מחזורים. לפי דיווחים בספרד, פרנסיסקו רודריגס שפתח את העונה בקורדובה מליגת המשנה מועמד להחליפו.


שטוטגרט מינתה את המאמן מרקוס ויינצירל
המועדון הגרמני שנמצא במקום האחרון בבונדסליגה נפרד מטייפון קורקוט יממה לאחר ההפסד 3:1 להאנובר בשבת. שטוטגרט הודיעה כי מחליפו של קורקוט יהיה מרקוס ויינצירל בן ה-43, שלקח פסק זמן של שנה אחרי הכישלון היחסי עם שאלקה 04 בעונת 16/17 כשהוביל אותה אל המקום העשירי.



מרקוס ויינצירל. ישאיר את שטוטגרט בליגה? (Gettyimages)


דוידה בלארדיני פוטר מגנואה, איבן יוריץ' הקרואטי יחזור לקדנציה שלישית
משחק הכיסאות בליגה האיטלקית נמשך: בלארדיני האיטלקי בן ה-54 סיים את תפקידו בקבוצה מהעיר ג'נובה אחרי הפסד 3:1 לפארמה במחזור הקדום שהותיר את קבוצתו במקום ה-12 אחרי שבעה מחזורי ליגה. המאמן שיחליף את בלארדיני הוא איבן יוריץ' הקרואטי, שפוטר בעונה שעברה מגנואה ויחזור לקדנציה שלישית במועדון.


מאמן קייבו פוטר, ונטורה שאימן את הנבחרת צפוי להחליפו
נועלת הטבלה בסרייה A האיטלקית, עדיין במינוס נקודה לאחר שמונה מחזורים, נפרדה מלורנצו ד'אנה. כזכור, ל"חמורים המעופפים" הורדו שלוש נקודות על אי סדרים כספיים, אבל שתי תוצאות תיקו ושישה הפסדים מתחילת העונה השאירו אותה במינוס. המועמד המוביל להצטרף הוא מאמן איטליה לשעבר ג'יאמפיירו ונטורה, שלא הצליח להעלות את האזורי למונדיאל האחרון. נראה שכבר בשעות הקרובות הוא ימונה רשמית. ד'אנה היה המאמן שסייע לקבוצה להישאר בליגה, אבל כבר הספיקו לשכוח לו את ההצלחה.


זהבי יותר מהיר מזלאטן, מכדרר טוב מלוקאקו ופיזי יותר ממסי

הנתונים של ערן זהבי במשחק הפופולארי פיפ"א 19 יצאו כבר לפני מספר שבועות והפתיעו רבים, כשכוכבה הישראלי של ר.פ גוואנגז'ו, שעושה חיל בליגה הסינית, קיבל ציון הערכה כללי של 80 ועקף בכך לא מעט שחקנים מהטופ העולמי. מהסתכלות על הנתונים, כפי שהבחין אוריאל צמח באינסטגרם, ניתן לראות שהישראלי זכה לסט תכונות משחק איכותי במיוחד מיוצרי המשחק. זהבי, בפיפ"א 2019 לפחות, מכדרר טוב מרומלו לוקאקו, פיזי מליאו מסי, בעל יכולות הגנתיות טובות משל כריסטיאנו רונאלדו, מוסר טוב מקבאני, בועט טוב מראמוס ומהיר מזלאטן איברהימוביץ'. אם פיפ"א אומרים, מי אנחנו שנתווכח?  

 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@fifa.memes.israel

A post shared by Uriel Tzemah (@urieltzemah) on



כריסטיאנו רונאלדו נינג'ה
טוב, זה לא באמת כריסטיאנו רונאלדו, אבל מי שזה לא יהיה – לבוש בחולצה של כריסטיאנו רונאלדו שחצי ממנה בצבעי ועם סמל ריאל מדריד וחציה השני של יובנטוס – הצליח לשבור את הרשת כשביצע אתגר מדהים. אי אפשר להספיק לצפות בזה.

This is actually insane. (via @Andriragettli) pic.twitter.com/DwsHw0ajEQ

— House of Highlights (@HoHighlights) October 9, 2018


דיא סבע מוכיח להרצוג שהוא ראוי לנבחרת ישראל


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

גול גדול של @diaasabia10

A post shared by ההתאחדות לכדורגל בישראל (@israel_football_association) on



כשהמאמן באמת מצליח להעביר שיעור לשחקניו
ריו פרדיננד שיתף סרטון שבמהרה הפך לוויראלי, ובו נראה מאמן כדורגל לגילים צעירים מצליח להשחיל פעמיים בין הרגליים לשחקניו. כך מעבירים שיעור לדור הבא, תרתי משמע.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The coach just took this boys life away!! – @grassrootgoals

A post shared by Rio Ferdinand (@rioferdy5) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי