אמיר כבירי, הבעלים של הפועל תל אביב, זעם אמש בעקבות התבוסה 3:0 למכבי חיפה.



לספורט1 נודע כי כבירי בעיקר לא אהב את ההחלטה של המאמן גיא לוי שלא להכליל את הבלם לוקאס וינטרה בהרכב הראשון. "היתה כאן התחכמות מיותרת", אמר כבירי למקורביו.



כמו כן זעם הבעלים על היכולת וחוסר המחויבות שהפגינו השחקנים ואמר: "כל השחקנים ביזו אותנו". באותן שיחות פנימיות, ספגו גם ליביו אנטל ואדי גוטליב את עיקר האש מכבירי והשניים צפויים לשלם את המחיר ולאבד את מקומם בהרכב במשחק הליגה הבא ביום שני נגד הפועל עכו.



גם בקרב השחקנים שררה הבוקר אכזבה אדירה. "הבעיה האמיתית אולי הייתה אתמול בסוף בחדר ההלבשה, שלא היה מי שצעק והשתולל כי שיחקנו בצורה חלשה להחריד ובסוף הייתה דממה כאילו שניצחנו 0:2", סיפר שחקן בקבוצה.



נושא המנהיגות עולה לא פעם בשיחות סגורות בין שחקנים בימים האחרונים, עניין שהגיע גם לאוזניו של המאמן גיא לוי, ולמרות ההכחשה הגורפת של האדומים לפרסום בספורט1 לפיו בן רייכרט עשוי להחליף את מיחאי פינטילי בתפקיד הקפטן, יש מי שטוען שהנושא לא ירד מהפרק סופית. 



לוי עצמו דווקא זכה למחמאות מהשחקנים, "גם כשטעינו הוא מחא לנו כפיים ועודד אותנו. זה היה משחק לא טוב שלנו אבל גיא יהיה זה שייתן לנו ביטחון להמשך", אמרו שחקנים בהפועל.



"כל הקבוצה לא מספקת את הסחורה, גם אני". אמר קשר הקבוצה, בן רייכרט, שנרכש תמורת כמיליון אירו הקיץ ממכבי ת"א. "לא התאמנו כמו שצריך עם גיא לוי מכיוון שהיו חסרים שחקנים בנבחרות השונות, אבל בשבוע הבא נעבוד ונתאמן כמו שצריך ואנחנו מקווים לנצח במשחק הבא".



"אנחנו בתחתית והמצב שלנו לא קל", המשיך הקשר אבל ניסה לשמור על אופטימיות, "יש דברים טובים ורעים ולמשחק הבא נבוא מוכנים וטובים יותר. אנחנו כרגע קבוצת תחתית, יש לנו הרבה בעיות, אבל זה לא המקום הראוי לנו".



המאמן גיא לוי אמר על קבוצתו לאחר משחק הבכורה: "אנחנו מאוד מציאותיים במועדון למצבה של הקבוצה, אך אסור לנו להכנס לדכאון מכיוון שאנחנו יודעים שקבוצה שנבנתה מחדש לא תיתן הצגות או תרוץ לאליפות".



"אנחנו צריכים לעבור תהליך שבסופו אשאל איך השחקנים הללו כל כך טובים. מבחינה אישית הייתי מאוד מרוצה מספורי, פינטילי וביטון, למרות ההחמצה שלו. היו לנו דברים טובים במשחק ודברים רעים, עשינו טעויות בדברים הקטנים, ספגנו שערים שאסור לנו לספוג ונצטרך לעבוד על כך. אנחנו צריכים להחזיר לשחקנים שלנו את הביטחון מכיוון שמדובר בשחקנים טובים", הוסיף לוי.



"השער הראשון הגיע ממצב נייח, לאחר חמש דקות במחצית השנייה ספגנו את השער השני ואז כבר היה קשה לחזור למשחק", סיכם שמואל שיימן. "לא שיחקנו טוב, עכשיו עם גיא לוי זה הזמן לעבוד קשה בכדי להשתפר".



"אני לא מסכים עם כך שאנחנו נראים גרוע יותר ויותר ממשחק למשחק, מכיוון שנגד רעננה לא היינו גרועים וניצחנו את המשחק, מול חיפה שיחקנו רע", המשך המגן. "זה לא תפקידי לומר מה לא עובד בקבוצה. אנחנו כשחקנים צריכים לעשות את העבודה שלנו וכרגע אנחנו לא עושים את זה מספיק טוב. אין לנו בעיה בהגנה מכיוון שהבעיה היא קבוצתית, כולם צריכים לשחק טוב בהגנה ובהתקפה".



בהפועל יכולים להתעודד מכך שהשוער אריאל הרוש, שנפצע בגבו בתחילת חודש ספטמבר ומאז לא משחק, ינסה היום לערוך לראשונה אימון מלא עם חבריו ובמועדון מקווים כי כבר במהלך חודש דצמבר הוא ישוב לשמור על שער הקבוצה.