בן שמעון האריך חוזה באשדוד: בטוח שנמשיך להתקדם

בן שמעון
בן שמעון | דני מרון

המאמן האריך חוזה בעיר הנמל לאחר שהבטיח הישארות, גם הצוות יישאר יחד עמו. מחמאות לאל-חמיד

(גודל טקסט)
אחרי שזה היה באוויר, כעת זה סופי: רן בן שמעון יישאר ב-מ.ס אשדוד לאחר שהמועדון הודיע על הארכת חוזהו בשלוש עונות נוספות. בן שמעון עמד במשימה העיקרית שהוצבה לו – להישאר בליגה.  "עברנו עונה מורכבת, אבל עמדנו במשימה", אמרו בקבוצה. כמו כן, תימשך עבודתם של כל חברי הצוות המקצועי שאיתו.


רן בן שמעון אמר: "אני שמח מאוד להמשיך לעבוד במועדון המיוחד הזה, שבזמן קצר התחברתי אליו. מצאתי כאן אנשים מקסימים, הנהלה מסודרת, צוות מקצועי נהדר שעשה פה עבודה מדהימה לפני שהגעתי, שחקנים מצוינים שרעבים ללמוד ולהתקדם ומועדון חזק ואני בטוח שנמשיך לקדם את המועדון הזה ונעשה דברים מיוחדים ביחד".


אחרי עונה לא פשוטה מ.ס אשדוד הבטיחה כאמור אמש (שבת) את ההישארות בליגה עם 0:2 על הפועל תל אביב. מה לא עבר על הקבוצה הדרומית העונה? צירוף מנג'ר בדמותו של יוסי מזרחי באמצע העונה, עזיבה של שני כישרונות כמו ניב זריהן ומיכאל אוחנה, בעלים שהחל לרצות עונש מאסר ופציעה של גדי קינדה, שגרמה לו להיעדר כארבעה חודשים. אגב קינדה – הפציעה שגרמה לו לצאת בדקה ה-30 לא חמורה והוא צפוי לשוב בהקדם.



 


מי שזכה למחמאות הוא חאתם עבד אלחמיד שהמשיך את היכולת הגבוהה שהוא מפגין מאז הוסט לתפקיד הבלם. חברו של אלחמיד למרכז ההגנה, שגם כן עזר לייצב אותה (שמרה 14 פעמים סך הכל על רשת נקייה מתוך 31 מחזורים), הוא מיקי סירושטיין, שאמר: "השינויים שעשו במהלך העונה עבדו. רן הכין אותנו מצוין למשחק. באנו מאוד נקיים. שמחים שעשינו את העבודה. העונה הבאה? החוזה שלי מסתיים בסוף העונה ובקרוב נשב ונדבר על העתיד. נמשיך לגלות ספורטיביות עד הסוף".

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי