בן זקן ממשיך להתלבט, בית"ר יודעת: "ב"ש מענישה על טעויות"

בני בן זקן
בני בן זקן | דני מרון

המאמן עדיין לא החליט האם להעלות קישור הגנתי מעובה למשחק הצמרת ביום שני, קונטה עשוי לשחק כמגן ימני. קלושים הסיכויים שוורד יהיה בסגל. שחקנים דורכים: "חייבים את הקהל מאחורינו"

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים החלה הספירה לאחור לקראת משחק הצמרת הגדול נגד הפועל באר שבע בטדי ביום שני. למעט עידן ורד, שממשיך באימונים אישיים, עומד סגל מלא לרשותו של המאמן בני בן זקן, שעדין מתלבט לגבי ההרכב הפותח. אחת ההתלבטויות של המאמן היא בעמדה בה יפתח אנטואן קונטה, שתופקד במשחקים האחרונים כבלם ועשוי לזוז הפעם לעמדת המגן הימני.

גם באשר למרכז השדה, עדיין לא ברור אם בן זקן יפתח עם קישור אחורי מעובה שיכלול את קלאודמיר, דוד קלטינס ופול אדגר, או ייתן את חולצת ההרכב לשחקן התקפי יותר שיפתח לצידם של חן עזרא, ז'אורז'יניו ואיתי שכטר. 

"באר שבע קבוצה מסוכנת שתעניש אותנו על כל טעות שנעשה", אמר שחקן בקבוצה. "תהיה אווירה מטורפת בטדי ונהיה חייבים לבוא מרוכזים ומפוקסים לאורך כל דקות המשחק. אנחנו חייבים את כל הקהל שלנו מאחורינו במשחק הזה", הוסיף השחקן.

ורד ערך היום (חמישי) אימון אישי נוסף ונראה שהחזרה שלו נעשית הפעם בצורה איטית ומבוקרת. בשלב זה קלושים הסיכויים שייכלל בסגל למשחק, אולם החלטה סופית תתקבל רק בתחילת השבוע הקרוב. מנהל הקבוצה, אלי מנצור, ערך שיחה קצרה עם השחקנים לפני האימון וחידד שוב את כללי המשמעת בכל הנוגע לשעות ההגעה לאימונים ונהלי ההגעה למשחקי הבית והחוץ, גם עבור השחקנים שלא נכללים בסגל ואינם מגיעים יחד עם הקבוצה.


ורד. עדיין מתאמן לבד (בית"ר ירושלים, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי