טל בנין מונה למאמן סכנין, חלאיילה הגיע בהשאלה מב"ש

טל בנין עם חאלד חלאיילה
טל בנין עם חאלד חלאיילה | האתר הרשמי

המאמן סיכם על החוזה ויחליף את פליקס נעים, האקס חזר ולקבוצה יש אופציה לרכישת כרטיסו. השחקנים יזכו ליום טיפול בחמת גדר לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

מאמן שלישי העונה לבני סכנין: טל בנין מונה היום (חמישי) באופן רשמי לקבוצה מהמגזר ויחליף את פליקס נעים שפוטר לפני מספר שבועות. בנין בן ה-46 ישוב לאמן לראשונה מאז פוטר מהפועל חיפה בדצמבר 2015. קפטן העבר של הנבחרת אימן בעבר גם את מכבי נתניה ומכבי אחי נצרת. 

נציגיו של המאמן נפגשו כבר אתמול (רביעי) עם ראשי סכנין וסיכמו את רוב התנאים. הבוקר נפגש המאמן עם היו"ר אבו יונס שהציע לו חוזה עד סיום העונה עם אופציה לעונה נוספת בעוד המאמן רוצה חוזה מובטח לעונה וחצי. מאוחר יותר הפערים נסגרו ובמועדון שיבחו את המוטיבציה של המאמן וההבטחה שלו כי יעשה הכל כדי להתברג כבר העונה בפלייאוף העונה. 

"בנין היה תמיד ברשימות שלנו ונכון שבדקנו אופציות נוספות, אבל לבסוף מצאנו אותו כמאמן המתאים לנו ביותר. רצינו למצוא מאמן שיכול לקדם אותנו ולבנות בסיס איכותי גם לעונה הבאה", אמרו במועדון. בנין יעביר כבר מחר אימון ראשון ויעמוד על הקווים במשחק הליגה ביום שני מול בית"ר ירושלים. שחקני הקבוצה לא יתאמנו היום אלא ייצאו ליום טיפולים בחמת גדר. "יש כאן לא מעט שחקנים שחזרו מפציעות, ויש כאלה שעוד פצועים ולכן הטיפולים האלה יעזרו לנו", אמר שחקן בקבוצה.

טל בנין
טל בנין. בכורה חמה בטדי? (בני סכנין, רשמי)

במקביל למינוי המאמן, בקבוצה גם עובדים על חיזוק בגזרת השחקנים. הרכש הראשון הוא האקס אמיר חלאיילה שהושאל לשנה וחצי מהפועל באר שבע עם אופציה לרכישה כרטיסו. חלאיילה שגדל בסכנין ועזב אותה בתום בהליך בוררות יחזור הביתה שנה לאחר החתימה בב"ש. חלאיילה, שאשקתד שיחק כמושאל בהפועל ר"ג, כבש העונה שער ליגה בודד.

שחקן נוסף ששמו עלה בסכנין הוא החלוץ יובל אבידור, שעזב בקיץ את סכנין לטובת מכבי פתח תקווה. בסכנין יפנו לאבי לוזון ויבדקו אופציה לשאול את אבידור עד לתום העונה. אבידור ובנין שיתפו פעולה בהפועל חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי