טירוף: טיאנג'ין הקציבה 150 מיליון דולר לעסקת זהבי

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: הליגה הסינית

פרטי עסקת מכירתו האפשרית של הכוכב הישראלי מתבררים. קבוצתו של סוזה תשלם 25 מיליון דולר (פי שלושה ממה שקיבלה מכבי ת"א) ותעביר גם את פאטו. שכרו של קפטן הנבחרת לשעבר: 50 מיליון דולר ל-3 שנים

(גודל טקסט)

פרטי עסקת מכירתו האפשרית של החלוץ הישראלי, ערן זהבי, מגוואנגז'ו אר.אפ לטיאנג'ין קוואנז'יאן הולכים ומתבררים ולובשים ממדי ענק, אולי לא בכל מה שקשור לכדורגל הסיני, אבל בהחלט במה שקשור לכדורגל הישראלי.

מתברר כי טיאנג'ין, אותה מאמן הפורטוגלי פאולו סוזה, הציעה לגוונגז'ו מלבד את הברזילאי אלשנדרה פאטו גם דמי העברה בסך של 25 מיליון דולר, פי שלושה ממה ששילמה גוואנגז'ו למכבי ת"א לפני שנה וחצי. ידוע כי שני הצדדים מנהלים מו"מ בנושא. כידוע, על פי החוקים בספורט הסיני, חייבת קבוצה במצ'ינג ועל כל סנט שהיא משלמת עבור העברה לקבוצה אחרת להפקיד סנט לפיתוח הכדורגל בסין.

זהבי עצמו יקבל, כפי שדרש, 50 מיליון דולר ל-3 שנים, ושכרו יהיה יותר מפי שניים מכפי שהוא מרוויח היום. כיוון שמדובר ב-100 מיליון דולר, הרי שטיאנג'ין הקציבה 150 מיליון דולר לעסקה, שום דבר ממה שהכדורגל הישראלי הכיר קודם. יש לציין כי גוואנגז'ו מוכנה לדון בשדרוג שכרו של זהבי, אבל לא מוכנה בשלב הזה להשוות את הצעתה של טיאנג'ין.

טיאנג'ין נמצאת במחנה אימונים בדרום ספרד, והיא אמורה לשוב לסין כדי להתכונן למשחק ביתי בפלייאוף ליגת האלופות ב-30 בחודש מול המנצחת (ביום שלישי) בין בריסביין רואר האוסטרלית לסרס-נגרוס הפיליפינית. במקרה והעסקה תיחתם, זהבי לא ייצא עם גוונאגז'ו בסוף החודש למחנה האימונים באוסטרליה. המשחק הראשון של טיאנג'ין בליגת האלופות – אם תעפיל – יהיה מול אלופת הונג קונג, קיצ'י.


מנייה בעלייה. ערן זהבי (אתר הליגה הסינית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי