בן חיים: קרויף היה פה לתקופה, מכבי ת"א זה לתמיד

בן חיים, פרץ
בן חיים, פרץ | דני מרון

הבלם אחרי ה-1:0 לבאר שבע: "מי שלובש את החולצה הצהובה מחויב ליותר". המנג'ר ההולנדי: "הלכה האליפות? מבחינה מתמטית הכל אפשרי. בשנתיים האחרונות איבדנו את עצמנו, צריכים לשנות ולרענן"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הפסידה הערב (שני) 1:0 להפועל באר שבע משער של חנן ממן ויצאה ככל הנראה באופן סופי ממאבק האליפות כשפער הנקודות בין השתיים עומד על 11 נקודות.

המשחק הערב: "אני חושב שבארבעה משחקים האחרונים אנחנו לא משחקים במחויבות הדרושה. היו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש ולא עשינו את זה. היריבה כבשה ממעט מצבים. אנחנו שולטים במשחקים וזה לא עוזר לנו. שיחקנו כמו שבאר שבע רצו, התכתשנו איתם וחבל. נשארו שבעה משחקים ואנחנו חייבים לנצח קודם כל כדי להבטיח מקום באירופה בכלל".


סיכויי האליפות:
 "כששואלים דקה אחרי משחק אם איבדנו את האליפות זה לא רציני. הפער 11 ואנחנו צריכים לנצח משחקים. ברגעי המפתח אנחנו חייבים לשחק טוב. מבחינה מתמטית הכל אפשרי עדיין. אנחנו עדיין מועמדים לאליפות אבל כרגע אנחנו מאוכזבים".

קרויף.
קרויף. "באר שבע במומנטום טוב, לא בגלל שהם שיחקו יותר טוב" (דני מרון)

באר שבע: "אני חושב שבאר שבע נמצאים במומנטום טוב וזו הסיבה שהם ניצחו, לא בגלל שהם שיחקו יותר טוב. הם שמחים כי הם לקחו 12 נקודות מ-12 האחרונות ואנחנו הפסדנו שלושה משחקים רצופים".

התקופה שלו בצהוב: "הייתי כאן 6 שנים, זה הרבה זמן אבל העניין היום זה הקבוצה ולא אני. כרגע יש לנו עוד הרבה משחקים ואנחנו צריכים לנצח כי כרגע כולם מנצחים חוץ מאיתנו. זה לא סוד שבשנתיים האחרונות איבדנו את עצמנו. אנחנו צריכים לשנות ולרענן".

גם הבלם טל בן חיים דיבר אחרי המשחק ונשמע מאוכזב: "מרגישים אכזבה. אכזבנו הרבה אנשים ביציע ובבתים. אנחנו יודעים שזו לא הקבוצה שהם רוצים לראות. דיברנו בין עצמנו שההופעות האחרונות בליגה הן בלתי נסבלות, מי שלובש את החולצה הזו מחויב להרבה יותר. בתור אחד שגדל במועדון מגיל 6 אני יודע שהאוהדים מצפים ליותר".

בן טל בן חיים ודור פרץ מאוכזבים (דני מרון)
בן חיים."ספגנו ממצב אחד" (דני מרון)


המשחק: "ממצב אחד במחצית הראשונה ספגנו ובאר שבע התגוננו יפה ושמרו על התוצאה. צריך להרים את עצמנו לקראת המשחקים הבאים כי אומנם הפער 11 אבל אנחנו צריכים לנצח כדי להמשיך להיאבק".

ההודעה שג'ורדי קרויף לא ממשיך: "זה לא השפיע עלינו. הפסדנו לרעננה והפועל חיפה לפני אז ההודעה לא קשורה. היה ברור שג'ורדי יהיה פה תקופה מסוימת וילך, אבל מכבי זה לתמיד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי