הפועל באר שבע סימנה את אלון תורג'מן לעונה הבאה

קלאודמיר פריירה, אלון תורג'מן
קלאודמיר פריירה, אלון תורג'מן | דני מרון

האלופה המיועדת כבר עובדת על העונה הבאה וחלוץ מחזיקת הגביע מועמד. משפחתו של צ'סוואה אינספוואה שמת מדום לב לפני עשור הוזמנו למשחק ההכתרה

(גודל טקסט)

חגיגות האליפות של הפועל באר שבע צפויות לקבל רק במוצאי שבת את החותמת הרשמית, וכבר עכשיו נחשפת חלק מן התוכנית האמנתית.  יומיים וחצי לפני ההנפה הצפויה של צלחת האליפות הופצה ברשתות החברתיות הזמנה לנשף, והיה אפילו מי שתיאם הסעות מאורגנות לבמת השמחה במועדון "הפורום", בואכה רובע הבילויים של העיר, בלילה שבין מוצ"ש לראשון.


בניגוד לפארסה שקרתה אתמול בירושלים בעקבות הכנת השלטים המבשרים על זכייתה הדמיונית של בית"ר בגביע, האוהדים בבירת הנגב יודעים שיש להם על מי לסמוך. בקבוצה אגב, הבהירו ש"המשחק הקרוב הוא הנושא היחיד שמעסיק אותם".


למשחק ההכתרה הוזמנו אלמנתו ובנו של חלוץ הקבוצה לשעבר, צ'סוואה אינספוואה, שמת מדום לב במהלך משחק אימון לפני יותר מעשר שנים.


הוצאות הטסת המשפחה מזמביה והוצאות האירוח בארץ ימומנו על-ידי ארגון האוהדים וסרמיליה.





תוצאת תיקו מול מכבי תל אביב תבטיח את האליפות כבר במוצאי שבת, שני מחזורים לפני סיום העונה. לצד הזכייה באליפות יחפשו האדומים להשלים שלוש עונות ללא הפסד ליגה ביתי בטרנר. 


ובמעבר לגמרי לא חד: ביום שלישי הבא יתקיים קדימון של משחק אלוף האלופים, כאשר האלופה המיועדת תתארח אצל מחזיקת הגביע הטריה. אחרי שהתחמשה בחנן ממן וסיכמה עם שמואל שיימן, עשויה באר שבע להרחיב את הסניף הדרומי של הפועל חיפה, כשמועמדותו של אלון תורג'מן עומדת על הפרק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי