"אז'ובל יימכר בימים הקרובים, סיכוי גבוה שיגיע למכבי חיפה"

בן אז'ובל
בן אז'ובל | אריאל שלום

בהפועל עכו מבינים שהחלוץ רוצה לשחק בליגת העל ויציעו מתווה חדש, כך אישר גורם במועדון מהלאומית. גם מכבי פתח תקווה והפועל חיפה עוקבות בעניין. מכבי תל אביב עשויה לקבל כסף ממכירת קניקובסקי

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הפועל עכו החלה את הכנותיה לעונה הקרובה ובמועדון העבירו אתמול את תקציב הקבוצה לבקרה התקציבית. חלק מהתקציב נבנה על מכירתו של הקשר גבי קניקובסקי למכבי נתניה. לספורט1 נודע כי הקשר נמכר תמורת מיליון שקלים, כאשר עכו עשויה לקבל תשעים אחוז מהמכירה ואילו מכבי תל אביב אמורה לקבל את עשרת האחוזים הנוספים וזה על פי ההסכם שהיה בין עכו למכבי תל אביב כאשר קניקובסקי עבר לקבוצה הצפונית.

בעכו פנו לאחרונה לצהובים והציעו כי במקום שעכו תעביר 90 אלף שקלים, כלומר 10 אחוזים מהעסקה כשעכו תשאיר לעצמה את מלוא הסכום, ואילו מכבי תל אביב תשמור לעצמה את האחוזים למכירה עתידית, אם תהיה, ממכבי נתניה.

שחקן נוסף שאינו רוצה להישאר קבוצה הוא החלוץ בן אז'ובל, שמחזיק בחוזה בעכו וסכום הרכישה שלו הוא כ-300 אלף דולרים ולאחרונה נודע כי השחקן הוצע למכבי חיפה. במועדון הירוק לא פסלו את האפשרות, ואף לא מן הנמנע כי הירוקים ירכשו את השחקן וישאילו לקבוצה אחרת בליגת העל. עוד נודע כי בעכו אף הציעו מתווה לפיו יימכרו 50 אחוזים מסכום הרכישה של השחקן תמורת כחצי מיליון שקלים. "אז'ובל יימכר בימים הקרובים וסיכוי גבוה שיגיע למכבי חיפה", אישר הבוקר גורם בעכו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי