רשימת הפאסון

יעל גולדמן ואורי פפר

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

אופס, הצליח לכם: כשאורי פפר מחליק לתוך חליפה שווה ואז משכנע את אשתו, יעל גולדמן, לשלוף את התותחים הכבדים ממלתחתה, חיננית מרימה דגל לבן.


הו, האימה: חיננית סאקרית של גברים נאים בחליפות שוות.

חיננית חומדת: מי צריך את גל גדות ובעלה כשיש לנו אתכם פה? התצרפו אותי למנאז'־א־טרואה?

שקר כלשהו: כדאי לכם.

דפנה לוסטיג

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

אופס, הצליח לך: עשרה קבין של מי חמצן ירדו לאיוונט, דפנה לוסטיג לקחה את כולם וחיננית מברכת אותה.

הו, האימה: מתה על שורשי הבואש שלך.

חיננית חומדת: אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל ברור שלהיות לוסטיג.

שקר כשלהו: מה אתם מתפלאים? רק תחשבו על ערימות הג'ובות בבנק, וגם אתם הייתם רוצים להדס בשוסוריה הנאות של זאת.

חובי סטאר

(צילום: ראובן שניידר)
(צילום: ראובן שניידר)

אופס, הצליח לך: אמא'לה! חיננית נמשכת לחובי סטאר, והיא בכלל לא לסבית. OMG, גירל־פרנד, אתה הכי לוהט במערכת טקסטיל סולידית, נקייה וקלאסית. עם המקיאז' הקובר והפריזורה האדג'ית, מתקבל חזון שכדאי לך לאמץ לבאות. ממני כבר קיבלת דוז פואה.

הו, האימה: יאללה, יאללה, תלמדו גם לפרגן.

חיננית חומדת: פייר? הכל.

שקר כשלהו: המשך כך.

רשימת האסון

מיטל דוהן

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: בנות, חיננית דואגת. בחייה עוד לא ראתה בחורה שרק נושקת ל־40 שהצליחה לתקתק טוטאלוס של חמות יענטה גריאטרית מברוקלין. את האנסמבל ההזוי, המשנמך והמופרך הרכיבו פריזורה בהומאז' לקילו רוגלעך, שמלה יוזו'רלית מן הל, שמעניקה לגזרתה אפיל של גפילטע פיש, שרשרת צ'יפית, שוזט מחרודות ובתור חגורה - צמיג מישלן למראה מותניים מפונצ'רים. אוי וויי.

אופס, הצליח לך: גוועלד! אם ככה למדת להתלבש בנכר, בבקשה עשי אחורה פנה לשם בחזרה. יש לחיננית מספיק בעיות אסתטיות בלבנט, וסורי, לולי, אין לה משאבים ואנרגיות גם בשבילך.

חיננית חומדת: נו, באמת.

שקר כלשהו: את עוד פה?

נטלי דדון

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

הו, האימה: כל כך הרבה חופשות יוקרתיות מתועדות בחשבון של מלכת האינסטגרם נטלי דדון, אבל רום סרוויס? כנראה לא כלול בדיל. לא, אחרת איך תסבירו אתם את גזרתה המעצבנת של זאת שחזרה אחורה בזמן לגיל 16? אולי משם הגרילה זאת גם את המלתחה בעלת האורה הטראשית שעל אי אלו בעלי רוח הנעורים יכולה לעבוד, אבל על דדון באופן אישי? חיננית קובעת שלא.

אופס, הצליח לך: התיקיטת הורס ברמות. קנאה קשה מאוד.

חיננית חומדת: את הגזרה המצומקת, ותוסיפי לי על חשבון הבית גם את אותו תיקיטת.

שקר כלשהו: את יודעת שעלי הוא יראה טוב יותר.

ג'ודי ניר מוזס

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

הו, האימה: אחרי שחברתה הטובה, אחת, פנינה רוזנבלום, טענה כי דיילות היופי לא נחוצות, חיננית פונה למיס רוזנבלום ומגישה לה את הבסטי שלה היישר לוודג', להלן ג'נ"ם, ומתריסה: רילי ביץ'?! אם כבר לפטר, אז אולי את הזבנית הקלולסית שיעצה ל־BFFית שלך להשתחל לאאוטפויה המחרוד שלפניכם, שכולל מוכנוס המקצרים את רגליה, שאובזרו ברוכסן עומד להתפקע, חולצה בגון בורשט פג תוקף ומוגוף מבהילים בהקשרם למקרה מצער זה.

אופס, הצליח לך: דווקא המקיאז' נאה. שבחים לדיילת.

חיננית חומדת: לדעת מה לעזאזל את עושה עם כל הכסף שלך.

שקר כלשהו: שכרי לעצמך כבר סטייליסט!

אורנה דנינו

(צילום: ראובן שניידר)
(צילום: ראובן שניידר)

הו, האימה: רגע לפני שרבע שעת התהילה שלה תמה סופית וחיננית כבר כמעט הספיקה לשכוח מקיומה, הגישה אורנה דנינו לוק של מתנת פרידה, והחתומה מעלה כבר רוצה את פתק ההחלפה. ואם גם אתן, קוראות יקרות, איבדתן את התיאבון ממחזה זה (זה מרזה), אמרו נא תודה לדנינו שהתלבשה על פריזורה בגון ילוטייל מוכה סלמונלה ומאגר בלתי נלאה של דפי אצת נורי, שמהם התקינה את המנה שתגרום לכן לוותר מראש גם על הסשימי וגם על הקאמבק של זאת.

אופס, הצליח לך: אני צריכה עוד זמן כדי לחשוב על זה.

חיננית חומדת: את הקלולסיות שלך.

שקר כלשהו: כי אני במקומך לא הייתי מחייכת.

מלי לוי

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

הו, האימה: מלי לוי הייתה צריכה לבתק את ז'קט הסקי הכבד והמגושם שקיבעה לכתפיה ואולי אז, רק אולי, הייתה יכולה לצאת בשלום מהמניקור המשונן של חיננית. די כבר לשחק אותה קים קרדשיאן. לה לפחות יש סטייליסט־על, קניה ווסט. מי הסטייליסט שלך, בעלך הגניחט, שמעון גרשון?

אופס, הצליח לך: החצאית הורסת.

חיננית חומדת: גם את השוזט.

שקר כלשהו: “כל יום לפני שאת יוצאת מהבית, הביטי בראי והסירי פריט אחד ממה שלבשת". ק.שאנל.




חי באילוז' | אלכס מורוזוב

(צילום: אמיר מאירי)
(צילום: אמיר מאירי)

בנתב"ג לכדה חיננית את אלכס מורוזוב, ולפי סך אאוטפיטו הסיקה שהוא טס לכנס כימאים בווינה על מנת לגלות את האנטיביוטיקה איפשהו במאה שעברה. דארלינג, גם חיננית היא רווקה נצחית, אבל עם כזה אנסמבל כבד, לא עדכני ומבוגר, הריליישנשיפ היחיד שתשיג הוא עם רוחות רפאים. שזה קינקי והכל, אבל לא פרקטי. רק אומרת.

שלוש ציפורים, מכה אחת | רותם סלע

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

מי יכול לשכוח את מונדה קנצפולסקי ומעיין אשכנזי בעלות בלוטות הטעם הטרגיות, שאימצו לחכן בקיץ האחרון את המוכנוס הכי אגביים ומטופשים אבר? לצערה של רותם סלע, לא חיננית תשכח. האני, הם לא עבדו ב־2017, וכפי שאת רואה, גם לא עלייך ב־2018. מיד הפחה.

XOXO | ורד פלדמן

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

חיננית שפשפה היטב את אישוניה, צבטה את זרועותיה ואפילו רעננה את וודג'ה עם מים מיסלריים, רק כדי להוכיח לעצמה שהיא אינה חולמת, שהנה, אחרי עשור ורד פלדמן הצליחה בעזרת חליפה בטכניקולור לא לגרום לשפחתכם הנרצעת לחלומות ביעותים. לא מהפנט, סיס, אבל בהחלט לא רע.

*המדור הינו סטירי ואין בכוונתו לפגוע באף אדם