קבוצת 'ניאופרם' ציינה בחמישי בערב 75 שנות פעילות באירוע חגיגי, בהשתתפות מאות עובדיה, במועדון האומן בתל אביב. יו"ר החברה, דוד פורר, סקר את הישגי הקבוצה עד היום והציג את יעדיה ל 25 השנים הבאות. שרית חדד הרקידה את הנוכחים במסיבה שנמשכה לתוך הלילה. במהלך האירוע הפתיעו מיכל פורר - רעייתו של דוד, וילדיו: טל פורר ורעייתו הדס, והבת נילי ובעלה טל רבינוביץ', את דוד עם עוגה לכבוד יום הולדתו ה-64. גם החברים הקרובים לאון קופלר בעלי 'סופר פארם' וזוגתו רחלי מישורי, הגיעו להשתתף בשמחה.

זהבית שוחט במחנה

בבית החייל בתל אביב, התכנסו בחמישי האחרון בוגרי העיתון הצבאי "במחנה", לטקס 'אשכבה' לעיתון שמלווה את כוחות הביטחון של ישראל עוד מימי טרום הקמתה של המדינה. במלאת 80 שנים לעיתון שהצמיח דורות של כתבים, עורכים, מאיירים, סופרים, ואנשי תקשורת מובילים – החליטו בצה"ל שעד כאן, והורו על סגירת העיתון.



הגיעו להיפגש עם החברה מהצבא, וזכו בערב נוסטלגי: זהבית כהן - מנכ"לית קרן ההשקעות הפרטית 'אייפסק פרטנרס ישראל', ששירתה בעיתון ככתבת צבאית חרוצה בזמן מלחמת לבנון הראשונה בשם זהבית שוחט מפתח תקווה, הגרפיקאי האגדי של העיתון שהפך לפרסומאי - גדעון עמיחי, פרופ' רון שחר לשעבר דיקן בית ספר אריסון למנהל עסקים במרכז הבינתחומי, נועה רוטמן, אלונה בראון, יעל אפטר, אורית ראובני ורבים רבים נוספים.

חיים וזהבית כהן (צילום: אביב חופי)
חיים וזהבית כהן (צילום: אביב חופי)

דאבוש והר טוב סוגרים מעגל

עדו הר -טוב מנכ"ל משותף ב'גיתם' התארח בחמישי בקריה האקדמית אונו. הר -טוב התארח אצל המרצה בחוג לתקשורת שיווקית נורית דאבוש וסיפר לסטודנטים כי גם הוא למד אצלה לפני כעשור. דאבוש מצידה סיפרה על תחושת הגאווה שהיא חשה שעה שהסטודנט לשעבר שיתף את הדור הצעיר בדרך שעשה עד לכיסא המנכ"ל.

עדו הר-טוב ונורית דאבוש
עדו הר-טוב ונורית דאבוש

חגיגות הנפתולדת

דן נפתלי איש חיי הלילה ויו"ר "קבוצת נוקס" – לא פסח על המסורת, וחגג בשישי בצהריים את יום הולדתו, במסעדת קנטה, שעל גג גן העיר, בתל אביב. השמש לא אכזבה והפציעה לשמחת האורחים הרבים שהגיעו לברך בהם הוריו של חתן השמחה - איש העסקים רוני נפתלי והאם הגאה אורה; הדוד יהודה נפתלי; סגן ראש העיר תל אביב-יפו אסף זמיר, צחי חג'ג', תמיר ויצמן ושחר בר דוד.

רוני, דן ואורה נפתלי (צילום: אביב חופי)
רוני, דן ואורה נפתלי (צילום: אביב חופי)

שחר בר דוד
שחר בר דוד

נפלאות סופהשבוע

נשיאות הארגונים העסקיים ערכה ברביעי הדלקת נר חמישי של חנוכה, במלון הבוטיק "פורט אנד בלו" בנמל תל אביב. אירח: אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל. בין המדליקים: שרגא ברוש, יו"ר נשיאות הארגונים העסקיים ונשיא התאחדות התעשיינים; יהודה (יודק'ה) שגב, מנכ"ל נשיאות הארגונים העסקיים, רובי גינל - מנכ"ל התאחדות התעשיינים, דובי אמיתי, נשיא התאחדות האיכרים בישראל, עו"ד רועי כהן - נשיא להב, לשכת ארגוני העצמאיים בישראל, ואורית בנבנישתי, יו"ר ארגון החברות לאספקת שירותי משאבי אנוש בישראל.

אלי גונן, דובי אמיתי ושרגא ברוש ( צילום: שי אשכנזי)
אלי גונן, דובי אמיתי ושרגא ברוש ( צילום: שי אשכנזי)

אייל כרמי, מנכ"ל "אילנית" נציגת LEGO בישראל ואיתי קפלן מנכ"ל קניון 'שבעת הכוכבים', הכתירו בחמישי את נוי זכריה, שזכה במקום הראשון באליפות ה- LEGOהארצית. השניים העניקו לזוכה כרטיס טיסה זוגי ואירוח זוגי בפארק לגולנד באנגליה.

אייל כרמי ואיתי קפלן  (צילום: אבי לוי)
אייל כרמי ואיתי קפלן (צילום: אבי לוי)