מזג האוויר החורפי ששרר אמש לא מנע מאנשי העסקים מלעלות על מיטב מחלצותיהם ולצאת לקבל את שנת 2018 על רחבת הריקודים, עם דרינק ביד. כי להישאר בבית זה הכי 2017. 

העמותה לחיילים בודדים על שם מייקל לוין ז"ל, ערכה, זו השנה השלישית, מסיבה לקבלת השנה האזרחית החדשה, שכל הכנסותיה קודש לתרומה לחיילים בודדים ללא עורף משפחתי. דרורית ניצני אירחה את אלו שבחרו לחגוג למען מטרה טובה, במרכז הירידים בתל אביב, במסיבה בסגנון לטיני עם להקת פלמנקו, ולהקת ה'פארטי פיפל'. על הדרך גויסו תרומות למען יותר מ- 600 חיילים בודדים. התייצבו: ח"כ יאיר לפיד ורעייתו ליהיא, דני ודוריס טוקטלי, רון צוקרמן ומיכאלה ברקו, אורן מוסט, ליגד רוטלוי ולילך סיגן, יעל אלמוג- זכאי, עופר איתני, דפנה ומיכאל ססלר, תמי חוטובלי ושי אגסי, דן להט ורונית רייכמן, דגנית חרל"פ, איילה ובועז מולדבסקי, ברוריה לקנר ורוני אמיד, עמוס שפירא וזוגתו חלי, ועוד.

 דגנית חרל"פ ודרורית ניצני (צילום: אביב חופי)
דגנית חרל"פ ודרורית ניצני (צילום: אביב חופי)


דפנה ומיכאל ססלר
דפנה ומיכאל ססלר

רון צוקרמן, יאיר לפיד ואורן מוסט
רון צוקרמן, יאיר לפיד ואורן מוסט

דני טוקטלי ודן להט
דני טוקטלי ודן להט

תמי חוטובלי ושי אגסי
תמי חוטובלי ושי אגסי

>איש הנדל"ן צחי חג'ג', הידוע כמארח מסיבות מושקעות במיוחד, לא אכזב גם בערב הסילבסטר, ושילב את מועד קבלת השנה החדשה עם חגיגת יום הולדתו. החברים הרבים הוזמנו להתייצב במתחם האנגר 11 בנמל תל אביב, בקוד לבוש: 'קריאייטיב אלגנט'. על הקייטרינג הופקד טל חובש בעלי קייטרינג 'פלפל פרודקשן' והאטרקציה הקולינרית המרכזית הייתה אמבטיית תירס ענקית ואת האירוע כולו הפיק אלירן ברדוגו. עלו והופיעו: הצמד המדובר גיא ויהל, סטטיק (נטול בן-אל) והזמר המבוקש עומר אדם.

חגגו בזמרה: רותם חג'ג' - רעייתו ההריונית של המארח, יעל נזרי וטדי שגיא, אילן בן דב, יואב חרל"פ, מני ויצמן, ניר ומיכל ויצמן, עופרה וישראל רייף, צחי ארבוב וזוגתו ההריונית גל ויינשטין, שלי גפני ואופק קאירי, צחי ולאה שנירר, ארז אלוביץ' שהגיע עם בת זוג חדשה, יובל צלנר ונוספים.

יעל נזרי וטדי שגיא (צילום: רפי דלויה)
יעל נזרי וטדי שגיא (צילום: רפי דלויה)

צחי ורותם חג'ג'
צחי ורותם חג'ג'
 ארז אלוביץ' ואילן בן דב
ארז אלוביץ' ואילן בן דב

טל חובש, אלירן ברדוגו, עופרה וישראל ריף
טל חובש, אלירן ברדוגו, עופרה וישראל ריף

>במתחם האירועים 'אביגדור' נערכה מסיבת סילבסטר של מתווך העל מגרמניה סמואל דנילביץ' שאירח את משפחתו, חבריו והקולגות שלו למסיבה מפוארת שעוצבה בקפידה. הערב כלל ארוחת גורמה מעשה ידי השף ארז קומרובסקי, ריקודים והרבה הרבה קונפטי ושמפניה. שמחו ביחד: יאיר ואיילת לנדאו, ניר וגלית שרצקי, רוני וסיון שטרנבך, מרב כהן, ברק וורד רוזן, שי אביטל ועוד.

והרחק הרחק מכאן, במיאמי שבארצות הברית, לאחר עשור של זוגיות, נישאו אספן האמנות דובי שיף וזוגתו ד"ר אנה דומרב - פסיכיאטרית במקצועה. החתונה נערכה ערב השנה האזרחית בדירתם ב-sunny isles beach- ואת טקס החופה ערכה הרבה (הרפורמית) רובין פישר. האורחים הגיעו מרחבי העולם, חלק ניכר מהם חברים של שיף מהפנימייה באנגליה שבה למד מגיל 12 ועד לגיל 18. השמלה שלבשה הכלה עוצבה על ידי אלכסנדר מקווין.

אנה ודובי שיף (צילום: אביב חופי)
אנה ודובי שיף (צילום: אביב חופי)