במיקרוסופט נפרדו בשני מיורם יעקובי, המנכ"ל היוצא של מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל. לכבודו של יעקובי נערך אירוע מצומצם ואינטימי בבית השמחות בתל אביב, בהשתתפות בני משפחתו, חברים ובכירי קהילת ההייטק ובהם יוסי ורדי, יוסי מטיאס ואהרון אהרון. צחי ויספלד, מנכ"ל Microsoft for Startups הנחה את הערב

שכלל הופעת אורח של הזמר אהוד בנאי.

לוטן במרומים


שאול לוטן, מנכ"ל ומבעלי קבוצת הייזום והבנייה "משולם-לוינשטין", פתח את 2018 במפגש פתיחת שנה אינטימי. לוטן אירח בשלישי בבוקר את חבריו מענף הנדל"ן המסחרי והתיווך, במשרדי החברה בקומה ה-21 במגדל לוינשטין, בתל-אביב. במסגרת המפגש ערכה סמנכ"לית השיווק של הקבוצה, שרון בן-צבי, סקירה מקיפה על הענף והציגה תחזית לשנת 2018. אמן החושים נמרוד הראל הופיע עם משחקי מוח, סודות מכירה וקריאת שפת גוף. השקיפו על העיר מלמעלה: אורן גלזר- מנכ"ל סוכנות התיווך רימקס, יבין גיל מור- מנכ"ל אתר יד 2, ילדיו של שאולי לוטן- חן גור לוטן, מנהלת תחום נכסים מניבים בקבוצה, אמיר לוטן, מנהל תחום התחדשות עירונית בקבוצה ונוספים.

יבין גיל מור, שרון בן צבי ושאול לוטן (צילום: ליאת מנדל)
יבין גיל מור, שרון בן צבי ושאול לוטן (צילום: ליאת מנדל)

הצרפוקאים כאן

במרכז סוזן דלל נערכה בראשון פרמיירה לסדרת הדוקו של רון כחלילי, "הצרפוקאים", המשודרת בכאן 11. סיני אבט, מנהל מחלקת התעודה סיפר כי מדובר ביריית הפתיחה של רצועת דוקו בכאן. נפגשו וצפו גיל עומר, יו"ר תאגיד כאן, מהרטה ברוך – סגנית ראש עריית ת"א, רחל תורג'מן, יוסי עוזרד וליסה שילוח עוזרד, סמנכ"לית טלוויזיה בכאן – תאגיד השידור הישראלי , שלומי שטיין – חבר מועצת כאן ועוד.

יוסי עוזרד וליסה שילוח (צילום: אביב חופי)
יוסי עוזרד וליסה שילוח (צילום: אביב חופי)

נפלאות המוח של שחר

יעקב ונילי שחר בעלי חברת מאיר, אור שחר יו"ר משותף חברת מאיר ותומר כהן מנכ"ל מאיר רכב, אירחו את לקוחות החברה למפגש שנערך במסגרת סדרת מפגשי ההשראה וולוו טיים. הערב כלל מפגש בין הקומיקאי גורי אלפי לחוקרת המוח ד"ר ליעד מודריק שסיפרו על נפלאות המוח האנושי.

ליעד מודריק, יעקב שחר וגורי אלפי (צילום: רויטל טופיול)
ליעד מודריק, יעקב שחר וגורי אלפי (צילום: רויטל טופיול)

לביא וטונה על הבמה

כ-400 עובדי קבוצת WEBPALS העוסקת בשיווק דיגיטלי מבוסס ביצועים, חגגו בביתן 11 ב 'גני התערוכה' את פתיחתה של שנת 2018 תחת הכותרת: "Year of SMART business". הערב כלל הופעה משותפת של הראפר טונה והזמר אברהם טל בשיתוף פעולה ראשון מסוגו על במה אחת ופרזנטנציה של מנכ"לית הקבוצה, ענבל לביא, על סיכום הישגי הקבוצה לשנת 2017.

ענבל לביא והראפר טונה (צילום: עזרא לוי)
ענבל לביא והראפר טונה (צילום: עזרא לוי)

אולמן זהב

המנטור אלון אולמן קיבל לאחרונה את אות ספר זהב מטעם התאחדות הוצאות הספרים בישראל. את המגן העניקה לו רוני מודן, מנכ"לית הוצאת הספרים כתר מודן שהוציאה את ספרו"פריצת גבולות " לאור. הספר הפך רב מכר תוך ימים ספורים ומחזיק בתואר רב מכר בקטגורית עיון מעל 40 שבועות ברצף. מודן ציינה כי ספר זהב ניתן על מכירות של 20 אלף ספרים, אולם כיון שלוקח להתאחדות זמן לבדוק את נתוני המכירות ולאמת אותם, הרי שהם כבר מזמן לא רלבנטיים וכי הספר מכר כבר מעל 30 אלף עותקים ושועט לעבר אות הפלטינה.

אלון אולמן ורוני מודן (צילום: יח"צ)
אלון אולמן ורוני מודן (צילום: יח"צ)

תפסו ג'וב
>שופרסל מינתה את אורי וטרמן למנכ"ל ניו-פארם.

>ג'ו קרקוסקה ממונה כסמנכ"ל תפעול גלובלי באדמה.

>יו"ר קבוצת הדקה ה- 90 צביקה מושקוביץ, מינה את דנה לביא למנכ"לית הקבוצה.

>מיטל ברנע מונתה לתפקיד סמנכ"לית שירות לקוחות ב'אלטשולר שחם' גמל ופנסיה.

>רונן לוי נבחר לקדנציה נוספת כיו"ר איגוד המוסכים.

>תמיר אמר ימונה לסמנכ"ל הכספים בקבוצת פרטנר.