סערת סוף השבוע שהגיעה לשיאה ביום שישי, לא מנעה מעמוס שפירא, לבוא ולבקר בתצוגת המכוניות העתיקות, שיזם ידידו, איש יחסי הציבור רני רהב. רהב שערך את התצוגה בחניון סגור, העמיד למכירה את המכוניות והבטיח שעשרה אחוזים מהתמורה יועברו כתרומה לעמותות בישראל.

אחת המכוניות - מרקיורי משנת 1956, מתהדרת בסיפור היסטורי מיוחד במינו לאחר שניתנה כמתנה לדויד בן גוריון, שהעביר אותה כמובן, למשרד הביטחון ומשם התגלגלה עד שנמכרה בשוק הפרטי. שפירא המשמש כיום כיו"ר אלו"ט, שיתף את חבריו בפייסבוק, בביקורו בתצוגה ואמר שלעמותה יש כל כך הרבה מה לעשות עם התרומה שמתכוון רהב להעביר למשל - עוד קייטנות ונופשונים לילדים עם אוטיזם, עוד ייעוץ וסיוע למשפחות נזקקות ועוד.

המורדים והידידים


בתיאטרון 'הקאמרי' חגגו בשבוע שעבר פרמיירה כפולה להצגה החדשה "המורדים" שכתבה עדנה מזי"א, המביאה את סיפורם של שלושה דורות במשפחה אחת, בכיכובם של השחקנים אודיה קורן, עודד קוטלר, דנה מיינרט, אסף סלומון, דניאל גל, עידו ברטל, אביב כרמי ומיכה סלקטר. להצגות הבכורה הוזמנו חברי אגודת ידידי התיאטרון. ארחו: יו"ר אגודת הידידים ליאורה עופר, ומנכ"ל התיאטרון - שמוליק יפרח. נצפו צופים: עמי וליזיקה שגיא, שבתאי שביט, עליזה יפה, עו"ד אלי זוהר, עו"ד ששי גז, דני וג'ניס גילרמן, דוד ומיכל פורר, עו"ד רם כספי ורעייתו אתי, ראש עירית תל אביב-יפו רון חולדאי יחד עם רעייתו יעל ורבים נוספים.

ליאורה עופר, אודיה קורן, שמוליק יפרח ואתי כספי (צילום: איציק בירן)
ליאורה עופר, אודיה קורן, שמוליק יפרח ואתי כספי (צילום: איציק בירן)

עמי וליזיקה שגיא
עמי וליזיקה שגיא

השוטר אזולאי חונך מרכז עסקים

רון יריב, מנכ"ל Regus – חברת מרכזי העסקים הבינלאומית, השיק ברביעי יחד עם יו"ר קבוצת עזריאלי, דנה עזריאלי, את מרכז העסקים ה-14 של Regus בישראל - בקומה ה-30 של מגדל 'עזריאלי-שרונה' החדש בקריה בתל-אביב. ההשקה עמדה בסימן הומאז' והצדעה לקולנוע התל אביבי. המארחים זרמו עם הקונספט והופיעו כדמויות מהסרטים שייצרה העיר הלבנה. יריב עצמו קידם את האורחים לבוש כ"שוטר אזולאי", מנהלת המרכז החדש - נטלי דיאמנט – הלכה יותר לכיוון הוליווד והופיעה בדמותה של 'וונדר וומן', וגלית רגב מנהלת אזור תל אביב בחברה נכנסה לדמותו של 'חכם חנוכה'.

בין האורחים שהגיעו להתרשם מהמרכז האטרקטיבי, מחדרי הישיבות שנקראים ע"ש בתי הקולנוע המיתולוגיים של העיר – 'מוגרבי', 'אסתר' ו'עדן' - ומהנוף המדהים של הקומה ה-30, נראו, בין השאר: המנכ"ל החדש של קבוצת עזריאלי, אייל חנקין בהופעת בכורה, סגן יו"ר קרן אדמונד דה רוטשילד - גיא סברסקי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה - מיכאל כרסנטי, נשיא קבוצת מנו ספנות - משה מנו, ג'קי מוקמל - מנכ"ל מאן נכסים ועוד.

נטלי דיאמנט, רון יריב וגלית רגב (צילום: שי שבירו)
נטלי דיאמנט, רון יריב וגלית רגב (צילום: שי שבירו)

כבוד הרב עושה את עכו

הרב מארק שנייר מניו-יורק, הנחשב לרבם של הסלבס בארה"ב, הגיע לביקור בעיר עכו. הרב שנייר, דמות ססגונית ומוכרת, גרוש חמש פעמים, הגיע לביקור יחד עם בת זוגו הנוכחית, והתקבל בבניין עיריית עכו על ידי מנכ"ל העירייה אוהד שגב. לפגישה עם הרב הגיעו גם איש העסקים מיכאל שטראוס, ומנכ"ל החברה הכלכלית של עכו - אלברט בן-שלוש. שגב סקר בפני האורחים את התפתחותה של העיר בשנים האחרונות, ואת מהלך החיים המשותפים ליהודים ולערבים המתנהלים בה. לאחר מכן, ביקר הרב, המתמחה בקרוב לבבות בין יהודים ומוסלמים בעולם, בעיר העתיקה ובקונסרבטוריון העירוני, כשהוא מלווה במנהל השיווק התיירותי של החברה הכלכלית של עכו - רוני מיארה.

 מארק שנייר וזוגתו , מיכאל שטראוס ואוהד שגב  (צילום: דוברות עיריית עכו)
מארק שנייר וזוגתו , מיכאל שטראוס ואוהד שגב (צילום: דוברות עיריית עכו)

שגיא מפזז בהיכל

בחמישי בערב נערך בהיכל 'מנורה-מבטחים' המופע המשותף של אייל גולן ואתניקס. באחת השורות הראשונות בהיכל ישב המיליארדר טדי שגיא עם זוגתו ואם ילדיו יעל נזרי, וחברותיה, ופיזז במלוא המרץ לשמע השירים המוכרים. גם שרת התרבות מירי רגב הגיעה לפרגן ונאותה לצילום 'סלפי' כמעט עם כל דורש.

טדי שגיא ויעל נזרי  (צילום: אינסטגרם)
טדי שגיא ויעל נזרי (צילום: אינסטגרם)

נפלאות סופהשבוע

>אבי זינו מבעלי אדי מערכות לרכב, גייס סלבריטאיות בהן נלי תגר, יעל גולדמן, יובל שרף, סנדרה רינגלר, שגית רביבו, רימה רומנו וורד פלדמן להשקת 2018 movon. המדובר בטכנולוגיה המסייעת במניעת תאונות דרכים הכוללת גם התראה קולית מפני שכחת ילדים ברכב .

סנדרה רינגלר ואבי זינו (צילום: אור גפן)
סנדרה רינגלר ואבי זינו (צילום: אור גפן)

>ברביעי בצהריים במסעדת "על המים" הכשרה בהרצלייה פיתוח, חגגה פנינה רוזנבלום את יום הולדתה. ג'ודי שלום-ניר-מוזס ובת-שבע בובליל היו בין החברות הרבות שהגיעו לברך.

פנינה רוזנבלום בת שבע בובליל  (צילום: אביב חופי)
פנינה רוזנבלום בת שבע בובליל (צילום: אביב חופי)