חיים ושריל סבן הודיעו ביום שישי האחרון כי יעניקו בונוס על $1000 לעובדי סבן קפיטל גרופ, בהמשך לרפורמת המס החדשה שהנהיג נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ להורדת שיעור המס המקסימאלי המוטל על תאגידים מ35% ל-21%. במכתב שנשלח לעובדי קבוצת ההשקעות סבן קפיטל גרופ, המשקיעה בחברות מתחום הבידור והתקשורת, נכתב כי הזוג סבן קיבלו השראה למהלך מחברת דיסני. "כקבוצת השקעות גלובאלית, אנו מכירים בכך כי הנכסים החשובים ביותר ברשותנו הם אתם, העובדים" אמרו חיים ושריל סבן עם ההודעה על ההחלטה.

עושים היי טק בנגב

חברת 'גב-ים', מקבוצת נכסים ובניין IDB, בשיתוף אוניברסיטת בן- גוריון בנגב, ועיריית באר שבע, חנכו בחמישי את השלב החדש והשלישי בפארק ההיי-טק 'גב-ים נגב'. הבניין השלישי בפארק ההיי-טק, מתפרס על שטח של כ-15,000 מ"ר, בהשקעה של כ-90 מיליון ₪, וצפוי לתרום ליצירת כ-1,000 משרות נוספות של מהנדסים ועובדי תעשיית ההיי-טק בדרום. הטקס נערך במעמד שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן, והשרה לשיוויון חברתי, גילה גמליאל.



נכחו וברכו: אדוארדו אלשטיין, יו"ר קבוצת IDB; שולם לפידות - מנכ"ל קבוצת IDB; סגי איתן - מנכ"לית נכסים ובניין מקבוצת IDB, אבי יעקובוביץ', מנכ"ל גב-ים; עמי אראל -יו"ר דירקטוריון סלקום, ניר שטרן מנכ"ל סלקום, ראש עיריית באר-שבע רוביק דנילוביץ'; נשיאת אוניברסיטת בן-גוריון - פרופ' רבקה כרמי, ומכובדים נוספים.

ניר שטרן ועמי אראל (צילום: סיון פרג')
ניר שטרן ועמי אראל (צילום: סיון פרג')

סגי איתן ורוביק דנילוביץ'
סגי איתן ורוביק דנילוביץ'

אדוארדו אלשטיין, גילה גמליאל ואבי יעקובוביץ’
אדוארדו אלשטיין, גילה גמליאל ואבי יעקובוביץ’

מרשמלו יעשה פורים שמח

קבוצת 'בלוסטון' בבעלותם של גיא בסר ושי מור-יוסף, הכריזה על שיתוף פעולה ייחודי עם 'לייב-ניישן ישראל', מבית "Live Nation" העולמית (מתאגידי הבידור הגדולים בעולם), במטרה להפוך את ישראל לשחקנית בכירה בסצנת ה-EDM הבינלאומית. מדובר בניסיון להפוך את ישראל לשחקנית בזירת המוזיקה האלקטרונית העולמית. חובבי הז'אנר ישמחו לדעת כי יריית הפתיחה במיזם תהיה עם הגעתו לישראל של המפיק והדיג'יי 'מרשמלו', מהמובילים בעולם, שיקיים כאן שתי הופעות במהלך חג הפורים.

גיא בסר ושי מור- יוסף (צילום: יח"צ)
גיא בסר ושי מור- יוסף (צילום: יח"צ)

יש עתיד מנגנים אלבומים

הפרויקט המוצלח של מותג הבירה 'גולדסטאר' וקבוצת זאפה, תחת הכותרת - "מנגנים אלבומים" – THE ALBUMS, הגיע בסוף השבוע לסיומו. השנה אירח הפרויקט את מובילי האמנים בישראל להופעות שנערכו ברחבי הארץ – ממועדון הפורום בבאר שבע, עבור בהאנגר 11 בתל-אביב, וכלה במועדון הזאפה בחיפה. במוצאי שבת התקיימה בהאנגר 11 בנמל תל-אביב, ההופעה הסוגרת של הזמר שלום חנוך שאירח את מארינה מקסימיליאן. בקהל נצפו שרים בגרון ניחר, יו"ר סיעת 'יש עתיד' יאיר לפיד ורעייתו ליהיא. יואש בן אליעזר - משנה למנכ"ל טמפו, וניר גל - מנהל חטיבת היין והבירות בחברה, נצפו גם הם והביעו סיפוק מהצלחת הפרויקט.

ניר גל ויואש בן אליעזר (צילום: גיא פריבס)
ניר גל ויואש בן אליעזר (צילום: גיא פריבס)

ים ומלח בסט של נגרין

הדוגמנית והשחקנית יערה בנבנישתי נבחרה להוביל את קולקציית האופנה והתכשיטים של המעצבת מיכל נגרין לעונת אביב-קיץ 2018. צילומי הקטלוג נערכו לאחרונה במקום הנמוך ביותר בעולם - ים המלח. על הסט שנפתח עם הזריחה נפגשו נגרין עצמה ובתה יסמין - מנהלת הפעילות הדיגיטאלית של החברה, עם הפרזנטורית שצולמה גם בתוך המים.

יסמין נגרין, יערה בנבנישתי ומיכל נגרין (צילום: שוקה כהן)
יסמין נגרין, יערה בנבנישתי ומיכל נגרין (צילום: שוקה כהן)