בית התפוצות, מוזיאון העם היהודי, אירח ביום שישי אירוע אינטימי ומיוחד לזכרו של הזמר והיוצר היהודי-קנדי ליאונרד כהן. האירוע נערך במעמד שגרירת קנדה בישראל דבורה ליונס. במהלכו, ביקרו המוזמנים במיצג מיוחד שהעלה המוזיאון בהשראת השיר "הינני" – וכן נערך מופע משירי הזמר המפורסם בביצועם של ארי גורלי, סיון טלמור וגל ניסמן. המופע הסתיים, איך לא, בשיר המפורסם ביותר של כהן - "הללויה". נצפו: דן תדמור - מנכ"ל בית התפוצות; חנה פרי-זן - יו"ר אגודת ידידי בית התפוצות בישראל, ובעלה בני; מנכ"לית אגודת הידידים - עדי אקוניס ובעלה שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס יחד עם בתם רוני; יו"ר מועצת המנהלים של חברת 'אוסם' ו'לוריאל' גד פרופר ורעייתו אתי; רותי ואברהם (לולו) אסף - מנכ"ל חברת "אמנת" ועוד.

עדי, רוני ואופיר אקוניס (צילום: אביב חופי)
עדי, רוני ואופיר אקוניס (צילום: אביב חופי)

אתי וגד פרופר
אתי וגד פרופר


אברהם (לולו) ורותי אסף
אברהם (לולו) ורותי אסף

אמנויות הלחימה למען השלום

בני הזוג דנה עזריאלי ודני חכים, אירחו בשבוע שעבר את הסמינר הרביעי לאמנויות לחימה של עמותת "בודו למען השלום" אותה ייסד חכים. הסמינר התקיים ברעננה, בהשתתפות מאסטרים מובילים לאומנויות לחימה מהמזרח התיכון ומרחבי העולם. כיבדו בנוכחותם: שגריר טורקיה בישראל כאמל אוקום ורעייתו גולדם וסגנית ראש עריית רעננה עו"ד סימה פרי.

גולדם אוקום, דנה עזריאלי, דני חכים וכאמל אוקום (צילום: נמרוד גליקמן)
גולדם אוקום, דנה עזריאלי, דני חכים וכאמל אוקום (צילום: נמרוד גליקמן)

ליטיגציית מס לבכירים

בחמישי האחרון ערך משרד עורכי הדין מיתר-ליקוורניק-גבע-לשם-טל ושות', כנס בנושא "ליטיגציית מס". את הכנס, שנערך בקומת הגלריה במשרד, הובילו עורכי הדין אלדר בן-רובי, ישראל (רלי) לשם ונדב ויסמן, והשתתפו בו למעלה ממאה אישים בכירים מן המגזר העסקי, משפטנים, ואנשי מיסוי.

המושב האחרון בכנס עסק בניהול מחלוקות מס של חברות רב-לאומיות. את הפאנל הנחה ד"ר מיכאל בריקר – המשמש כיועץ של המשרד המארח, והשתתפו בו עו"ד מאיר אקוניס - שותף במשרד, וראשי מחלקות המס בארבעת משרדי רואי החשבון הבינלאומיים המובילים (BIG4): רו"ח אלונה מירון - שותפה ב- Deliotte, רו"ח דורון סדן - שותף ב- PWC, רו"ח דינה פסקא - שותפה ב- KPMG, ורו"ח שרון שולמן - שותף ב-EY.

מאיר אקוניס, דינה פסקא, דורון סדן ונדב ויסמן

 מאיר אקוניס, דינה פסקא, דורון סדן ונדב ויסמן  (צילום: מקסים גולובנוב)
מאיר אקוניס, דינה פסקא, דורון סדן ונדב ויסמן (צילום: מקסים גולובנוב)

שואבים עידוד לאמץ

'סמליין' יבואנית סמסונג לישראל, ועמותת 'תנו לחיות לחיות', יצאו לאחרונה בקמפיין משותף לעידוד אימוץ כלבים. בשישי האחרון קיימו שני הגופים, בשיתוף עם עיריית תל-אביב, אירוע ב'מתחם התחנה' בתל-אביב. ירון מרקוביץ' המשנה למנכ"ל סמליין וקרן ימיני - מנהלת השיווק של יבואנית סמסונג, אירחו את אתי אלטמן ממייסדות עמותת 'תנו לחיות לחיות' ואת יעל ארקין - מנכ"לית העמותה, להפנינג אימוץ. במסגרת האירוע כל מי שהגיע לאמץ כלב, קיבל גם שואב אבק 'אנטי טנגל' של סמסונג, הכולל פילטר מיוחד להתמודדות עם שיער בעלי החיים, במתנה. הקמפיין המשותף נולד בעקבות סקר שבדק את הגורמים שמרתיעים אנשים מלאמץ כלבים. הסתבר כי 37% מהנשאלים הביעו נכונות לאמץ כלב אם רק הייתה להם דרך להתמודד עם נשירת השיער.

קרן ימיני, יעל ארקין וירון מרקוביץ' (צילום: שוקה כהן)
קרן ימיני, יעל ארקין וירון מרקוביץ' (צילום: שוקה כהן)

יופי של שת"פ

לונה מנסור, שחקנית סדרת הטלוויזיה המדוברת "פאודה", ודוגמנית מצליחה בזכות עצמה, הגיעה לאחרונה למשרדי GIGI מעבדות קוסמטיקה,שם נפגשה עם סמנכ"ל החברה חיים זר, והמדריכה הראשית - מיכל חלילי, במטרה לבדוק אופציות לשיתופי פעולה עם מותג הקוסמטיקה. בסיום המפגש שכלל סיור והיכרות עם המוצרים, מנסור נהנתה מטיפול פנים מקצועי ומפנק והעלתה סרטון לאינסטגרם שבו סיפרה על הביקור באנגלית ובערבית.

חיים זר, לונה מנסור ומיכל חלילי (צילום: יח"צ)
חיים זר, לונה מנסור ומיכל חלילי (צילום: יח"צ)