ענקית הדפוס הדיגיטלי HP אינדיגו אירחה לאחרונה משלחת של למעלה מ-750 בכירים בתעשייה שהגיעו מרחבי העולם להשתלמות טכנולוגית בקריית גת, להכיר את הפיתוחים כחול-לבן של החברה. באירוע החברה שנערך ברוח החג, מנכ"ל HP אינדיגו, אלון בר-שני, בירך את מאות האורחים, ובהמשך גם עלה לבמה עם גיטרה חשמלית להופעת סולו מפתיעה. 

 

בין הדוברים שפרשו משנתם בפני האורחים: היזם הסדרתי ומייסד Waze אורי לוין, שדיבר על יזמות, חדשנות והכח של עסקים לשנות את העולם; פאנל בינלאומי בהובלת סיימון לואיס, מנהל פיתוח אסטרטגיה ב-HPאינדיגו, במהלכו חשפו לקוחות החברה דוגמאות להזדמנויות שונות ברחבי העולם בתחום הדפוס הדיגיטלי; מנכ"לית Tasty.com שלBuzzFeed טליה הלפרין, מנהל החדשנות של ענקית המזון העולמית Mondelēz גיל הורסקי, ומנהל החדשנות של נסטלה, סטפן קייסי – שסיפרו איך המותגים הגדולים בעולם מתמודדים עם האתגרים השיווקיים והמיתוגיים החדשים, תוך חיבור הקמפיינים הפרסומיים אונליין למוצר שעל המדף.



 אות לתשובה

במסגרת אירוע העשור לוועידה הלאומית לאנרגיה של המכון הישראלי לאנרגיה וסביבה, יו"ר המכון הישראלי לאנרגיה, יוסי רוזן ומנכ"ל המכון יוסי אריה העניקו אתמול אות מפעל חיים ליצחק תשובה. האות הוענק לתשובה על חזונו ותרומתו הגדולה לקידום וחיזוק משק האנרגיה בישראל. בין משתתפי הועידה הוועידה המשמשת מקום מפגש ליזמים, משקיעים ומעצבי המדיניות המשפיעים ביותר בתחום האנרגיה נצפו: שר האנרגיה ד"ר יובל שטייניץ, שר הגנת הסביבה זאב אלקין, שרת המשפטים איילת שקד, יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי, אלוף במיל' יפתח רון-טל, יו"ר חברת החשמל לישראל, יוחנן לוקר, יו"ר כימיקלים לישראל, אסתר אלדן, מנכ"לית דלק חברת הדלק הישראלית ונוספים.

יוסי אריה, יצחק תשובה ויוסי רוזן (צילום: דרור סיתהכל)
יוסי אריה, יצחק תשובה ויוסי רוזן (צילום: דרור סיתהכל)

ברקוביץ' קייצי

חברת האופנה "רנואר" השיקה בשני בבוקר את קולקציית אביב-קיץ 2018. ההשקה נערכה במרינה בהרצלייה. מתחם האירוח עוצב בהתאם, כחוף ים, והמוזמנים התמנגלו עם שלושת הפרזנטורים של החברה: ניבר מדר, גפן ברקאי ויעל שלבייה. אירחו: אלי ברקוביץ' ויוסי ברוש מבעלי קבוצת רנואר, סרג' דרעי מנכ"ל הקבוצה, מישל תמיר סמנכ"ל השיווק, ואריה שיבר סמנכ"ל פיתוח עסקי.   

יעל שלבייה ואלי ברקוביץ (צילום: רפי דלויה)
יעל שלבייה ואלי ברקוביץ (צילום: רפי דלויה)

הבראנד של זק"א

רגע לפני פורים הגיע אורח מיוחד אל משרדי פורום השיווק הישראלי – הגוף שמארגן ומעניק את פרסי מוצר השנה, ואותות ה-Superbrands בארץ. מדובר ביושב הראש החרדי של ארגון זק"א ומייסדו, יהודה משי-זהב, שהגיע כדי לקבל בשם הארגון את אות ה-Superbrands, וזאת לאחר כניסתו הרשמית של הארגון, לרשימת מותגי העל שבחר הקהל בישראל.

יהודה משי זהב וערן יסעור (צילום: שלומי ביטבול)
יהודה משי זהב וערן יסעור (צילום: שלומי ביטבול)

ג'יין לחברי הספארי

רונית הרשקוביץ', קונסולית כבוד של זמביה בישראל, ובעלת חברת 'ספארי קומפני', אירחה לאחרונה את חברי מועדון המטיילים שלה, להקרנה פרטית בסינמטק, של הסרט "ג'יין", העוסק בחייה של חוקרת השימפנזים הבריטית ג'יין גודול. הגיעו: חנה פריזן, טומי וגילי לייטרסדורף, אדריכל יואב וורדה מסר, אירית פלדמן, רותי ומשה קסטיאל, עינת שרוף ועוד.

רותי קסטיאל ורונית הרשקוביץ (צילום: שוקה כהן)
רותי קסטיאל ורונית הרשקוביץ (צילום: שוקה כהן)

מעתוק מקפיץ

ניר מעתוק , הזכיין בישראל של WOK TO WALK - רשת המסעדות האסייאתיות הבינלאומית המתמחה במנות נודלס בהרכבה אישית - ציין בשני את פתיחת הסניף הראשון של הרשת בתל אביב. הרשת הוקמה עוד בשנת 2004 באמסטרדם, על ידי האחים נחמן ודב מלוא והאחים בועז וליאור שוויצר, שמחזיקים גם ברשת פלאפל מעוז ברחבי אירופה ובארה"ב.

ניר מעתוק  (צילום: עופר חן)
ניר מעתוק (צילום: עופר חן)