ענת וצביקה בר-נתן אירחו בשבוע שעבר בביתם ברמת השרון את ערב ההשקה הראשוני של הקרן לזכרה של עו״ד קרן נהרי - גילת ז״ל. המדובר בקרן ייעודית לחקר סרטן השד לנשאיות של BRCA הגן ומתנהלת במסגרת הקרן לחקר הסרטן בישראל ICRF. פרופסור אפרת לוי - להד ראש המערך הגנטי בבית החולים שערי צדק, נשאה הרצאה אודות פריצות הדרך המרשימות בחקר הקשר בין גנטיקה וסרטן וד״ר שני פאלוך, שטיפלה באופן מסור בנהרי במשך שנים, סיפרה על התמודדותה מעוררת ההשראה של נהרי עם מחלתה. עו״ד תמיר גילת, בעלה של קרן נהרי - גילת ז״ל המוביל את הקרן לחקר הסרטן בישראל סיפר על פועלה של אשתו האהובה ותרומתה למימוש חזונם המשותף, לפעול במסגרת הקרן לחקר הסרטן בישראל, על מנת לקדם את חוקרי הסרטן בישראל ולפעול להשגת מלגות למימון מחקרים פורצי דרך.

בין באי הבית היו: עו״ד אלי זהר, עליזה ואהוד אולמרט, פרופסור אודי רענני, פרופסור יוסף קלאוזנר, עו״ד שי ודנה פינס איזי וטובה רורברג, שלום וחנה בלושטין, הילה ורני רהב, ורד ואילן גרינבוים, עופר קרז'נר, יורם אלטמן, עו״ד מני ואילת גורמן, יגאל שרמיסטר והנית ויטוס, עו״ד אלכס הרטמן, עו״ד אילנית לנדסמן, עו״ד אודי סול, ד״ר שלמה שגב, שמעון וייינטרוב, השופט חאלד כבוב, השופטת רקפת מוהר ופרופסור ועינת אבן ספיר.

הקבוצה של שגיא


בטקס חגיגי שנערך בלונדון הכריז ארגון העסקים בריטניה-ישראל (UK-Israel Business), על החברות הישראליות המצטיינות בבריטניה בשנה האחרונה.

קבוצת טדי שגיא קצרה את שני הפרסים הנחשבים ביותר עם שתי חברות שונות: LABS – קטפה את תואר החברה הישראלית של השנה בבריטניה; וקרוסריידר זכתה בתואר החברה הציבורית הישראלית של השנה.

קרוסריידר נבחרה בזכות המהפך האסטרטגי שעברה, מחברת אד-טק לספקית פתרונות סייבר צרכניים, אשר זכתה להבעת אמון מצד שוק ההון הבריטי.

LABS נבחרה בזכות ההצלחה הרבה של המרכזים החדשים שהקימה בלונדון, תכנית הצמיחה שהציגה הכוללת התרחבות לערים נוספות, ויצירת סביבת עבודה טכנולוגית יוצאת דופן. חגגו את ההצלחה: עידו ארליכמן - מנכ"ל קרוסריידר; שירונה פרתם - מנהלת פיתוח עסקי בחברה; רוברט אקרמן - יו"ר לאבס; סיימון שור - מנכ"ל שור קפיטל; והוגו ביבר - מנכ"ל ארגון UK-Israel Business.

שירונה פרתם, עידו ארליכמן וסיימון שור (צילום: בלייק עזרא)
שירונה פרתם, עידו ארליכמן וסיימון שור (צילום: בלייק עזרא)

אור למשפחות ברומא

משלחת מטעם עמותת "אור למשפחות" בהובלתה של עירית אורן-גונדרס, הרוח החיה שמאחורי העמותה המטפלת בהורים שכולים, שבה מביקור בבירת איטליה - רומא . הביקור כלל מפגש עם קהילת היהודים ברומא, קבלת פנים בבית הכנסת העתיק ופעילויות להורים השכולים.

עירית אורן- גונדרס (צילום: מוקי שוורץ)
עירית אורן- גונדרס (צילום: מוקי שוורץ)

צילום ארכיון

בן גוריון בלאונג'

תערוכה חדשה הושקה בטרקלין המלך דוד של אל-על בנתב"ג. בתערוכה מוצגות עבודות של הצייר - אמן נתן אלקנוביץ'. אלקנוביץ' מציג פורטרטים המהווים הומאז' לדמויות אייקוניות כמו דוד בן גוריון, אלברט איינשטיין ומוזיקאים קלאסיים. מירה פיזיצקי - ראש אגף שרות בטיסה של אל-על, שמחה על ההזדמנות להציג תערוכת הומאז' לדמותו של דוד בן גוריון, בשדה התעופה על שמו ובימים שבהם מציינים 70 שנים למדינת ישראל ולהולדתה של חברת אל-על.

מירה פיזיצקי ונתן אלקנוביץ' (צילום: סיון פרג')
מירה פיזיצקי ונתן אלקנוביץ' (צילום: סיון פרג')

ביקור המנכ"ל

השחקנית והמגישה יעל בר זוהר, נבחרה להיות הפרזנטורית של רשת התכשיטים הבינלאומית מגנוליה. ביום הצילומים שנערך באולפני ברודקאסט בחולון, הגיע לבקר על הסט מנכ"ל רשת מגנוליה, תומר רייזברג .

תומר רייזברג ויעל בר זוהר (צילום: רפי דלויה)
תומר רייזברג ויעל בר זוהר (צילום: רפי דלויה)