עמידר החדשה פתחה אתמול את יום המסחר בבורסה בתל אביב, לרגל הנפקת אגרות החוב של החברה וגיוס של מיליארד שקלים בביקושים גבוהים מאוד. באירוע העניקו שר השיכון והבינוי, יואב גלנט, שהוביל את המהלך, ומנכ"ל משרדו חגי רזניק, צ'ק של מיליארד שקלים לפקודת "הדיור הציבורי", אותו קיבלו יו"ר עמידר איתמר ברטוב והמנכ"ל ראובן קפלן. בזכות ההנפקה המוצלחת החברה הלאומית לשיכון צפויה לרכוש מאות דירות לטובת הדיור הציבורי ברחבי הארץ.

שחיזר מתרשם

מרכז מונא במג'דל אל-כרום, המקיים הכשרות טכנולוגיות ליזמים, מנהלים, סטודנטים ותלמידים, אירח לאחרונה משלחת של בכירים מארגון הג'וינט העולמי בראשות המנכ"ל - דיויד שחיזר, וד"ר סיגל שלח - מנהלת הארגון בישראל. מייסד ומנכ"ל מונא, אסף ברימר, סיפר לאורחים מחו"ל כיצד תלמידי תיכון, יהודים וערבים, מגיעים במיוחד לישוב הערבי-מוסלמי שבגליל כדי להשתתף בהכשרות לבניית רחפנים וחדרי בריחה, בליווי יזמים ומומחים מתעשיית ההיי-טק. כמו כן עדכן ברימר שבמונא השיקו באחרונה מרכז חדש לחדשנות בשיתוף ענקית הטכנולוגיה אפל.


אסף ברימר ודיויד שחיזר (צילום: אלכס הובר)
אסף ברימר ודיויד שחיזר (צילום: אלכס הובר)

כ"ן באו"ם

משלחת של עמותת כ"ן (כח נשים) ייצגה את ישראל במסגרת אירועי חודש האישה הבינלאומי באו"ם. במהלך הביקור, נפגשו חברות המשלחת עם שגריר ישראל באו"ם ודני דיין קונסול ישראל בניו-יורק. את המשלחת הובילו בגאווה ד"ר מזל שאול, מנכ"לית העמותה ועו"ד ליאל אבן זוהר שכיהנה בתפקיד בעבר.

מזל שאול  (צילום: מעיין הוניג)
מזל שאול (צילום: מעיין הוניג)

סופרמן במוזיאון

השחקן דין קיין, שגילם את גיבור העל סופרמן, סייר ביום שישי האחרון במוזיאון ידידי ישראל בירושלים במסגרת ביקורו בישראל. קיין התרשם מאוד מהמיצגים השונים ומהדמויות הרבות המספרות את סיפור הידידות ארוכת השנים בין נוצריים לעם היהודי.

דיו קיין (צילום: מוזיאון ידידי תל אביב)
דיו קיין (צילום: מוזיאון ידידי תל אביב)


מור בחמש דקות

חנן מור ואבי מאור, בעלי קבוצת קבוצת הנדל"ן MORE, ערכו אירוע במרכז המסחרי MORE SHOP אשר מוקם בימים אלה בחריש. לרגל האירוע, נתלו על קירות המרכז מוטיבים המסמלים את תפיסת המגורים והמסחר של הקבוצה לפיה האדם צריך לקבל מענה לכל צרכיו במרחק של עד חמש דקות מהבית.

לאירוע הגיעו קמעונאים ונציגי רשתות רבים, שנחשפו להתקדמות הבניה והאכלוס בחריש. במהלך האירוע זכו ראשי קבוצת MORE לשבחים על הדוחות הכספיים האחרונים של הקבוצה, שהצביעו על המשך צמיחה מואצת בפעילות היזמית, המניבה וברווחים. לאירוע הגיע גם ראש מועצת חריש יצחק קשת.

חנן מור ואבי מאור  (צילום: אנסטסיה פרילוצקי)
חנן מור ואבי מאור (צילום: אנסטסיה פרילוצקי)

רנואר מתחדשת

בכירי קבוצה רנואר השיקו בחמישי האחרון את החנות המחודשת בקניון "עופר הגדול" בפתח תקווה, ששופצה בהשקעה של כשמונה מיליון שקלים. נפגשו בקניון: יוסי ברוש ואלי ברקוביץ' - מבעלי קבוצת רנואר, סרג' דרעי מנכ"ל הקבוצה, אבי לוי מנכ"ל מליסרון, מישל תמיר, אריה שיבר וניר ברנובסקי.

מישל תמיר, אריה שיבר ואבי לוי (צילום: לנס הפקות)
מישל תמיר, אריה שיבר ואבי לוי (צילום: לנס הפקות)

הטרנד של פרנקל

בסוף השבוע התקיים אירוע השקת מגזין טרנדים 2018/19 של חברת נירלט. אדריכלים ומעצבי פנים הגיעו לפלנטריום במוזיאון ארץ ישראל על מנת להיחשף לטרנדים העכשוויים ולקבל את המגזין -"NIRLAT COLORE TONE". במהלך האירוע, נהנו האורחים מהקרנת הסרט "כוכבים- טיסה לגלקסיה"- ממנו נלקחה ההשראה לקולקציה החדשה ונפגשו עם בכירי החברה: עודד פרנקל, מנכ"ל קבוצת נירלט, תמי מרקוביץ, סמנכ"לית שיווק, אורן משה, סמנכ"ל מחקר ופיתוח, רן מנו, סמנכ"ל נירלט אונירקול, הדס כהן, מנהלת תחום אדריכלות והשראה.

עודד פרנקל ותמי מרקוביץ (צילום: יוגב עמרני)
עודד פרנקל ותמי מרקוביץ (צילום: יוגב עמרני)