רועי רוזנבלום, מנהל השיווק בחברת מי עדן

משפחת רוזנבלום
משפחת רוזנבלום

אני ממליץ בחום על הגן הלאומי אשקלון. זהו גן רחב ידיים הכולל אתר עתיקות מרשים, מדשאות רחבות וחוף ים נקי ומסודר. בעיניי, גולת הכותרת של המקום, הוא המתחם השמור לאלו שמגיעים לשהייה לילית ולקמפינג. המתחם מטופח ומסודר וכולל שירותים ומקלחות נקיים מאוד הכוללים מים חמים, וכניסה בתיאום מראש. אנשי הצוות נחמדים ואדיבים, מסייעים באספקת עצים להדלקת אש (במקומות המותרים) ומקפידים לפנות פחים ולנקות את הפארק לאורך כל שעות היום. אנו נוהגים להגיע למקום, מספר משפחות של חברים יחד, עם אוהלים, מנגלים והרבה בשר ומבלים שם מספר לילות. הילדים מבלים במהלך היום בים שנמצא במרחק ירידת גרם מדרגות, או במשחקי כדור, והמבוגרים נהנים מהשקיעות היפיפיות ומהשקט.




אפרת דורון, מנהלת השיווק של קבוצת לופטהנזה בישראל


משפחת דורון
משפחת דורון

במסגרת העבודה אני טסה לא מעט לפגישות באירופה, לכן את חופשת הפסח אני מתכננת לבלות בארץ, בחיק משפחתי וליהנות ממזג האוויר האביבי. אנחנו משפחה של אוהבי טבע ומתכננים לצאת לטיולים ולפיקניקים, לרכוב יחד על אופניים ולבלות עם חברים.אני ממליצה על דרך נוף כרמל המציעה מסלול נח להליכה, תצפיות נוף מרהיבות וצמחיית חורש האופיינית לכרמל.




נדב קמיל, מנהל שיווק ופיתוח עסקי, ברשת 'קפה ג'ו'

משפחת קמיל
משפחת קמיל

בפסח הקרוב אנחנו מתכוונים לטייל באזור מבואות ירושלים. אנחנו אוהבים את האזור הזה במיוחד כי מבחינתנו הוא "טוסקנה" הישראלית. ההרים בו לא גבוהים במיוחד ונוצרת תחושה שאנחנו "חלק" מהנוף ולא רק מביטים עליו. הוא ירוק במידה הנכונה ויש באזור אטרקציות לילדים בזמן שאנחנו המבוגרים, יכולים לפתוח בהנאה בקבוק יין או פק"ל קפה.





קרין שלף מנהלת השיווק של קבוצת UMI, יבואנית שברולט, קאדילק ואיסוזו לישראל ושל חברת אוויס

משפחת שלף
משפחת שלף

הבילוי המשפחתי הכי טוב הוא להתנתק מכל המכשירים האלקטרוניים שמנהלים אותנו ביום-יום. והמקום שהכי טוב לעשות את זה בו, שאליו אנחנו מקפידים להגיע לעתים קרובות, הוא אזור שבי ציון בצפון. אנחנו שוכרים צימר לכל המשפחה, מעמיסים את האוטו בכל טוב ושמים את הטלפונים על שקט. יש כל כך הרבה פעילויות באזור, לכל המשפחה. אנחנו מעדיפים להתחיל את הבוקר בסיור על החוף, ליהנות מהאוויר הנקי וריחות הים. זה מקום טוב לילדים לרוץ ולהוציא אנרגיה. משם אפשר להמשיך לראש הנקרה וליהנות מצבע הטורקיז של המים. בערב מתחיל הכיף האמיתי. מתארגנים לארוחת ערב, בשר או סלט, כל אחד ומה שטוב לו, העיקר שיהיה ביחד. מומלץ גם לסיים את הערב עם כוס יין באווירה הנעימה של הצפון.