דגנית חרל״פ

דגנית חרל"פ זוהרת בשמלת קוקטייל עטורת אבנים נוצצות, שמשחקת בין שקיפויות, פסים כסופים-שחורים לדוגמת עלים מפאייטים וסיומת בסגנון פרנזים. אם הלוק לא נראה מספיק יקר, צירפה אליו סנדלי עקב עם רצועות נוצצות וקלאץ' שחור קטן.

עופרה שמלצר


עופרה שמלצר בוהקת בשמלת ערב כתומה בגזרת מרמייד (בת הים) ענוגה, שמסתדרת עם גוון עורה השזוף. עם תוספת הבלינג המינימלי, בטבעות וצמידי היהלום, היא נראית כאילו נערכה למסיבה יוקרתית בחברת נשות בוורלי הילס.

אירמה מיכאלי

אירמה מיכאלי עושה את זה אלגנטי אך סקסי בצבע לבן, באמצעות חלק עליון ראוי לעונה הלוהטת שעשוי מרצועות חושפות טפח, שממשיך לאוברול שלם בגוון צדפה מסקרן ומסתיים תחתית המכנסיים בגזרת פלדפון משודרגת. אם האאוטפיט מיוחד, אין צורך בעומס תכשיטים כך שהותירה את זה פשוט בתיק ונעליים בגוון חום.

נוני מלכא

נוני מלכא פשוט מסובבת ראשים באוברול נטול שרוולים בגזרה חובקת גוף, מבד לבן דמוי תחרה שמעוטרת אבנים טובות ואבנט במרכז - שמדגיש את הקימורים. אם לא די בכך, תיק היד המשובח מורכב מחרוזים הוא האקססורי המושלם

מאיה ורטהיימר

מאיה ורטהיימר לא חוששת להתאים גופייה לבנבנה סמי-שקופה חושפת בטן, לחצאית קצרצרה. הטוויסט: אקססוריז בהם סיכת דש בעלת נוכחות, תיק קלאץ' ונעליים, כולם בגווני טורקיז וזהב, שתואמים לשיערה האדמוני.

יעל נזרי

יעל נזרי מרהיבה באוברול תחרה ואבני חן בוהקות, כולל מחשוף מרומז קשור בשרוך לבן. שרשרת וצמיד היהלומים העדינים משלימים את מראה כלת השמחה הבוהקת.

חלי קז

האישה באדום, חלי קז, סובבה ראשים בשילוב של חולצה לבנה עם חצאית פליסה בשכבות טול ובד בגוון השני, שנלבשו תחת מעיל עור אדום אש. בחוכמה, ויתרה על בלינג לטובת מראה נקי וחגיגי.

ויוי אירני ויפעת אירני

לפעמים, כל שצריך היא שמלה ערב שחורה, קטנה ומשודרגת כמו זו של ויוי אירני - שכוללת שכבה חצי שקופה שכוסתה בדוגמת חרוזים מרהיבה שמסובבת ראשים. הנעליים שבחרה, למרבה ההפתעה, הן שטוחות וכוללות רצועות מעוטרות בניטים.

יפעת אירני לבשה מכנסיים שחורים פשוטים וז'קט שגרתי, אך החולצה בגוון לבן-כסוף מעוררת השראה - בזכות המחשוף המרומז שיוצרות שכבות הכפלים, שנשפכות לעיטור מתנופף, אלגנטי וחגיגי.

(צילם: אביב חופי)