רונית רפאל הגיעה ארצה ל-24 שעות לטובת צילומי הקמפיין עם הפרזנטורית החדשה של הרשת - גלית גוטמן. את יום הצילומים ניהלה ביד רמה מנכ"לית הרשת - יפית רפאל. רפאל סיפרה על הסט שהיא בעיצומן של ההכנות לפסטיבל קאן שיתחיל בסוף השבוע הקרוב ומייד בתום הצילומים טסה לריביירה הצרפתית להכנות הספא שלה במלון מרטינז. בקרוב תיפתח ברשת מחלקה חדשה ייעודית לצעירים ולתפקיד הפרזנטורית הצעירה כבר לוהקה שירה גוטמן (18) בתם של גלית גוטמן והצלם זיו קורן. 




התחבורה החכמה של שמלצר

בני משפחת שמלצר, בעלי השליטה ב'קבוצת שלמה', ואוניברסיטת תל אביב, ערכו בשישי בבוקר אירוע, לרגל השקת מכון מחקר חדש של האוניברסיטה בתחום התחבורה החכמה, שייקרא על שמו של מייסד קבוצת שלמה - שלמה שמלצר ז"ל.



המכון הוקם ביוזמת הקרן המשפחתית ע"ש שלמה שמלצר ז"ל, קרן שייסדה עתליה שמלצר, אלמנתו. מטרת המכון היא לחזק את מדינת ישראל כמוקד בינלאומי לפיתוח טכנולוגיה תומכת, למהפכת התחבורה החכמה בעולם. נכחו: בני משפחת שמלצר – עתליה והילדים: עופרה, אסי, וטובי - עם בני משפחותיהם, נשיא האוניברסיטה פרופ' יוסף קלפטר, פרופ' יעקב פרנקל, יו"ר חבר הנאמנים של אונ' תל אביב, ראש מכון שמלצר - ד"ר טל רביב, וחברים קרובים.

יעקב פרנקל ואסי שמלצר (צילום: אלירן אביטל)
יעקב פרנקל ואסי שמלצר (צילום: אלירן אביטל)

עופרה ועתליה שמלצר
עופרה ועתליה שמלצר

הסרט הטוב של Audi

חברי פורום הקהילה העסקית של Audi Community התכנסו בסוף השבוע האחרון בסינמה סיטי גלילות להקרנת טרום בכורה של הסרט "חטיפה - קו 300". לפני ההקרנה, האזינו חברי הקהילה להרצאתו המרתקת של ד"ר רונן ברגמן, כתב המגזין השבועי של הניו-יורק טיימס במזרח התיכון. הרצאתו של ברגמן עסקה ביכולות המודיעין של מדינת ישראל, יחסים בינלאומיים והמאבק בטרור החל משנות החמישים והשישים של המאה הקודמת והמאבק מול מצרים של נאצר, ועד ימינו והמאבק אל מול איראן במאמציה להגיע ליכולות גרעיניות.

המפגש נערך במסגרת Audi Community – מעגל הלקוחות של מותג רכבי הפרימיום וכחלק ממועדון הסרט הטוב של הקהילה. הגיעו לצפות ולשמוע: פרופ' איציק סוארי, יאיר המבורגר, גליה מאור, צביקה גיור, יגאל שרייבר, עמי אראל, אברהם ביגר, דר' איתי שילוני, ניב אורון מנהל חטיבת Audi בצ'מפיון מוטורס ועוד רבים אחרים.

ניב אורון ורונן ברגמן (צילום: רונן אקרמן)
ניב אורון ורונן ברגמן (צילום: רונן אקרמן)

תרבות ואחדות ביפו

ביפו נפתח בסוף השבוע פסטיבל Jaffa Fest. מדובר בפסטיבל תיאטרון בינלאומי – במסגרת יוזמה ראשונה מסוגה של תיאטרון 'גשר', בשיתוף עם עיריית תל אביב, המשלמה ליפו, מוסדות התרבות והתיאטראות של יפו. הפסטיבל עומד בסימן Existing Together ונועד להוות חגיגה תרבותית של דו קיום שתתקיים ברחבי העיר, כאשר במהלכו יוצגו למעלה מ-80 הצגות ומופעים.

קיבלו את פני האורחים: לנה קריינדלין מנכ"לית הפסטיבל, ונעם סמל המנהל האומנותי. התייצבו בפתיחה: ראש עיריית תל-אביב-יפו רון חולדאי, מנכ"ל העירייה מנחם ליבה, עו"ד אלי זהר ורעייתו נילי, בוריס קרסני, אורי לוי, חיים טופול, פאבן קאפור - שגריר הודו בישראל, עירית פרנק - מנהלת תיאטרון הסמטה, מאסימו סרטי - מנהל המכון האיטלקי ועוד.

לנה קריינדלין, רון חולדאי ונעם סמל (צילום: אסף לב)
לנה קריינדלין, רון חולדאי ונעם סמל (צילום: אסף לב)