בכירים מקהילת האמנות בישראל התארחו השבוע ביישוב ארסוף, בביתם של בתיה ועידן עופר, שם נערך אירוע חשיפת פרס סותבי'ס העולמי ל'תערוכה פורצת דרך'. רובין וודהד, מנכ"ל סותבי'ס אינטרנשיונל, סיגל מרדכי מנכ"לית סותבי'ס ישראל, ובתיה עופר חברת המועצה הבינלאומית של סותבי'ס, הציגו בפני אוצרי, מנהלי המוזיאונים המובילים בישראל ואספנים את הפרס היוקרתי, שהוענק לראשונה בשנה שעברה. הפרס - עד לסכום של רבע מיליון דולר, מוענק למוסדות, לאוצרים ולמנהלי מוזיאונים, השואפים לקדם פרויקטים חלוציים בתחום האמנות.

וודהד ציין את ישראל כמקום בעל פוטנציאל גדול ליצירת אמנות חברתית-פוליטית מאתגרת ועודד את הנוכחים להגיש את מועמדותם. בין באי האירוע היו: רותי דירקטור אוצרת לאמנות עכשווית במוזיאון תל אביב, ד"ר איה לוריא מנהלת ואוצרת ראשית של מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, ד"ר עדינה קמיאן-קשדן אוצרת לאמנות מודרנית במוזיאון ישראל, דרורית גור-אריה מנהלת ואוצרת ראשית של מוזיאון פתח תקווה, רפי אתגר אוצר ראשי של מוזיאון על התפר בירושלים, סרג'יו אדלשטיין יו"ר הוועד המנהל של המרכז לאמנות עכשווית ואספני האמנות: אדוארד ואווה שטרנגולד, קנדיס ואלן פרברז'ר, ניר ולארה ליבנת, אן וסמי טוב, אשר וענת קוגלר ואליאן ופיליפ מאייר.

ניר לבנת, רובין וודהד ועידן עופר (צילום: אבישי פינקלשטיין)
ניר לבנת, רובין וודהד ועידן עופר (צילום: אבישי פינקלשטיין)



הגברת הראשונה בהר סדום

הצלם המוערך אייל נבו חבר לבית האופנה משכית, ליצירת תערוכת האמנות "הר סדום". התערוכה שנפתחה בשני ביפו, כוללת סדרת צילומי ווידאו ארט, אשר נוצרו בהשראת המראות והמיתוס של סדום. הגברת הראשונה נחמה ריבלין הגיעה לברך את שרון טל, מעצבת בית האופנה משכית, לרגל פתיחת התערוכה.

שרון טל ונחמה ריבלין (צילום: עופר חן)
שרון טל ונחמה ריבלין (צילום: עופר חן)

השיק של רוזנברג

מותג תכשיטי היוקרה הבינלאומי ה.שטרן, בניהולה של המנכ"לית שרון רוזנברג, אירח אתמול אירוע להשקת הקולקציה החדשה מבית המותג: SimpleChic . הקולקציה החדשה מתאפיינת בקו תכשיטים בעיצוב אלגנטי, שהשראתם שאובה מטכניקות רישום קדומות. הלוקיישן שנבחר להשקה: מסעדת HOLA החדשה והמדוברת בניצוחו של השף ויקטור קלוגר, שנפתחה זה מכבר במלון דן תל-אביב, במקומה של מסעדת רפאל, תהי מנוחתה עדן. באומנותי: הזמרת והיוצרת דקלה, בביצוע LIVE של הסינגל החדש שלה – "תודה" .

דקלה ושרון רונברג (צילום: רפי דלויה)
דקלה ושרון רונברג (צילום: רפי דלויה)

שותפים לסרט האליפות

רגע לפני שהם זוכים בתואר האליפות, הנהלת קבוצת הכדורגל 'הפועל תדיראן באר שבע', אירחה את הספונסרים שלה ואת חברי תא הכבוד המלווים את הקבוצה לאורך העונה. האירוע נערך במתחם הקולנוע 'יס פלאנט' בבאר שבע. שחקני הקבוצה, הבעלים אלונה ברקת, המנכ"ל אסי רחמים והמאמן ברק בכר נהנו ממפגש עם מנכ"ל כיל - אשר גרינבאום, בעלי חברת הפטנטים הבינלאומית לוצאטו את לוצאטו - ד"ר אסתר לוצאטו, בני משפחת אביסרור ועוד. ברקת הודתה לנוכחים על התמיכה והאהבה ללא תנאים שהם מעניקים לקבוצה ויחד צפו כולם בסרט החדש "הנוקמים: מלחמת האינסוף" בתלת מימד באולם ה-IMAX.

ברק בכר, אלונה ברקת ואסי רחמים
ברק בכר, אלונה ברקת ואסי רחמים

חנקין לזכרו של הלפרין

בשני בערב נערך אירוע להשקת תערוכה ייחודית לזכרו של צלם האופנה הנודע והמוערך יקי הלפרין. הלפרין, שעבד עם קניון עזריאלי ת"א על תערוכה לציון 70 שנים למדינה, נפטר בפתאומיות במהלך ההכנות. המארגנים החליטו להמשיך בעבודה ולקיים את התערוכה לזכרו של הלפרין וכהומאז' לפעילותו הענפה.

נכחו: אלמנתו של הלפרין - צפרירה, ובני משפחתה, אייל חנקין - מנכ"ל קבוצת עזריאלי, ארנון תורן - מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, עופר ירום מנכ"ל AZRIELI.COM , יצחק סער - סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה של קבוצת עזריאלי, אופיר אורן מנכ"ל קניון עזריאלי תל אביב, ומשה גולברי מנכ"ל ומבעלי 'גולברי' ו'סקארה'.