דורה וניל קדישה, הגיעו מארה"ב ארצה, לסדרת חגיגות לרגל נישואי בתם ליאנה, עם בחיר ליבה - שון. דורה קדישה היא בתו של של יצחק נזריאן, מעשירי יהודי איראן, ממייסדי קוואלקום, ומיזמי המרכז להעצמת האזרח בישראל, שהלך לעולמו באוגוסט בשנה שעברה. במוצאי שבת האחרונה, נערך במתחם חוות רונית שבשרון, אירוע הפתיחה של חגיגות הנישואין שכלל טקס הבדלה ומופע מרהיב שטרם נראה כמותו במחוזותינו. האורחים הוזמנו לשבת באמפי של חוות רונית ומשם צפו במופע אורקולי מרהיב, מלווה בזיקוקים. בנקודת השיא של הערב עלתה להופיע בפני המזומנים זוכת האירוויזיון נטע ברזילי, עם הלופר המפורסם, וכמובן עם השיר Toy.

בין האורחים שנצפו מתפעלים ומתכוננים להמשך החגיגות שייערכו ברחבי הארץ בימים הקרובים: השגריר לשעבר רון פרושאור, דוד ואורית אפרתי, רז׳ין גנזי, עדי קייזמן ואסתי גינזבורג ולי גרבנאו ועומר דנקנר. החגיגות יימשכו בטקס חינה שייערך במגדל דוד בירושלים, והחתונה עצמה תתקיים ביום רביעי בעיר אילת.

נטע ברזילי (צילום: אינסטגרם)
נטע ברזילי (צילום: אינסטגרם)


פורגס-ישראלי עושה את לונדון

האוצרת ויזמית האומנות עדי פורגס-ישראלי הובילה ערב גאלה נוצץ בגלריית האומנות היוקרתית Partners & Mucciacciaבלונדון. פורגס-ישראלי נבחרה על ידי ג'פרי קרול, אומן האבסטרקט הבינלאומי, ועל-ידי בעלי הגלריה, להזמין את לקוחותיה, בהם אספני אומנות גדולים, ומכרה ארבע יצירות אומנות של קרול. אחד הקונים היה שחקן הקולנוע הבריטי המוערך ביל נייטי (Bill nighy) שרכש ציור כחול המדמה את סמל ה'אינפיניטי'. בסיום הערב הרימו המשתתפים כוסית לחיי האוצרת ולחיי האמן שהכריז כי הוא חולם להשיק במהלך 2019 תערוכת אומנות גדולה, פרי יצירותיו, בישראל.

עדי פורגס-ישראלי וג'פרי קרול (צילום: מתיאו קוטנגו)
עדי פורגס-ישראלי וג'פרי קרול (צילום: מתיאו קוטנגו)


ברק במכללה למינהל

נשיא בית המשפט העליון לשעבר הפרופסור אהרון ברק הגיע אל המכללה למינהל והיה אורח בית הספר למשפטים. ברק התארח בשיעור של פרופ׳ סוזי נבות. ברשימת המרצים האורחים במכללה למנהל ניתן למצוא את נשיא בית המשפט עליון לשעבר אשר גרוניס, ושופטי העליון בעבר אליעזר ריבלין ויורם דנציגר. לאחרונה התארחה בבית הספר גם הנשיאה הקודמת דורית בייניש. אבי בלשניקוב , מנכ״ל הכנסת לשעבר, ויו״ר מועצת המנהלים של המכללה למינהל ציין כי בית הספר למשפטים של המכללה הינו מהטובים ביותר בקרב המכללות בישראל, וזוהי אמירה חשובה שצמרת השופטים העליונים לשעבר מבקרים ומלמדים במכללה.

אהרון ברק וסוזי נבות  (צילום: המכללה למנהל)
אהרון ברק וסוזי נבות (צילום: המכללה למנהל)

סוכני הזיכרון בסינמטק

בסוף השבוע אירחו חיים סלוצקי ודרי שי בעלי "סלוצקי אפיקי תקשורת" ורינת קליין מנכ"לית הוט 8 את פרמיירת הסרט "סוכני הזיכרון" של עמליה רוזנבלום ועידו רוזנבלום על חייו של אביהם אדם ברוך. בין האורחים הרבים שגדשו את אולם הסינמטק בתל אביב היו: מנכ"לית הוט טל גרנות גולדשטיין, סמנכ"ל התוכן יורם מוקדי, מושיק תאומים, חזי בצלאל, צבי ימיני, אבי וייס, חיליק שריר ונוספים.

רינת קליין, עמליה רוזנבלום, עדו רוזנבלום, דרי שי וחיים סלוצקי (צילום: אור גפן)
רינת קליין, עמליה רוזנבלום, עדו רוזנבלום, דרי שי וחיים סלוצקי (צילום: אור גפן)

מצלמים עצמאות בגיאורגיה

ביום שישי האחרון אירחו שגריר גיאורגיה בישראל פאאטה קלאנדזה ורעייתו תמר, אירוע לפתיחת תערוכת צילומים של גיאורגיה, בגלריית המגדל בתל אביב, הנמצאת בבניין המגדל, שבו ממוקמים משרדי השגרירות. תערוכת הצילומים של גיאורגיה, אותם צילם אלון מלמד – נקראת "אהבה תרוממנו", והיא נערכת לציון מאה שנים להיווסדה של הרפובליקה הדמוקרטית הגיאורגית הראשונה, ולרגל 27 שנים לעצמאותה המחודשת של המדינה. מלמד סיפר כי בחר להקדיש את התערוכה לזכר אביו עמי מלמד, שנפטר החודש, ולא זכה לראותה. נכחו: מני בניש, קונסול הכבוד של גיאורגיה בישראל, ואיש עסקים בעל חברות בגיאורגיה, עו"ד ונוטוריון דוד פפיא, לאה קריחלי, אשת ציבור והוראה שקיבלה בשנה האחרונה אות הכבוד מנשיא גיאורגיה , ד"ר בוריס צ'נלי , המכהן כנציג בקונגרס העולמי של יהודי גיאורגיה ומירב מלמד.

תמר קלאנדזה, מני בניש, פאאטה קלאנדזה, אלון ומירב מלמד (צילום: אברהם מקר)
תמר קלאנדזה, מני בניש, פאאטה קלאנדזה, אלון ומירב מלמד (צילום: אברהם מקר)