עובדי הבנק הבינלאומי התכנסו לאחרונה בהאנגר 11 בנמל תל אביב, לצפות במופע "קולולם" הנערך במסגרת חגיגות ה-70 למדינת ישראל. מדובר במיזם מוזיקלי-חברתי, שנועד להפגיש אנשים מכל גווני הקשת החברתית בישראל דרך מוזיקה. הבנקאים צפו במופע יחד עם נציגי גופים ועמותות שעימם מנהל הבנק קשר שוטף, במסגרת פעילות תרומה לקהילה, ויחד עם בני הנוער הפועלים בגופים אלה. יחד שרו כולם את השיר "מחוזקים לעולם", עם המבצע המקורי של השיר - הזמר אברהם טל. בין השרים נצפו מנכ"לית הבנק סמדר ברבר-צדיק והסמנכ"ל יוסי לוי, אשר שיבחו את הופעתו של הזמר ואף נפגשו עמו מאחורי הקלעים.

המצוות של פולה

המומחית לרפואה טבעית פולה בליק-דיין, חגגה בשישי בר מצווה לבנה מיכאל. האירוע המושקע, שאותו הפיקה ליאת מוליוב, נערך במתחם 'אושן' בגני התערוכה בתל אביב וכלל אטרקציות רבות לקהל הילדים והמבוגרים. בין האורחים הרבים שהגיעו לברך נצפו: אבנר וחלי קז עם בנם יהלי, יפית גרינברג ובני ארד, אנה שבתאי, אורנה אלוביץ', שלי גפני, טלי פדרמן, ציפי, רפי ובר רפאלי, לאה שנירר, בני וזהבה רבה, רונית יודקביץ', מיקי חיימוביץ', והאדריכל ינאי פרשר גוטמן שחתום על תכנון ועיצוב הקליניקה החדשה של בליק-דיין שתיפתח בקרוב בצפון תל אביב.


ליאת מוליוב, אנה שבתאי וטלי פדרמן
ליאת מוליוב, אנה שבתאי וטלי פדרמן

אבנר, חלי ויהלי קז
אבנר, חלי ויהלי קז

פולה בליק-דיין ובנה מיכאל
פולה בליק-דיין ובנה מיכאל

קיש מסביב לעולם

מנכ"ל קבוצת התעופה הגרמנית 'לופטהנזה' בישראל, עופר קיש, פגש את מנכ"ל 'דיזנגוף סנטר' דן פילץ, באירוע חנוכת פסטיבל ציורי רצפה בתלת מימד, שמתקיים לציון מלאת 50 שנים לפעילותה של לופטהנזה בישראל. את הציורים הענקיים בפסטיבל, בהשראת יעדי החברה מסביב לעולם, ציירה האמנית אנה קוגן, ובמתחם המיוחד שהוקם במסגרת הפסטיבל, הוצגה גם תערוכת כרזות שעוצבו על-ידי סטודנטים לאמנות, גם היא בהשראת יעדים מסביב לעולם. באירוע הכריז קיש על העבודה המצטיינת והעניק לזוכה במקום הראשון כרטיס טיסה זוגי לכל יעד שיחפוץ בעולם.

עופר קיש ודן פילץ (צילום: שוקה כהן)
עופר קיש ודן פילץ (צילום: שוקה כהן)

סנדלים תנ"כיות במוזיאון

אורן ודנה רוזנבליט, בעלים ומנכ"לים משותפים של Nimrod Group, הגיעו בחמישי האחרון, יחד עם עמי כץ - מנכ"ל מוזיאון ארץ ישראל, להשקת תערוכת "סנדלים – אנתרופולוגיה של סגנון מקומי", שאצרה פרופסור תמר אלאור. התערוכה החדשה מבקשת לסקור את גלגוליו של החפץ שהפך מזוהה כל כך עם ארץ ישראל. הסנדל התנ"כי נוצר על ידי חברת נמרוד, שנוסדה בשנות ה-40 של המאה הקודמת, וייצגה את הפשטות הארצישראלית.

תמר אלאור ודנה רוזנבליט (צילום: אביב חופי)
תמר אלאור ודנה רוזנבליט (צילום: אביב חופי)

ארוחה בבית השף

הערב יגיע לסיומו פרויקט 'קאסה פלגרינו' מטעם מותג המשקאות 'סן פלגרינו', אשר במסגרתו מיטב השפים של ישראל פתחו את ביתם הפרטי לארח קהל ישראלי חובב קולינאריה. בין השפים שאירחו: שאול בן-אדרת, יובל בן-נריה, מאיר אדוני, דיוויד פרנקל ואוראל קמחי. השף קמחי אירח בשבוע שעבר סעודה בביתו בבית-נחמיה שאליה רכש כרטיס גם חברו הטוב עומר דבדה - קפטן נבחרת ישראל בכדוריד. הערב תיערך בביתו של השף ארוחה נוספת שתסיים את הפרויקט, הפעם בנוכחות המשנה למנכ"ל טמפו יואש בן-אליעזר.

עומר דבדה ואוראל קמחי (צילום: יח"צ)
עומר דבדה ואוראל קמחי (צילום: יח"צ)

נפלאות סופהשבוע

>המיליארדר בן אשכנזי, הנכלל ברשימת עשירי העולם של בלומברג במקום ה-511, הגיע ארצה כדי להשתתף בחתונת אחיו, מיכאל אשכנזי, שנערכה בחמישי האחרון במוזיאון מגדל דוד.

>שמונה ילדים ברי מזל זכו בחבילה זוגית למשחקי המונדיאל במסגרת מבצע של 'מי עדן' והשתתפות בתכנית צ'מפיונסניק. הילדים הגיעו למפגש בהשתתפות כוכב הילדים והמנחה טל מוסרי וקיבלו תדרוך על הטיול. כל חבילה כוללת כרטיסי טיסה, שהות במלון וכניסה למשחקים. מוסרי הצטרף לעופר משולם, סמנכ"ל השיווק והמכירות של מי עדן, כדי להעניק יחד את הפרסים.

טל מוסרי ועופר משולם (צילום: אלון מסיקה)
טל מוסרי ועופר משולם (צילום: אלון מסיקה)

>צופי 'הוט' הוזמנו למפגש חשיפת הסדרה החדשה "פוראבר" של ערוץ טין-ניק, בהפקת חברת 'טדי הפקות'. הגיעו להתרשם: סמנכ"ל התוכן בהוט יורם מוקדי, מנכ"לית 'ענני תקשורת' אורלי אטלס-כץ, וטמירה ירדני, שפגשו באירוע גם את קאסט השחקנים.

יורם מוקדי, טמירה ירדני ואורלי אטלס כץ (צילום: אור גפן)
יורם מוקדי, טמירה ירדני ואורלי אטלס כץ (צילום: אור גפן)