אתמול בבוקר פתחה נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל את המסחר בבורסה לניירות ערך וזאת לרגל הישגיה המרשימים במהלך העונה וזכייתה באליפות אירופה לפני כשבועיים. איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, אירח את המוזמנים, בהם שחקני הנבחרת, הצוות המקצועי של הנבחרת, מאמני ומנהלי הקבוצה - אריאל בית הלחמי מאמן הנבחרת וחזי הוכמן מנהל הנבחרת, בני המשפחה של חברי הנבחרת ועוד. באירוע כיכבו, לצד חברי נבחרת העתודה, גם חברי "הנבחרת הצעירה" של הבורסה, ילדי עובדי הבורסה שהגיעו יחד עם הוריהם ונהנו מהפנינג כדורסל שכלל אימון ושימוש במתקני כדורסל שהובאו במיוחד לאירוע.

הבר במסיבת בכורה

כ-1,200 עובדי ומנהלי חברת 'ביטוח ישיר' הצפינו לאמפי שוני, לערב הווי של מוזיקה ואוכל טוב, על רקע שקיעה. הסיבה להתכנסות הייתה זכייתה של החברה במקום הראשון במדד השירות של משרד האוצר, בקרב חברות הביטוח. התכנית האמנותית כללה הופעה של ליאור נרקיס אשר אירח את מוש בן ארי. קובי הבר, מנכ"ל החברה שנכנס לתפקידו בשבועות האחרונים; קובי סבן המשנה למנכ"ל;ועובדי החברה הפתיעו את נרקיס בהופעה משלהם והקרינו בפניו סרטון בו מבצעים אלפי עובדי החברה את שירו "מהפכה של שמחה" בסגנון קולולם.


קובי סבן, ליאור נרקיס וקובי הבר (צילום: מור שקיפי לאפי)
קובי סבן, ליאור נרקיס וקובי הבר (צילום: מור שקיפי לאפי)

יחידת הדיור של ברקת

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, חנך שלשום בכיכר ספרא בעיר, יחידת דיור לדוגמה, שנבנתה במטרה להציג פתרון נדל"ן עבור אוכלוסיית הצעירים בבירה, ובערים גדולות בישראל. בהמשך אותו היום נערך במלון כורש כנס "מביאים קו-ליבינג לישראל" של עיריית ירושלים שבו השתתפו:חפצי תירוש - מנהלת פרויקט קו-ליבינג, נתנאל לפידות - מנהל אגף בכיר במשרד הבינוי והשיכון, יצחק לקס -יו"ר עמידר ויו"ר כפר המכביה, פרופ' כרמלה יעקובי-וולק, דניאלה פז-ארז בעלים ומנכ"לית של 'פז כלכלה', יהל עמית - מנהל פיתוח עסקי ב'גזית גלוב ישראל', עופר גרדינגר -מנהל אגף תכנון בעיריית ירושלים, שירה תלמי - מתכננת מחוז ירושלים במנהל התכנון, ולרי ברכיה - ממכון ירושלים למחקרי מדיניות, והאדריכל ברוך רזניק.

ניר ברקת וחפצי תירוש (צילום: רונן חורש)
ניר ברקת וחפצי תירוש (צילום: רונן חורש)

סיוע מפרנקפורט

בקניון עזריאלי בהוד השרון התקיימה תצוגת אופנה של המעצבת דורין פרנקפורט. התצוגה נערכה בשיתוף המשנה לראש העיר המארחת, והמרכז לסיוע לנפגעי ולנפגעות תקיפה מינית, לציון 70 שנה לאופנה ישראלית. 10% מהכנסות האירוע נתרמו לטובת נפגעי ונפגעות תקיפה מינית במחוז השרון. נצפו: גאלה בנסימון - מנכ"לית הקניון בהוד השרון, המעצבת דורין פרנקפורט, עו"ד כנרת אלישע-כהן המשנה לראש העיר, אסנת סטוצנר מנהלת מחלקת משאבי קהילה והתנדבות בעיריית הוד השרון, ומיקה נטוביץ-מנצור רכזת אונליין במרכז לנפגעות תקיפה מינית.

כנרת אלישע-כהן, גאלה בנסימון ודורין פרנקפורט (צילום: רונן מחלב)
כנרת אלישע-כהן, גאלה בנסימון ודורין פרנקפורט (צילום: רונן מחלב)

מחלקת הבוטיק של רצ׳קובסקי

הנהלת המרכז למטייל תאילנד השיקה בחדר הפרטי של ניטן תאי את חידושי עונת החורף 2018-2019 . המדובר בסוכנות נסיעות תאילנדית הפועלת ברישיון מוסמך של לשכת התיירות התאילנדי TAT. מסגרת האירוע, הכריזו המנכ"ל דני רצ'קובסקי ונבו גל סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת איסתא, על שת"פ אסטרטגי והקמת מחלקה משותפת שתפעל תחת השם ״איסתא המרכז למטייל״. בנוסף בישר רצ'קובסקי על הקמת מחלקת בוטיק חדשה לעשירון העליון. בין אלו שנהנו מהבראנץ התאילנדי של שף שחף שבתאי- אורי חלמיש סמנכ"ל השיווק של המרכז למטייל תאילנד; רונן קרסו סמנכל שיווק איסתא; טל סנדלר מנהלת שיווק איסתא וניצה מרפלד סמנכלית מסחר איסתא.

אורי חלמיש , דני רצ׳ובסקי ונבו גל (צילום: דוד אוגלבה)
אורי חלמיש , דני רצ׳ובסקי ונבו גל (צילום: דוד אוגלבה)

 
מותג חדש לבר

עובדי חברת טמפו חגגו בתל אביב את השקת Pixie - מותג משקאות חדש ואופנתי. אירוע ההשקה כלל תצוגת אופנה בשילוב הופעה של הזמר נדב גדג׳. ניצחו על המלאכה: דניאל בר משנה למנכ״ל, יוסי שחר סמנכ״ל המכירות וענת סגל מנהלת חטיבת המשקאות הלא אלכוהוליים.

דניאל בר (צילום: אורן פלדמן)
דניאל בר (צילום: אורן פלדמן)

צילום אורן פלדמן