מול קהל רב של בכירי עולם הטלוויזיה ויוצרים בתחום, הציגה בראשון אחר הצהריים, מנכ"לית HOT, טל גרנות-גולדשטיין, את תוצרי תהליך המיתוג מחדש של החברה ובכלל כך שינוי הלוגו. לדבריה, הלוגו החדש של החברה עוצב תחת עקרון של תנועה, כלוגו פתוח ללא גבולות או רקע, על מנת לשקף את האסטרטגיה של הקבוצה לחדש כל הזמן. האירוע נפתח בשיר לייב של הזמרת מרינה מקסימיליאן, והפרזנטציה של גרנות-גולדשטיין שהודתה לכל השותפים לדרך בראשם יורם מוקדי - סמנכ"ל התוכן בחברה, שולבה בפריצה של השחקן שלום מיכאלשווילי בדמותה של זינה המאמנת הקשוחה ממערכוני 'אנחנו במפה'.

ברכו על המהלך והרימו כוסית לחיי יצירה ישראלית: שר התקשורת איוב קרא, מיכל פליישר סמנכ"לית רגולציה בהוט, דוד בירן, מנכ"ל חברת פלייגראונד שחתומה על תהליך המיתוג מחדש, אבי ניר, ניב חורש, חיים סלוצקי ודרי שי, רינת קליין, משה ופנינה אדרי, רם לנדס, אבי בר, נדב פלטי, אלעד קופרמן, יואב גרוס, ניר דגן, צביקה ליבליך, אודי מירון, שירה מרגלית, שרון למברגר ואורלי אטלס-כץ.

משה אדרי, יורם מוקדי ופנינה אדרי (צילום: אביב חופי)
משה אדרי, יורם מוקדי ופנינה אדרי (צילום: אביב חופי)


יונה ויזנטל ונדב פלטי
יונה ויזנטל ונדב פלטי

מיכל פליישר וניר דגן
מיכל פליישר וניר דגן

שנת שורת הרווח

לשכת התיאום של תעשיית התיירות בישראל, אירחה בשני במלון "הילטון" ת"א, את בכירי ענף התיירות בארץ להרמת הכוסית המסורתית לרגל השנה החדשה. בין הנוכחים והנואמים: שר התיירות ח"כ יריב לוין, רו"ח אמיר חייק נשיא התאחדות המלונות, מנכ"ל רשת קראון פלזה שרון אלון, מייסד רשת המלונות "פתאל, דוד פתאל, סמדר נמרודי, יו"ר הדירקטוריון של מלונות הכשרת היישוב ואבי ניסקורן יו"ר ההסתדרות החדשה. לוין איחל לנוכחים שנה טובה של שורת רווח מכובדת.

אבי ניסקורן ואמיר חייק (צילום: נמרוד אהרונוב)
אבי ניסקורן ואמיר חייק (צילום: נמרוד אהרונוב)

שרון אלון ויריב לוין
שרון אלון ויריב לוין

אמנות ואוכל לידידים

ידידי מוזיאון פתח תקווה, התכנסו בביתה של ידידת המוזיאון, גילה שטיין למפגש באווירת ראש השנה. מנהלת המוזיאון והאוצרת הראשית, דרורית גור אריה, והמארחת ברכו את באי הבית שנהנו מהרצאה על אמנות ואוכל מפי דיוויד גרייבס, ד"ר לפילוסופיה. במסגרת הערב נערכה הכרזה חגיגית על הקמת "קרן אלונה שטיין-מוריה" לרכישת אמנות ישראלית. התארחו: זאביק הולצמן, קלמן שחם, חגית ודב קוטלר, מאיר כהן, דליה פרשקר, צילה דריה, אליעזר כרמלי, דפנה ושלמה גרוס, דרורית דור אריה אוצרת ראשית מוזיאון פתח תקוה, חזי לביא, השף גיל חובב ועוד.

גלית שניידמן, גילה שטיין, שלמה ודפנה גרוס (צילום: תמר מצפי)
גלית שניידמן, גילה שטיין, שלמה ודפנה גרוס (צילום: תמר מצפי)

דב וחגית קוטלר
דב וחגית קוטלר