תקרית  חמורה בבית ספר בפתח תקווה: מורה התלונן היום (רביעי) כי במהלך שיעור שהעביר, הותקף על ידי אחד מתלמידיו. המורה דיווח למשטרה כי התלמיד תקף אותו באגרופים ובעיטות.



על פי החשד, ניגש התלמיד אל המורה, שלימד את התלמידים בסדנת הנגרות, והחל להכות אותו. תחילה הוא נתן לו אגרוף בבטנו ולאחר מכן, כשהתמוטט, המשיך לחבוט בו ואף בעט בו בכל גופו. המורה דיווח על כך למשטרה, ושוטרי מחלק הנוער של משטרת פתח תקווה עצרו את הקטין, שמבחינתו קשר את עצמו למעשה ואף הודה בביצועו.



כעת נבדק הרקע למעשה ומדוע איבד התלמיד את שלוותו. הוא יובא אחר הצהריים לבית משפט השלום לנוער בעיר כדי לדון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו. החשוד נעצר כבר בעבר לאחר שחילק חומרי הסברה ביחד עם חבריו, ולאחר שהתבקש להפסיק ולעשות זאת, ניסה לתקוף ביחד עם חבריו את השוטרים. בעקבות אותה תקרית הוא הואשם בהפרות סדר.



יו"ר ארגון המורים, רן ארז, אמר בתגובה: "זוהי דוגמא נוספת לאלימות הקיימת בבתי הספר ואינה מטופלת כראוי, אם בכלל, לא ע"י משרד החינוך ולא ע"י המעסיקים". לדבריו, תלמידים אלימים ממשיכים להסתובב בין כותלי ביה"ס ובמקרים רבים לא מטפלים בהם ולא מרחיקים אותם מחשש לשמו הטוב של ביה"ס.
"לצערי, אירועים כאלה ממשיכים לטאטא מתחת לשטיח  ומאידך, מעצימים את ה"ישראבלוף" של בחינות הבגרות, האבחונים וההקלות למיניהם, אשר בסופו של דבר גורמים לזילות מערכת החינוך מצד התלמידים וזו באה לידי ביטוי גם באלימות מילולית ופיזית הולכת ומחריפה", טוען ארז שלדבריו, על משרד החינוך להבין, אחת ולתמיד, שהתלמיד אינו לקוח ואינו עומד במרכז, ואם ימשיך לפעול לאור גישה  זו, שלא יתפלא אם מעשי האלימות יתרבו ואף יחריפו".