צעיר בן 30, תושב לקיה, נעצר אמש  (שישי) באזור גשר רמות בחשד  רדף ברכבו אחרי אשתו שנהגה ברכב אחר ביחד עם בנם הפעוט ואחותה, עד שאיבדה את השליטה על הרכב, עלתה על המדרכה והתנגשה בחומה.

מחקירה ראשונית עולה חשד כי הבעל לקחת את בנם הפעוט מחזקתה של אשתו לרשותו. האישה והפעוט פונו על ידי מד"א לבית החולים סורוקה בבאר שבע לקבלת טיפול רפואי ולסדרת בדיקות ואילו הבעל החשוד נעצר לחקירה בתחנת באר שבע.
במוקד 100 של המחוז הדרומי במשטרה התקבלו בערב שבת מספר רב של קריאות אודות רכב שמשתולל באזור רמות בבאר שבע. לאחר מספר דקות התקבלה הודעה על תאונה באותו אזור וזאת במקביל להודעה מאישה כי בעלה רודף אחריה ורוצה לפגוע בה. כוחות גדולים מתחנת באר שבע הוזעקו למקום, שם איתרו את רכבה של האישה לאחר שהתנגש בחומה.


צוות מד"א שהוזעק למקום פינה את האישה והפעוט לבית החולים. במקביל החלו השוטרים בסריקות אחרי רכבו של בעלה שנמלט מהזירה והוא נעצר במרחק מאות מטרים משם.
בחקירתו קשר החשוד את עצמו למיוחס לו,  ובמשטרה מתכוונים להביאו לבית המשפט לבקש את הארכת מעצרו.
מפקד תחנת באר שבע, נצ"מ משה איבגי, ציין כי מדובר באירוע חמור של "אלימות קשה, שאך במקרה לא הסתיימה באסון כבד". לדבריו, תגובתם המהירה של השוטרים התאפשרה הודות להודעה בזמן אמת של האזרחים שהיו עדים לאירוע ושל הקורבן. "ישנה חשיבות רבה לדיווחים אלה מאחר והמשטרה אינה יכולה להימצא בכל מקום כל הזמן", אמר.